R
Ragnar Peterson
Guest
Daar gaan we........
Rutte had zich toen toch versproken met een datum? Was dat niet 13 of 14 december wat hij toen zei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar gaan we........
Blijf altijd bij het standpunt wat je van oorsprong had. Laat je norm niet steeds een millimeter opschuiven zoals ze bij de schapen doen zonder dat ze het merken.
Kappen dan met die zwemles! Dat je überhaupt nog je kind daar naartoe brengt?!
@ Decem: 15 jaar terug dacht ik nog positief over vaccinaties. Dat standpunt had ik gelukkig al herzien voor de coronacrisis. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Alleen soms is het juist wel goed om je standpunt te herzien. Dan niet onder druk of door psychologische oorlogsvoering zoals Jordan Peterson bedoelt. Niet iedereen doorziet altijd die psychologische oorlogsvoering helaas. Ik heb ook wel gehoord van mensen dat ze pro-vaccinatie waren, maar door de gekke manier van propaganda voeren juist die vaccinatie (gentherapie) niet meer vertrouwen. Dat zou mij ook zo maar hebben kunnen gebeuren als ik nog pro-vaccinatie was geweest voor de coronacrisis.Blijf altijd bij het standpunt wat je van oorsprong had. Laat je norm niet steeds een millimeter opschuiven zoals ze bij de schapen doen zonder dat ze het merken.
Klopt, was ook vooral bedoeld in de context van het bijgaande filmpje mbt de geraffineerde tactiek waarbij mensen ongemerkt steeds hun norm iets verleggen. In het algemeen kan het natuurlijk goed zijn om af en toe eens je standpunten onder de loep te nemen.@ Decem: 15 jaar terug dacht ik nog positief over vaccinaties. Dat standpunt had ik gelukkig al herzien voor de coronacrisis. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Alleen soms is het juist wel goed om je standpunt te herzien. Alleen niet onder druk of door psychologische oorlogsvoering zoals Jordan Peterson bedoelt. Niet iedereen doorziet die psychologische oorlogsvoering helaas.
Ja sorry nog even ingaand op wat je in eerste instantie zei: van dat je je norm niet moet opschuiven: ik denk ook dat het probleem is dat veel mensen gewoon al in eerste instantie zich niet bewust waren van hun eigen normen en van kwade krachten. En dan schuif je alle kanten op als de verkeerde mensen proberen vat op je te krijgen als je gevoelig bent. Daar kan ik persoonlijk wel van meepraten.Klopt, was ook vooral bedoeld in de context van het bijgaande filmpje mbt de geraffineerde tactiek waarbij mensen ongemerkt steeds hun norm iets verleggen. In het algemeen kan het natuurlijk goed zijn om af en toe eens je standpunten onder de loep te nemen.
Ja mee eens. Er is onder de mensen ook gewoon enorm veel onwetendheid (maar ook veel luiheid om eens iets uit te zoeken) en naïviteit. Dan ben je inderdaad een makkelijk slachtofferJa sorry nog even ingaand op wat je in eerste instantie zei: van dat je je norm niet moet opschuiven: ik denk ook dat het probleem is dat veel mensen gewoon al in eerste instantie zich niet bewust waren van hun eigen normen en van kwade krachten. En dan schuif je alle kanten op als de verkeerde mensen proberen vat op je te krijgen als je gevoelig bent. Daar kan ik persoonlijk wel van meepraten.
Het ministerie van Volksgezondheid verkoopt miljoenen mondkapjes, die het van belastinggeld heeft ingekocht, voor spotprijzen door aan buitenlandse opkopers. Die brengen de kapjes vervolgens weer terug op de Nederlandse markt.