The Clintons

Ik vindt het wel superspannend wat er vanaf nu gaat gebeuren. Maar ik vind het hoopgevend dat Clinton het niet geworden is :).

Complotdenker

Fantastisch! Ik had wel verwacht dat er een meerderheid op Trump zou gaan stemmen maar dat de overwinning door fraude alsnog naar Hillary zou gaan.

Heeft het reptiel zich nog in de media laten zien na het verlies?

Edit: ik hoor net dat dit niet het geval is. Zeer ongebruikelijk.

Ik werd vanochtend aangenaam wakker met het nieuws dat Trump gewonnen heeft. Dus weer heeft men het volk onderschat, net zoals bij de Oekraïne en Brexit referenda.

De grote winst vind ik, behalve het feit dat Hillary geen president wordt, dat er in een grootmacht als de VS ook steeds meer mensen wakker worden en zien wat voor criminelen de Clintons zijn en niet meer blind de leugenachtige Clinton-show geloven die de MSM hebben opgevoerd.

Ik ben overigens nog niet heilig overtuigd van Trump. Het zal moeten blijken of hij daadwerkelijk een positieve, andere koers gaat (kan!) varen of dat hij toch ook weer een puppet is die naar de pijpen van de echte leiders danst.

Vergeet niet de speech die hij eerder voor AIPAC gaf waar hij weer onvoorwaardelijke steun gaf aan de Zionisten (Israel) en beloftes deed aangaande Jerusalem en nog meer van die bullshit. Dat belooft weinig goeds voor de vrede in het Midden-Oosten.

Alles beter dan Hillary, want die zit al vuistdiep in de bank/olie/oorlogselite en heeft bewezen alles voor geld en macht te doen. Trump mag zich nu gaan bewijzen.

CwpkD8zWIAABUDs.jpg

Mark

Ik ben het eens met Mark. Ik ben ook blij dat Trump het is geworden en niet de feeks. Zoals altijd worden mooie woorden gesproken. Eerst zien zegt de blinde, de tijd zal het uitwijzen. Eigenlijk is er geen enkele politicus die ik nog vertrouw.

Ebru Umar legt het in Metro nieuws uit waarom Trump president is.

http://m.metronieuws.nl/columns/2016/11/trump-is-een-verademing

Sally heeft een open brief aan Trump geschreven: http://nourishingtraditions.com/open-letter-donald-trump/
Zou fijn zijn als hij er iets van meenam.

Krijgen we na de Syrische vluchtelingen opnieuw een tsunami van vluchtelingen.

https://tvolen.be/2016/11/09/gammele-bootjes-met-amerikanen-op-weg-naar-europa/

Hihi.

Oke, iedereen is goed wakker geschud ;) (nou ja, niet echt wakker natuurlijk...)
We hebben het hier uiteraard over de Clintons, maar is er ook een overzicht over Trump?

Je moest een zien op bijvoorbeeld Fakebook wat er allemaal voorbij komt over Trump

Is er ergens een mooi overzicht van wat Trump nu echt heeft gezegd en waar hij voor staat, in (context)!

Kijk, dat bedoelde ik in m'n vorige post. Gaat Trump met dit soort adviseurs op zoek naar vrede in plaats van conflict wat hij beweerde? Lijkt er niet op.

Donald Trump named former CIA director and extremist neoconservative James Woolsey his senior adviser on national security issues on Monday. Woolsey, who left the CIA in 1995, went on to become one of Washington’s most outspoken promoters of U.S. war in Iraq and the Middle East.

http://www.globalresearch.ca/donald...-woolsey-as-national-security-adviser/5555974

Mark

Precies mark, ben ook niet overtuigd van Trump! Volgens mij danst hij ook gewoon naar de pijpen en is ie een puppet. Het is toch allemaal een soap joh. De echte leiders staan op die foto die jij onderaan hebt geplaatst ;-)

Had niet verwacht dat veel leden op het forum hier echt in geloven?

In ieder geval bedankt voor de goede dotcom.radio uitzending.

Wat Trump brengt, daar zal nog wel veel over gespeculeerd worden, maar alleen zijn daden en de tijd zal het leren.
Hoe dan ook, wat Hillary zou hebben gebracht, dat is ons allen duidelijk.

Laten we ogen en oren realistisch open houden en samen werken aan onze vrijheid met of zonder Trump.
Onze ogen zijn in ieder geval open, dus laten wij hiermee handelen.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan