Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
I know fuck feekboek
Maar een message van mordechai over de arrestatie van Michel
Fuckbook Goebels afdeling, om gek van te worden somsVideo razendsnel alweer verwijderd.
Mike
Er staat een audio fragment met 50 km op zijn telegram account."Oproep" om naar Houten te komen om op te staan tegen de arrestatie van Michael. Hij zou volgens de politie opgeroepen hebben om 50 km p uur te rijden op de ringweg van Utre9.
Klokkenluiders 🕊🕊 voor vrijheid 🤜🤛 Nieuws
Onderweg naar Houten om in liefde Michel Reijinga te steunen. …t.me
Zeg het maar, of het is fake ( nog geen berichten gezien op msm springen over elkaar hern bij wappies arrestatie)Laatste nieuws is om niet te gaan. Wat er allemaal a.d. hand is.
Misschien een rare gedachte maar wat als dat hele waku waku gebeuren nou afleiding is? Waarom geeft de MSM er zoveel aandacht aan? Dan gaan bij mij de alarmbellen al rinkelen
Jij leest te veel Martin Vrijland.Misschien een rare gedachte maar wat als dat hele waku waku gebeuren nou afleiding is? Waarom geeft de MSM er zoveel aandacht aan? Dan gaan bij mij de alarmbellen al rinkelen
Dus jij hebt het ook gelezen? Zit wel wat in hoor vind ik. Wat als het nou wel zo is.. als de MSM er aandacht aan geeft is het toch vaak doorgestoken kaart? Kan het fout hebben hoor. Maar denk dat waku waku een voorbeeld is voor de rest van de horeca.Jij leest te veel Martin Vrijland.
Mike
Ik denk ook dat ze een voorbeeld stellen. Want hoe zit het met de rest vd horeca in Utrecht. Volgen die allemaal slaafs of doen ze maar wat?Dus jij hebt het ook gelezen? Zit wel wat in hoor vind ik. Wat als het nou wel zo is.. als de MSM er aandacht aan geeft is het toch vaak doorgestoken kaart? Kan het fout hebben hoor. Maar denk dat waku waku een voorbeeld is voor de rest van de horeca.
Nee, zit niets in en je doet er verstandig aan het gif van MV niet meer te drinken. Iedereen vindt de informatie die past bij zijn/haar bewustzijn. Wat zegt dit over jou?Dus jij hebt het ook gelezen? Zit wel wat in hoor vind ik. Wat als het nou wel zo is.. als de MSM er aandacht aan geeft is het toch vaak doorgestoken kaart? Kan het fout hebben hoor. Maar denk dat waku waku een voorbeeld is voor de rest van de horeca.