tandarts

ik reageerde er iig niet goed op en heb ook nog wel een fles staan die nog wel 3 kwart vol zit :cry:

Vandaag ben ik dus ook bij Fred Neelissen geweest.

Mijn amalgaan vormt een batterij, dus spanning op kaak zou goed daarvan kunnen zijn volgens hem. Ik heb 3 wortelkanaalbehandelingen in mijn mond waarvan er 1 stoort en de ernaast liggende tand doet een beetje mee.

Adrenal, kelp, geelwortel testten goed voor mij.

Afgesproken eerst amalgaan te laten verwijderen in 4 stappen en tegelijkertijd ontgiften met een middel van hem, samen met een middel van Heel. (ik heb wel zo'n 8 a 9 vullingen van amalgaan) en minstens 1,5 liter water per dag drinken om afval af te voeren. En volgens hem liever niet samen met sole.

Hij zei dat het een investering is voor gezondheid in de toekomst. Het amalgaan is niet meteen weg, daar zal een hele tijd overheengaan.

Dan over half jaar zou ik nog eens contact met hem kunnen opnemen om te zeggen hoe de situatie dan is.

Dus ga ik nu op zoek naar een geschikte tandarts om een afspraak te maken.

Het was wel grappig, hij komt en kwam regelmatig in mijn omgeving en dorp (een uur verderop) omdat zijn vrouw een zus was van onze burgemeester.

nee San, Neelissen onderzoekt en meet maar heeft zijn praktijk overgedaan aan een plaatselijke collega.

Quote:
Dr. Thomas L. Stone attended our dental health seminar in Chicago. When asked why a medical doctor would attend a dental seminar, Dr. Stone said

I know you dentists are killing my patients, I just want to find out how you are doing it.”

Dr. Stone’s statement encouraged me to write this book

http://geminiinvestmentsresearchgroup.files.wordpress.com/2012/06/rescued_by_my_dentist.pdf

Quote:
en minstens 1,5 liter water per dag drinken om afval af te voeren. En volgens hem liever niet samen met sole.

He? waarom niet? Ik zit ook nog met een heleboel vullingen en ik drink natuurlijk ook sole. Gaat water met sole beter gebruikt worden als zonder sole? is dat het? Loos je kaal water gemakkelijker en sneller omdat er niks bruikbaars in zit?

Ik drink eigenlijk ook maar zelden water (zeker geen anderhalve liter, ik mag blij zijn als ik een half glaasje water weg krijg), ik drink meestal melk of groene thee. Ik begrijp nooit zo goed waarom je water moet drinken om afval af te voeren, vette melk ontgift toch veel beter of zie ik iets over het hoofd?

Kiss Your Dentist Goodbye: A Do-It-Yourself Mouth Care System for Healthy, Clean Gums and Teeth [Paperback]

Ellie Phillips (Author) http://www.amazon.ca/Kiss-Your-Dentist-Goodbye-Do-It-Yourself/dp/1929774672

Reversing Gum Disease Naturally: A Holistic Home Care Program [Paperback]

Sandra Senzon (Author)

http://www.amazon.ca/Reversing-Gum-...s_b_2?ie=UTF8&refRID=01PK1YDBZRBHT41FNKS8

Oil Pulling Therapy: Detoxifying and Healing the Body Through Oral Cleansing [Paperback]

Bruce Fife (Author)

http://www.amazon.ca/Oil-Pulling-Th...s_b_5?ie=UTF8&refRID=01PK1YDBZRBHT41FNKS8

Holistic Dental Care: The Complete Guide to Healthy Teeth and Gums [Paperback]

Nadine Artemis (Author)

http://www.amazon.ca/Holistic-Denta...s_b_4?ie=UTF8&refRID=01PK1YDBZRBHT41FNKS8

Quote:
Dentistry & Lymph Drainage Therapy

When patients go to the dentist they often receive numbing agents, fillers and other materials that have a toxic effect on the body. When receiving extractions, there can be large amounts of bacteria released around the extraction site once a tooth is removed. These toxins, bacteria and cell debris can cause swelling and pain and make people feel tired and sluggish for days or even weeks. However, if dental patients receive Lymph Drainage Therapy right after a dental appointment, Annie King is able to usher the toxins out of the system immediately for a reduction in swelling, prevention of infection, and a faster rate of recovery.

http://www.thestillpoint.info/lymph-drainage-therapy/

Zwaarmoedige verhalen voor bij de centrale verwarming: het komt vaak voor dat er bij een wortelkanaalbehandeling door een wortel heen wordt gespoten (gatver) waardoor het materiaal (in dit geval methylmethacrylaat) dus in je systeem komt. Hieronder wordt gesproken over allergieen, maar gaat het hier niet in de eerste plaats botweg om vergiftiging? Zie ook hoe de vergiftiging "allergieen" triggert:

Quote:
Ik en mijn vriend Methylmethacrylaat

De titel oogt natuurlijk grappig, maar wat was het een jaar. In april had ik erge pijn aan mijn kies boven. Er leek een heel gat te zijn ontstaan (door 40 weken anti-biotica?). Er moest een wortelkanaalbehandeling gebeuren. Nou prima, als ik al eens van die pijn af was, dan vond ik het wel goed. Behandeling ging allemaal prima. Na een paar dagen kreeg ik opeens allemaal bulten. Ik ben naar de huisartsenpost gegaan en zij dachten een allergie op de anti-biotica, dus deze lieten we weg en ik kreeg anti-hystamine mee naar huis. De bulten gingen weg, alleen na een week begon er langzaam eczeem te ontstaan. Het begon op mijn handen en breidde zich steeds verder uit tot ik helemaal onder zat. Het was geen normale eczeem, maar diepe ontstekingen die heel erg pijn deden. Ik heb dagenlang ziek op bed gelegen. Allergie op zijn top, geen energie, doodmoe. Ik leek wel een verslaafde, zo slecht zag ik eruit en zo slecht voelde ik me ook.

Toen ben ik bij een dermatoloog terecht gekomen. Pas toen het echt niet meer ging, ben ik pas gaan bellen voor hulp, omdat ik telkens dacht dat de eczeem wel minder zou worden. De dermatoloog gaf me medicijnen en zalven, maar ook daar leek ik telkens allergisch op de reageren. Een andere arts en ik hebben nog veel getest. Voeding: daar kwam al heel wat uit dat ik kon laten. De hond waar ik gruwelijk allergisch voor was. Maar het waren allemaal dingen waar ik van te voren totaal geen last van had en nu opeens wel? Hier klopte iets niet. Alles wat ik nu at of slikte van medicijnen, werd ik opeens allergisch voor.

Pas veel later, 2 maanden geleden, heb ik een bodyscan laten doen. Je krijgt een koptelefoon op en dan komen er allemaal dingen op het scherm te staan wat er in je lichaam gebeurt en zelfs waar je allergisch voor bent. Ook ziektes kan het meten. Lyme, herpes, pfeiffer die we eerder getest hadden, kwamen erin voor, maar ook een stof: Methylmethacrylaat. Deze stof had een ernstige allergie veroorzaakt. Deze stof is veel gebruikt bij mijn wortelkanaalbehandeling en zit ook nog de wortel van mijn kies. Toen ging ik de kalender eens checken en zag ik dat ik inderdaad dat de eczeem ontstaan was vrijwel direct na de wortelkanaal behandeling. De arts en ik hebben besloten de stof apart te gaan testen.

EN JA HOOR! Het is zover, vandaag is de uitslag binnengekomen en het is duidelijk: ik ben ernstig allergisch voor methylmethacrylaat. Morgen gaat mijn kiesje eruit, daarbij trekken ze de wortel mee en dus ook de stof. Ik kan niet wachten! Nu kan mijn lichaam EINDELIJK herstellen en dan kunnen we kijken wat de Lyme nog verder doet. Maar omdat mijn immuunsysteem nu eindelijk kan herstellen, kan ik waarschijnlijk de Lyme zelf onderdrukken. Dat zou toch fantatisch zijn?!

Het is natuurlijk verdrietig dat je onnodig ziek moet zijn van zoiets. Veel mensen komen er niet eens achter wat er aan de hand is. Ik ben heel blij dat ik heb doorgezet en verder onderzoek heb laten doen. Wat er hierna gaat gebeuren, wat betreft de rest van de ziektes is nog even een raadsel. Ik moet nu eerst herstellen, opnieuw IgG laten testen over 3 weken en dan... zien we wel weer. Stap voor stap ga ik beter worden. Het heeft alleen wat tijd nodig (gehad).

http://shannonwordtbeter.blogspot.nl/2014_03_01_archive.html

Lees ook hier https://www.fatsforum.nl/topic/morg...de-hechtingsvloeistof-voor-de-witte-vullingen het verhaal van Pluisje.

Vandaag heb ik een start gemaakt met het verwijderen van kwik uit mijn gebit, 2 vullingen vervangen met komposiet, gereinigd, iets van links boven hoekgedeelte "afgeschaafd", dat drukte behoorlijk (spanning en klemmen van kaak)

Volgens tandarts kon dat een reden zijn van de spanning.

Nog 2 behandelingen en dan is dit iig klaar.

Ik ben blij dat ik eindelijk de stap gezet heb.

Goede stap Marijan. Mag ik vragen naar welke tandarts je bent geweest? Ik wil nml. ook twee vullingen laten verwijderen (op de juiste manier).

Bij Joep Rieter in Bloemendaal. Hij heeft de praktijk van Fred Neelissen overgenomen.

Ik moet morgen weer gaan, een oude vulling waar ik gat in heb uitboren, en nieuwe witte vulling erin.

Vorig jaar al 3 kiezen laten doen, maar gewoon bij de reguliere tandarts. Gelukkig nergens last van gehad, geen pijn of rare verschijnselen.

toen ik gisteren terugreed met de auto naar huis vanaf de behandeling had ik opeens een nogal pijnlijke rechter pink als ik het probeerde te strekken. Normaal heb ik dat nooit, was na een paar uur weer over. Ik vroeg me af of dat nu met de behandeling te maken kon hebben.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan