Bizarre zeg. Dit is zeker een hele andere Biden dan die door Q kanalen is verspreid? Daar lijkt een andere Biden te zitten, verward en achterlijk. Ik heb hetzelfde gevoel als jij Binc. Misschien worden wij wel belazerd. Wat ik ook gewoon lastig vind is steeds maar dat alles wordt opgeschoven en dat wij ondertussen in een steeds zwaardere lockdown komen. Totdat we straks zo klem zijn gezet dat we niks meer kunnen en Q/Trump ineens verdwijnen ( nachtmerrie).
Data worden steeds vooruit geschoven, 21 en dan 31 januari en dan weer 20/21 februari en vandaag zag ik zelfs 4 maart?! Tja en ondertussen. Ik vertrouw nu enkel op God en op hoop van zegen dan maar.
Tja, er word steeds geroepen dat die lui met dubbelgangers werken. Wie weet een dubbelganger die wel functioneert. Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat zoiets bestaat dat ze met dubbelgangers werken om mensen in de maling te nemen. Daarbij, dan hadden ze die dubbelganger ook in kunnen zetten tijdens de beëdiging. Maar nu zien we filmpjes waarbij duidelijk geknipt is uit de beelden. Mensen die steeds uit beeld verdwijnen. Het ontgaat me aan de logica hiervan. Net als dat mishandelen van kinderen voor Adrenochrome. Ik worstel echt met het bestaan ervan.
Tja, dat dingen steeds verschoven worden, ik snap je wel Sampjes. Ik heb nog nergens gelezen 4 maart? Waar heb jij die info vandaan? Hopelijk is dit niet het geval. Op deze manier blijft het maar malen en malen en word het gewoon ongezond. Er moet echt iets gaan gebeuren naar mijn idee om er nog geloofwaardigheid uit te halen. Wie weet worden we nog aangenaam verrast Sampjes.