tandarts

Kwik kan ik snappen, maar cadmium en titanium? Hoe krijg je dat voor elkaar om dat in je lichaam te stapelen??

Ik moet de druppels gewoon innemen. 3x per dag 5 druppels onder de tong. Ik doe natuurlijk weer 3x 8, want ik houd niet zo van dat slome gedoe :lol:

Verder moest ik proberen om 2 liter water per dag te drinken om het ontgiften te ondersteunen.

Ik maak het flesje gewoon leeg en ondersteun het verder met vit c, magnesium en selenium. Ik ga niet terug naar Fred voor controle, was meer dan een uur rijden. Ben 5 jaar geleden in Ermelo geweest voor bioresonantie. Misschien ga ik hier wel weer heen om te kijken of de kwik echt weg is. Stukje dichterbij.

Cadmium en titanium, ja.. Ik heb geen idee, die man zij dat ik ws door stress deze stoffen in veel te hoge maten vast hielt ofzo.

Maar waar dit onder andere in zit weet ik ook niet.

Waar ik heen ging was in nijkerk, interesse?

Hier een quote van een reactie van iemand op een site over een persoon die lyme heeft.

Quote:
Hoi Gerdineke,

Je hebt al een aantal adviezen gekregen om eens bij een homeopaat langs te gaan; ik wil de mijne daar bij voegen. Ik heb zelf de ziekte van Lyme gehad, en was er met een paar maanden vanaf. Ik ben bij een homeopaat (A.J. Kedde) in Nijkerk geweest. Heel veel sterkte!

Groetjes, Colinda

Je hebt geen lyme maar ik vond het wel interessant.

22 Oktober kan ik terecht bij dhr. Neelissen en as woensdag gaan ik en zoon naar Apeldoorn naar onze nieuwe (bio) tandarts.

Heb vanmorgen ook mijn dossiers en foto's opgevraagd bij mijn oude tandarts. Mn maag draaide er van om toen ik de foto's net bekeek.

Een paar wortelkanaalbehandelingen en niet 1 kies waar niet in geboord is.

Bij mijn zoon zie ik dat ze hem 3x hebben behandeld met fluoride.

Ik zie me weer zitten als kind met die fluoridepasta in mijn mond. "Niet doorslikken, daar wordt je ziek van!" Maar een kind er wel 5 minuten mee in de mond laten zitten......

Je weet nu beter en handelt ernaar PuurNatuur! Succes alvast voor de afspraak in oktober!

2 liter water om het ontgiften te ondersteunen, moet dat per se water zijn? Zou rauwe melk niet veel beter zijn om te ontgiften? Ik geloof trouwens niet dat ik 2 liter water op zou krijgen, 2 liter melk geen probleem.

@Iklustvet,

Quote:
2 liter water om het ontgiften te ondersteunen, moet dat per se water zijn? Zou rauwe melk niet veel beter zijn om te ontgiften? Ik geloof trouwens niet dat ik 2 liter water op zou krijgen, 2 liter melk geen probleem.

Even een beetje of topic, en derhalve niets met ontgiften te maken, maar...

Ik moest hier naar aanleiding van jouw schrijven ineens aan denken:

Stel dat je in de woestijn iemand ziet liggen die uitgedroogd en aan het eind van zijn krachten is. En die persoon heeft nog net de kracht om één woord tegen je te zeggen...

Wat denk je dat hij zal zeggen?

A) Bier.

B) Cola.

C) Melk.

D) Water.

Ik denk dat die persoon voor optie D zal kiezen.

Los daarvan zou ik net als jij liever 2 liter rauwe melk drinken dan 2 liter water.

Maar zowel melk als water hebben beide zo hun voordelen denk ik.

Dankje!

Puurnatuur:mocht je dit lezen,dan zou ik graag willen weten wat je verdere ervaringen zijn {geweest} met deze tandarts.

hoi Gerard, dank je wel voor het meedenken... :!:

Zou allemaal kunnen kloppen.

Inmiddels is het rustig bij die kies in elk geval waar ik pijn had.

Maar ik heb hier ook zo'n mooi wijzertje gekregen van Soest voor waar die kies voorstaat.

In mijn geval kan het goed kloppen.

Aan alles wordt ijverig gewerkt.

Ik ben nu geruim een jaar niet naar de tandarts geweest maar ik merk wel dat ik aan de binnenkant tandsteen heb zitten, ik voelde een randje en zetten m'n nagen er achter en kon hele kleine stukjes los trekken, zo dat ik het bemerkte.

Wat kan ik het beste doen?

Ik kan het weg laten halen maar ik heb het idee dat dat gekrap met zo'n haak ook niks best is voor het tandvlees..

Maar kan het geen kwaad het te laten zitten?

Ik zou naar tandarts Neelissen, maar ik kon niet op die dag omdat we op vakantie waren.

De tandarts in Apeldoorn heb ik eigelijk maar 1 x gesproken en dat klonk goed.

Afgelopen maandag met onze zoon daar geweest en daar werden al zoon zn kiezen ingeseald

voor €300,00. Allemachtig zeg, insealen?

Omdat het een lange dag van huis is zo'n bezoek naar Apeldoorn had ik afgelopen zondag een brandbrief

naar de biologische tandarts in Assen gestuurd of hij ons alsjeblieft als patient wil aannemen

Van de zomer had ik al eens gebeld, maar ze zitten voorlopig nog wel even vol.

Maar nu werd ik persoonlijk teruggebeld door de tandarts dat we met hoge uitzondering patient bij hem mogen worden.

Ik ben zo blij!!!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan