The Great Awakening

Dat komt vanaf maart 2020, COVID-tijd. Talloze wappies, MET NAME OP FACEBOOK, zagen hun kans schoon en verbonden van alles aan Q, van 5G tot aliens tot King John III en andere flauwekul. Dit allemaal onder aanvoering van opperwappie Janet Ossebaard, die ineens een miljoenenpubliek kreeg omdat de hele wereld thuis zat. Ineens waren daar Charlie Ward, Simon Parkes, Sascha Stone en andere charlatans, die zich opwerpen als ‘experts’ op het gebied van Q. Be careful who you follow!

Ja mee eens. Hier ook geen fan van ze.

@Binc
in elk geval toen hij zei dat het 4 zware jaren gaan worden
Ik heb het zo opgevat als: Nu Biden 4 jaar president zal zijn, zullen het 4 zware jaren worden.

Maar,...............hij weet zelf ook dat het plan een geheel andere wending zal gaan krijgen. Dus het was alleen maar een hypothetische voorstelling.

Dorothé

Dankjewel voor je toelichting Dorothe. Ik hoop uiteraard dat je gelijk hebt. Bij mij word de twijfel alleen maar groter. Zitten wij zelf geen nep nieuws te volgen? Vandaag een filmpje dat Biden executive orders tekenden die waar niks op stond. Zonet krijg ik een filmpje onder ogen waarbij hij datzelfde doet in een andere ruimte wat er veel werkelijker uit ziet en waarbij maar de vraag us of dat papier leeg is. Zie hieronder de link waarbij hij heel anders over komt dan wat vanuit Q word beweerd.

https://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR1SRyEoi5rS7Tx8f2HZE8xSo-EdHtTczo9K13FNLLQ6Ar2qMMAowdiB7pU&v=NTus5FevWhM&feature=youtu.be

Daarnaast het filmpje dat er nauwelijks mensen waren bij de beëdiging. En een grote groep millitairen aanwezig waren om het nog wat te laten lijken. Hebben ze niet gewoon de door hun gemaakte Corona regels in acht genomen en dat daarom zo weinig mensen waren?

Sorry, maar ik hoor gewoon dat hij zegt dat het 4 zware jaren gaan worden. Als in de zin van, daar moeten we het nu mee doen. Ik kan er echt met de beste wil van de wereld niks anders van maken.

Kijk, er zal zeker heel veel nep nieuws circuleren, ook onder de naam van Q. Misschien niet eens echt vanuit de juiste Q, ook daar zitten zgn. trollen.

Op het moment is het allemaal speculeren, voor ons allemaal.

Wat geen speculatie is dat er een grote fraude gepleegd is en Biden onrechtmatig president geworden is.

Trump zegt ook dat hij terugkomt en daarmee dat zijn taak er nog niet op zit.

Meer weten we niet. Maar dit is wel belangrijk. ik vertrouw er dus op dat de zaak niet rust.

Dorothé

Kijk, er zal zeker heel veel nep nieuws circuleren, ook onder de naam van Q. Misschien niet eens echt vanuit de juiste Q, ook daar zitten zgn. trollen.

Op het moment is het allemaal speculeren, voor ons allemaal.

Wat geen speculatie is dat er een grote fraude gepleegd is en Biden onrechtmatig president geworden is.

Trump zegt ook dat hij terugkomt en daarmee dat zijn taak er nog niet op zit.

Meer weten we niet. Maar dit is wel belangrijk. ik vertrouw er dus op dat de zaak niet rust.

Ja vast wél. Daar hadden we het eerder over. Die beelden over dat er weinig mensen aanwezig waren is ook geen speculatie. Dat is ook wel degelijk echt. Maar word dan gebracht alsof om deze reden Biden niet echt de winnaar was. Tuurlijk klopt dat, dat is hij ook niet. Maar logica zegt dat het stil was vanwege Corona. Voor de leken of schaapjes is dat natuurlijk helemaal een gegronde reden.

En ik ben zeker met je eens dat de fraude zeker geen fake nieuws is.
We kunnen het er wel over eens zijn dat extreem links zeer sterke entiteiten zijn die keer op keet weer de macht krijgen en het maakt niet uit hoe.

Ja Trump heeft dat idd gezegd. En vind het moeilijk voor te stellen dat hij zomaar opgeeft. Sorry ik ben gewoon niet volledig overtuigd dat het goed gaat komen. Wie weet komt dat nog. Maar dat lukt niet best met al dat gissen. Zo gaat het steeds met het plan. Het is giswerk en lijkt haast niet realistisch meer. Keer op keer al die tijd ervaar ik dat weer tot irritatie aan toe.

Maar goed, fijn dat jij er vertrouwen in hebt. Wie weet komt het allemaal goed.

https://www.military.com/daily-news/2021/01/22/national-guard-plans-ask-thousands-of-troops-remain-dc-until-mid-march.html

Mike

Ik ben nog op zoek gegaan naar een aantal foto over het zweren op de bijbel. Het lijkt er toch op dat het wel de bijbel is waar Kamela Harris op gezworen heeft. Er staat aan de zijkant Holy Bible.

Maar waarom 2 boeken op elkaar? De onderste lijkt namelijk ook een boek Is dat soms de echte bijbel en die zwarte hoes een herschreven versie naar hun agenda?

https://www.aljazeera.com/gallery/2021/1/20/in-pictures-6

Tokb4fcp40yqaw2fgaeiltmetsdr298e4.jpg
T8r6ch8bpuws6tictrogxpgmw1zdlve1w.jpg

Ik ben nog op zoek gegaan naar een aantal foto over het zweren op de bijbel. Het lijkt er toch op dat het wel de bijbel is waar Kamela Harris op gezworen heeft. Er staat aan de zijkant Holy Bible.

Maar waarom 2 boeken op elkaar? De onderste lijkt namelijk ook een boek Is dat soms de echte bijbel en die zwarte hoes een herschreven versie naar hun agenda?

https://www.aljazeera.com/gallery/2021/1/20/in-pictures-6

Twf1m4crxdd9i0it17opr5lxdtp8wiqpr.jpg
T3o9gl7ru5tecedh6aap8f8n99wc0237o.jpg

Ze zweert misschien niet op de echte bijbel. De onderste lijkt echt. Ik dacht eerst nog dat ze misschien zo stom was dat ze er een klein handtasje of zo op had gelegd omdat het ook een rits lijkt te hebben. Wellicht dus hun satan bijbel

/www.naturalnews.com/2021-01-23-biden-calls-for-unity-violent-leftists-reignite-riots.html

Zonet krijg ik een filmpje onder ogen waarbij hij datzelfde doet in een andere ruimte wat er veel werkelijker uit ziet en waarbij maar de vraag us of dat papier leeg is. Zie hieronder de link waarbij hij heel anders over komt dan wat vanuit Q word beweerd.

Bizarre zeg. Dit is zeker een hele andere Biden dan die door Q kanalen is verspreid? Daar lijkt een andere Biden te zitten, verward en achterlijk. Ik heb hetzelfde gevoel als jij Binc. Misschien worden wij wel belazerd. Wat ik ook gewoon lastig vind is steeds maar dat alles wordt opgeschoven en dat wij ondertussen in een steeds zwaardere lockdown komen. Totdat we straks zo klem zijn gezet dat we niks meer kunnen en Q/Trump ineens verdwijnen ( nachtmerrie).
Data worden steeds vooruit geschoven, 21 en dan 31 januari en dan weer 20/21 februari en vandaag zag ik zelfs 4 maart?! Tja en ondertussen. Ik vertrouw nu enkel op God en op hoop van zegen dan maar.

Romagi, is het nog gelukt met Telegram om daar op te komen?

Nee het is niet gelukt. Geeft niet, ik heb al ergens gelezen dat dat ook geen goede site is.

https://www.thegatewaypundit.com/2021/01/white-house-calls-lid-first-saturday-administration-biden-goes-hiding-rest-day/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan