Telegram groep

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vuurvogel
  • Startdatum Startdatum
Mike kun je zien of je mij kunt vinden onder de Telegram naam Jeetje B?
Nee, ik zie je niet.

Mike

Mike, misschien kan je een uitnodigingslink maken en dat ons mailen?

Er zijn meerdere whidas. Welke ben jij?
Ik ben eentje met heel veel tweeën en vijven :)

Dank je Johnny. Ja een 06-nummer heb ik en ik had telegram ook al geïnstalleerd op mijn computer.

Ik ga er spoedig eens naar kijken.

Dorothé

Ik weet niet waarom, maar ik heb geen mogelijkheid om een uitnodigingslink aan te maken en te versturen. Laten we het zo doen: mail mij op mikedonkers10(at)gmail(punt)com met je 06-nummer en hoe je in de app-groep genoemd wil worden. Ik voeg je dan toe aan mijn contacten, waarna ik je kan toevoegen aan de Telegram-groep.

Mike

Uiteraard zal ik vertrouwelijk omspringen met je telefoonnr., het zal uitsluitend voor dit doeleinde gebruikt worden. Misschien goed dat je in de email vermeldt dat je toestemming verleent voor het gebruik van je nummer voor toevoeging aan de Telegram-app, dan krijg ik er geen gedonder mee i.v.m. privacy.

Mike

Ik ben eentje met heel veel tweeën en vijven
Ik vind je nog steeds niet. Email me maar, zie de twee posts hierboven.

Mike

Uitnodigingslink kan alleen bij een nieuwskanaal maar daar kunnen mensen niet reageren.
Bovengenoemde oplossing lijkt me het handigst!

ik heb ook geen smartje dorethe, zelfs geen mobie
je instaleert het op je pc, je heb je eigen mobie of van een handlangers bij je. Vult dat 06 in, vult de sms-code in en hopla. Verder heb je geen mobie meer nodig. Alleen voor die sms en huistelefoon pakt hij niet. Het moet echt een 06-nummer zijn.
Ik wil inderdaad een afgeschermde groep, zodat we veilig zijn. Dus alleen barbq-gasten of andere veilig verklaarde hoedjes.

Naief, ik heb je 06-nr. nodig, je toestemming om dit nr. te gebruiken voor deze groep en de naam waarmee ik je moet toevoegen aan de groep. Sturen via email. Geldt ook voor alle andere 'kronakreuners'!

Mike

Het gaat verder dan alleen je mobiele nr. aan mij mailen en mij hiervoor toestemming verlenen. Je moet eerst je mobiele nr. koppelen aan Telegram zelf, anders kan ik je niet toevoegen aan de groep omdat Telegram je (nog) niet herkent. Tismaardajutweet.

Mike

En via instellingen even tijdelijk je tel.nummer zichtbaar maken voor iedereen.
Nadat je aan de groep bent toegevoegd kun je dit weer veranderen.
Althans, zo heb ik het gedaan.

Het heeft idd te maken met zichtbaarheid. Momenteel lukt het niet om Vuurvogel en Johnny toe te voegen.

Mike

Ik kan meer mensen NIET toevoegen dan wel, blijkt toch allemaal niet zo simpel als gedacht. Als iemand de gouden tip(s) heeft hoor ik het graag, want ik ben geen expert op het gebied van Telegram.

Mike

Kan je mij toevoegen? Ik heb je net gemaild. Ik ben benieuwd want ik heb mijn nr op zichtbaar gezet voor iedereen.

Ik had alles ingesteld op iedereen.

Maakt het wat verschil als je contacten toevoegd aan je telefoon en niet alleen in Telegram?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.546
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan