Telegram groep

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vuurvogel
  • Startdatum Startdatum
Ja, jij zit er nu wel in, Sampjes! Kun je ons laten weten waarom het eerst niet lukte en nu wel? Dit is echt een hoofdpijndossier aan het worden!

Mike

Wrs moet iedereen of degene die toevoegt ff bij groepen en kanalen op iedereen zetten.

T6sgs0ja2iwk0p4xz2bfq2gnmeuofbv0u.jpg
Textmqmlg9jy1ax2ydpq8sz3mer5srg8x.jpg

Ja ik zit erin! Dat komt omdat ik groepen/kanalen op Iedereen had gezet.

Dat staat bij mij ook op iedereen. Alle instellingen stonden op iedereen.

Je Telegram-avontuur begint met de registratie op je smartphone waarbij je je telefoonnummer opgeeft. Het telefoonnummer wordt automatisch gecontroleerd, waarna je kunt beginnen met chatten.

Op een ander apparaat, zoals een iPad, voer je bij de registratie hetzelfde telefoonnummer in, gevolgd door een logincode die je op je smartphone ontvangt, om te bevestigen dat jij het bent.

Bron

oke, een vraag. Ik heb al een telegram voor prive. Ik wil voor voor deze groep graag een andere naam. En daarom lukt het Mike nog niet. Moet ik een 2e telegramaccount aanmaken of kan het ook met 1?

Uiteraard zal ik vertrouwelijk omspringen met je telefoonnr.

Ehh gmail heb je toch ....
Zou je niet eens heel rap tutanota.com of protonmail.com nemen daar heb je ook een gratis account mee dus typisch hollands kost niks en ze zijn encrypt.

En neem een VPN want als ik mn data moet gaan doorgeven aan iemand met een gmail account is de huid van de beer al verkocht voor dat de beer geschoten is ...

Denk je dat ze jouw 06-nr. niet al hebben dan? Hoeveel keer eerder heb je je dat nummer al niet opgegeven aan commerciele partijen of overheidsinstanties? Jr bent via je mobiel te tracen, altijd en overal, zelfs als je hem uit hebt staan. Ik ga niet speciaal hiervoor een protonmail-account aanmaken, dus graag of niet.

Mike

Debsy Ann en Herr Sens, email mij met je 06-nr., hoe je graag genoemd wil worden in de groep en geef toestemming aan mij om je nummer te gebruiken voor dit doeleinde. Joke, als je je over je bezwaar tegen Gmail kunt zetten, dan dezelfde 3 punten.

Mike

zo wist laatst iemand mijn naam toen ik haar voor het eerst in mijn leven belde. Dat kwam in beeld.
Of dat de computer wist hoe de persoon heette die een geinige emailnaam had.
Dat is 1 van de redenen dat ik nooit een profielfoto van mezelf heb.

In je bericht valt te lezen dat Telegram juist moeilijk te controleren is door de overheid. Dat is toch de bedoeling dat het door de overheid niet onderschept word. Zijn degenen die erin konden wel echt terroristen? Dat Abacus lijkt wel een globalistische site. Zien zij niet liever dat we dit soort berichten geloven en gebruik maken van apps en sites die voor hun controleerbaar zijn? Dat is immers handig voor hun om de controle te behouden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.546
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan