Stop de Lockdown

Laatste nieuws is om niet te gaan. Wat er allemaal a.d. hand is.🤷‍♂️
Zeg het maar, of het is fake ( nog geen berichten gezien op msm springen over elkaar hern bij wappies arrestatie)
Of ze hebben de boel al afgeschermd en kom je er gewoon niet door zonder glimmende polsbandjes

Vreselijk dit

Californië gaat vaccinatie verplicht stellen voor alle schoolkinderen​

Op termijn zal dat dus in de hele staat gelden, en vanaf 5 jaar oud als de FDA daarvoor groen licht geeft.

Dorothé

Jij leest te veel Martin Vrijland.

Mike
Dus jij hebt het ook gelezen? Zit wel wat in hoor vind ik. Wat als het nou wel zo is.. als de MSM er aandacht aan geeft is het toch vaak doorgestoken kaart? Kan het fout hebben hoor. Maar denk dat waku waku een voorbeeld is voor de rest van de horeca.

Dus jij hebt het ook gelezen? Zit wel wat in hoor vind ik. Wat als het nou wel zo is.. als de MSM er aandacht aan geeft is het toch vaak doorgestoken kaart? Kan het fout hebben hoor. Maar denk dat waku waku een voorbeeld is voor de rest van de horeca.
Ik denk ook dat ze een voorbeeld stellen. Want hoe zit het met de rest vd horeca in Utrecht. Volgen die allemaal slaafs of doen ze maar wat?

Nee, zit niets in en je doet er verstandig aan het gif van MV niet meer te drinken. Iedereen vindt de informatie die past bij zijn/haar bewustzijn. Wat zegt dit over jou?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan