Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk persoonlijk van niet. Dat zou de totale uitroeiing van de Palestijnen betekenen. Wat wel mogelijk is, dat dit geen 4 year delta is en later dit jaar uit gaat komen.Bekijk bijlage 35397
15 mei vandaag, time to end the horror show?
Of moeten we nog een jaar wachten....
Het zou wel heel toepasselijk zijn, aangezien de datum van vandaag 76 jaar geleden de dag was dat de parasitaire kolonie die Israel heet gesticht was.Ik denk persoonlijk van niet. Dat zou de totale uitroeiing van de Palestijnen betekenen. Wat wel mogelijk is, dat dit geen 4 year delta is en later dit jaar uit gaat komen.
Mike
Wat ook kan is dat die 15 mei een verwijzing is naar Israel vanwege de ingangsdatum van deze helse plek 76 jaar geleden en naar de horror show die deze genocidale maniakken op 8 oktober hebben ingezet. Dit lijkt me een bewijs dat het Q-team de horror show verbindt aan Israel. Daarnaast hebben we nog talloze verwijzingen dat veel Q-posts gaan over Israel, zoals:Het zou wel heel toepasselijk zijn, aangezien de datum van vandaag 76 jaar geleden de dag was dat de parasitaire kolonie die Israel heet gesticht was.
Mike
Dit is maar o zo waar...Levenslang hoofdschuddend te worden bejegend, tot je uiteindelijk gelijk krijgt en iedereen plotseling altijd al wist, waar jij al die tijd voor gek om werd uitgesproken.