hoi Pike, het heeft weldegelijk zin om een goede betrouwbare uitslag van chronische lyme boven tafel te krijgen, want het bestaan van chronische lyme wordt ook in de wetenschap en in de medische zorg zeker niet uitgesloten. Het is alleen een kwestie van lange adem en de juiste wegen bewandelen: iets wat met een slechte gezondheid niet meevalt.
Voor zover lyme wordt ontkend heet het post-lyme syndroom.
Tot slot denk ik nog dit: het heeft als de lymeinfectie op iemands gezondheid invloed heeft zeker zin om er gericht op te behandelen al is het misschien een illusie om te denken dat je de bacterie helemaal wegkrijgt en de vraag is ook of dat nodig is om iemand goed te laten functioneren weer. Penicilline lijkt me verder te veel nadelen hebben voor de gezondheid naast dat de lyme er niet van onder de indruk is.
Voor zover lyme wordt ontkend heet het post-lyme syndroom.
Tot slot denk ik nog dit: het heeft als de lymeinfectie op iemands gezondheid invloed heeft zeker zin om er gericht op te behandelen al is het misschien een illusie om te denken dat je de bacterie helemaal wegkrijgt en de vraag is ook of dat nodig is om iemand goed te laten functioneren weer. Penicilline lijkt me verder te veel nadelen hebben voor de gezondheid naast dat de lyme er niet van onder de indruk is.