Stop de Lockdown

Ze hebben me geweldig behandeld, ook terwijl ik aangaf niet gevaxt te zijn en het niet te gaan doen.

Dorothé
Wat fijn om te horen dat de medische wetenschap je zo geweldig heeft behandeld. Dat mag ook wel eens gezegd worden! Ziekenhuizen zijn geen slachthuizen en artsen willen je niet perse dood hebben en verpleegkundigen behandelen iedereen zoals zij zelf behandeld zouden willen worden gevaccineerd of niet. Daar zouden ze hier op het forum nog wel eens iets van kunnen leren.

Longembolie wordt veroorzaakt door een bloedprop die een ader in de longen blokkeert. Is dat wel iets dat is gerelateerd aan griep/corona?
Ja het is een van de meest voorkomende problemen zelfs bij ernstige covid. Het verbaast me echt hoe weinig jullie hier echt van corona weten maar elkaar vooral met non info en fake news nablaten. En dan noemen ze ons schapen.

beterschap dorothe. wat een schokkend bericht.
ik ken jou toch als iemand die bewust en gezond leeft, dus in dat opzicht ben ik verbaasd dat je op de ic bent terecht gekomen,.

wat is nu je visie over corona? wat ik hoor, is voornamelijk om mij heen dat patiënten die op de ic belanden comorbide zijn en voedingstekorten hebben met name zink en selenium. ook ken ik gevallen ook in mijn familie die corona hebben gehad maar er weinig last van hadden, of zelfs er niks van merkten.

zizou
Men heeft het steeds over corona corona corona maar ondertussen roeptoeteren dat virussen en in het speciaal het corona virus niet bestaan en besmettelijkheid is helemaal een farce.

Even een gratis nieuwsflash: je aangeboren immuunsysteem kan je niet opkalefateren met voeding of pillen. Dat is aangeboren. En daar heb je nul komma nul invloed op. Dus hoe je uit een corona infectie komt is pure russische roulette. Succes.

Griep kan ernstig zijn, maar zo ernstig als bijvoorbeeld Dorothe dat doorgemaakt is niet zo gebruikelijk bij griep, ook al heet die griep Covid-19 met alle reclameboodschappen en bruikbare idioten zoals politici en artsen eromheen. Het kan haast niet anders of er moet een co-fator zijn die de verschijnselen verergert en nog een paar extra veroorzaakt.
Ofwel het is een gemanipuleerd virus, wat een verklaring kan zijn, maar ik denk eerder dat er een milieuomstandigheid is die tegelijkertijd met de verspreiding van het virus is aangebracht, misschien 5g of bepaalde chemicaliën in de lucht. Normaal zou ik niet zo snel meegaan in dergelijke zaken, ben daar sceptisch over van uit mijn technische en wetenschappelijke achtergrond, maar het past nu wel erg goed in het plaatje van deze oorlogsvoering die het in feite is. De machtigen, die hun macht hebben verworven met behulp van geld, laten hun dienaren, de bruikbare idioten waar we op mogen stemmen en de bruikbare idioten waar "we" ons heil bij zoeken als we ziek zijn of bang om ziek te worden, de medici waaronder steeds meer vrouwen, die grotendeels doen wat de regels van Big Pharma ze voorschrijven om niet hun baantje te verliezen.
De situatie is dus dat we niet meer op de overheid kunnen rekenen, dat onze rechten niet langer rechtsgeldig zijn, de wetten zijn buitenwerking gesteld en dat is precies wat het tot oorlog maakt. Protesteren is dus net zo zinloos als het naïef is, de maatregelen worden er toch doorgedrukt. Als de vaccinatieplicht komt is het tijd om naar de wapens te grijpen.
Uh...
Griep is een virus. En virussen bestaan niet. Remember?

De avondlockdown gaat waarschijnlijk langer duren. D66-Kamerlid Jan Paternotte mocht gisteravond bij Op1 vertellen dat hij dat ‘ongelooflijk jammer’ vindt. “Helaas debatteert de Kamer deze week niet over de 2G-wet. Terwijl dat een stap kan zijn om Nederland veilig en verantwoord meer te openen als de druk in de zorg verlaagd is,” schrijft zijn partij op social media.

Niet bedoeld voor tegengaan van virusverspreiding​

Zelf twitterde Paternotte: “We vinden vaak dat het kabinet te laat is. Terecht. Maar tegen alle partijen die nu blij zijn dat een 2G-debat is uitgesteld, zeg ik hetzelfde. Want wat je inhoudelijk ook vindt, durf het gesprek aan te gaan! Hiermee zet je je naam onder een langere lockdown. Ongelooflijk jammer.”
Denk-Kamerlid Tunahan Kuzu geeft Paternotte een oorwassing: “Jan weet eigenlijk heel goed dat het OMT zelf aangeeft dat 2G niet is bedoeld voor het tegengaan van virusverspreiding. Creëert toch een valse tegenstelling en verspreidt fake news.”

"Bereid je voor, verenig je met gelijkgestemden en verzet je gezamenlijk tegen aantasting van de Nuremberg code."

Ja het is een van de meest voorkomende problemen zelfs bij ernstige covid. Het verbaast me echt hoe weinig jullie hier echt van corona weten maar elkaar vooral met non info en fake news nablaten. En dan noemen ze ons schapen.

2BBCB600-251B-473D-8A07-394084C39750.jpeg

Hoe harder men roept, hoe banger men is. Blijkbaar zijn er bange trollen. Deze hebben de sages nog niet helemaal begrepen denk ik. 🤣

• Leuk
Waarderingen: Mik

Themenauszug:
▫️Impfpflicht: Eine Handhabe, ihr zu entgehen!
▫️Webseitenverzeichnis aller Corona-Klagen
▫️Irland: Big Tech und Big Pharma dominieren die Wirtschaft
▫️Soldaten stehen auf
▫️Widerstand in der Gastronomie
▫️Widerstand in der Ärzteschaft
▫️Aktuelles Zeitgeschehen im Spiegel der Zeit

00:14:10 - Howard Steen
00:39:22 - Renate Holzeisen
01:43:15 - Gemma O'Doherty / John Waters
01:56:10 - Wolfgang Wodarg
02:04:36 - Gemma O'Doherty / John Waters (Fortsetzung)
02:32:22 - Björn Pirrwitz
02:36:35 - Polnische Soldaten
03:29:10 - Dr. Josef Hingerl
04:09:29 - Dr. Torsten Mahn
04:43:09 - Laura Adams
04:52:52 - Björn Pirrwitz
Extras :
05:28:13 - MEP Christian Terhes
05:30:03 - Inspired

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen