Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

ik neem levertraan en eet wekelijks een biologische paté. Daar zit dan toch 30% lever in zonder dat ik het echt proef. En tevens rijks aan foliumzuur!

Sorry maar die rauwe lever is niet mijn ding.. Nou heb ik verder ook geen klachten en ben gezond.

 
Hoi Mtje, nog bedankt voor de behandeling vandaag. Veel heb ik al gelezen hier op dit forum en vind ik dan terug via jouw onderzoek. daar kan ik mijn voordeel mee doen.

Ik ben helemaal teruggefietst naar amstelveen, halverwege koffie gedronken bij de Bib Gelderlandplein.

Mijn onderzoek bij Dr. Kleipool verliep ook naar wens. Slechte vertering in ontl. geconstateerd dus dacht hij ook wel aan eiwitvertering. Bloedonderzoek heeft uitgewezen dat ik een groot tekort heb aan vit D. Volgens hem heeft dat tekort ook een grote impact op gezondheid. Erg jammer dat ik alle melk enz. moet laten staan. Hoop dat ik het later weer kan toevoegen.

Voorlopig alles maar eens inpassen in mijn eetgewoonten. en lekkere recepten gaan zoeken.

 
Ik kan dat ook niet volgen. Als je al ernstige darmklachten hebt, waarom dan de boel lopen irriteren met koffie?! :?:

Mike

 
Ik vond dit een interessant topic, tot aan dit bericht:

"ik doe ook consulten op afstand. Door mijn gave kan ik me verbinden met energie van anderen en dan doe ik de behandeling/ tekort test bij mezelf met de energie van de ander."

Waarschijnlijk ben ik daar niet spiritueel genoeg voor.

 
hallo Edwin, jawel hoor, dat ben je per defintie als mens: een spiritueel wezen.

Ik heb ervaring met behandelingen op afstand.

En dat was zeker geen inbeelding.

Uiteraard blijft altijd wel de zuiverheid van de metingen een kwestie.

 
Hoi Mike, ik drink 1 koffie per dag. Drink jij helemaal geen koffie dan?

Zo langzamerhand kan ik er iets anders voor in de plaats nemen. Chocolademelk valt dus af. En een yoghurt smoothie ook. Nog maar eens googelen op iets lekkers.

 
netjes hoor dat je het bij 1 koffie houdt.

Ik drink er ook af en toe één echter niet meer in de ochtend

 
Ik kan me voorstellen dat Mike zegt: waarom dan de boel irriteren met koffie.

Anderzijds heb ik niet het gevoel dat het "verkeerd" valt. Wil natuurlijk niet zeggen dat het ook goed voor me is.

Dat de melk problemen gaf voelde ik eigenlijk heel goed, terwijl ik het heel graag wil blijven gebruiken. gevoelsmatig dan bedoel ik. Ik hoop dat de vertering kan verbeteren, zodat ik het later weer kan nemen.

Alexandra dacht dat de melk/diaree een ontgifting was.

Bloedonderzoek gaf een verhoging van Gamma-GT = 70. dat is een leverenzym.

B12 is oke. Maar wel een flink tekort van vit. D. Had ik niet verwacht.

Dus bij het ontl. onderzoek stond :slechte vertering en Candida.

secretoir Iga - flink verhoogd.- 4844. heeft iets met het immuunsysteem/afweer te maken.

Candida. Ik vroeg hoeveel candida heb ik dan? weinig of veel? 200.000 per gram.

Ik dacht dat iedereen candida schimmels had maar volgens hem dus niet.

Ik weet wel dat mensen met een endeldarm-operatie allemaal diaree overhouden. Vraag me niet hoe dat kan, zou ik eigenlijk wel eens willen weten.

Maar de artsen zeggen: je mag alles eten.

En ik denk: Het moet op te lossen zijn. lekker eigenwijs.

Ik ben dus heel blij met dit onderzoek. En nu aan het werk ermee. Is ook wel weer een uitdaging, toch?

Wat zal ik nou eens eten en drinken in de ochtend?

maken.

 
Quote:
netjes hoor dat je het bij 1 koffie houdt.


Iedereen mag het natuurlijk zelf weten, maar het lijkt me nog beter om het bij 0 kopjes te houden. Het lijkt wel op de discussie "kom niet aan mijn brood". Koffie put de pijnieren en de schildklier uit. Niet handig gezien de klachten.

Kun je wel eieren eten? Dan kun je dat doen in de ochtend.

 
dat koffie de bijnieren opjaagt en de darmen prikkelt weet ik. Maar als nou iemand al zo aan het minderen is en nog 1 kopje koffie drinkt in de middag... zo erg is dat niet.

Dat men afhaakt bij het lezen van behandelingen op afstand...ik weet dat dat vaag klinkt maar en dat de standaard therapeut dat ook niet kan. Dit zijn dingen die je niet uit een boekje kan leren. Ik weet ook niet precies HOE het werkt maar dat het werkt wel... lees hier de ervaringen.

http://www.balans-balans.nl/page101.php?post=1

Verder haakt de één hierbij af en de ander leest het en is blij want die wilde graag een afspraak maar woonde te ver weg en vindt dit een uitstekend idee.

ieder voor zich... en iedereen in zijn waarde laten.. we zijn immers allemaal uniek.

 
Als je zoals liesje ernstige darmklachten hebt, lijkt het me dat zelfs 1 kopje per dag funest is, ook al heeft ze er ogenschijnlijk geen last van. Daarnaast is de definitie van verslaving 'iets wat je niet kunt laten'. De uitdrukking 'doe wat je niet laten kan' betekent dus: geef toe aan je verslaving. Ik proef hier oer-Nederlandse politiek correctheid: 'ach, valt allemaal wel mee', 'moet kunnen', 'je leeft maar 1 keer', 'het moet wel leuk blijven', etc. (bla-die-bla-die-bla)

Mike

 
Als ik leverklachten zou hebben, zou ik er accuut mee stoppen. Net als jij beschik ik over een ijzersterk gestel (is ooit wel eens anders geweest!), dus ik kan wel tegen een stootje!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan