The Great Awakening

p31h6oq6ugxkcyqytmp3cj812w95pqy5.jpg

Mike

Biden schrijft zowel linkshandig als rechtshandig?

Tegenwoordig worden foto’s te pas en te onpas in spiegelbeeld afgedrukt Bijvoorbeeld de hoofdwond van Arie Paap: op een foto in de MSM zat de wond aan de rechterkant. Bij Sven was duidelijk dat zijn wond links zit.

Ja, dat is ook al standaard zo ingesteld op de iPhone. Maar in dit geval kan dat ook. Maar hoe zijn die verschillend achtergronden dan te verklaren? Fotoshop zegt iedereen. Zou ook kunnen. Behalve als video’s live te zien zijn lijkt me zo.

Op die foto is het overigens ook lastig te bepalen of het wel dezelfde persoon betreft met die mondkap op. Prachtig natuurlijk voor hun als de identiteit moeilijk vast te stellen is.

Linkshandig, of rechtshandig. Even buiten beschouwing gelaten dat hij niet uit zijn woorden komt in dit filmpje, het lijkt erop dat hij links handig is in dit filmpje. Ga maar eens op jexelf letten als je wat pakt of he zou je hand opsteken alsof je in een klas lokaal zit. Dat doe je met de hand die je het meest gebruikt. In dit filmpje gebruikt hij duidelijk links wanneer hij de mondkap omhoog steekt. Plus de pen in zijn hand. Waarom tekende hij in andere filmpje met rechts?

https://t.me/seventeenthbattalion/746

In dit filmpje is hij duidelijk rechts handig. Wel van Facebook helaas. Maar deze mevrouw heeft van haar eigen tv opgenomen

https://www.facebook.com/1851947617/posts/10214814978488660/?

Is het jullie ook opgevallen dat in de beelden tijdens de inauguration de mensen op de achtergrond achter Kamala Harris ook steeds wisselen? Ik heb op de beelden van nu.nl gekeken. En via een andere site staat er helemaal niemand achter haar.

Op de eerste foto staat Biden niet achter haar. Op de 2e foto weer wel. Zo is er meer wat op valt via de beelden van nu.nl

Tf5fppq762a0kitwdsfbfu38oe2vrklgv.jpg
Tqe75m2d1lvwgsso2i0fytkihlqvpg8hq.jpg

En waar is dan de man achter haar gebleven met de blauwe mondkap? Deze hele ceremonie is 1 en al bullshit!

Tsd7rbl5uo42fy8x4y1av2bs5l9c9rsld.jpg

En hoe kan het dat Biden hier op deze foto ineens helemaal rechts staat en niet aan de kant van Harris? Een deel van zijn hoofd is zichtbaar helemaal rechts. In de live beelden staat ie soms achter haar linkerhand. Sorry, maar ik weet niet hoe ik markeringen moet maken op fotos. De foto komt van hier.
UCICEWDREFARPK7UQLSELJQRWY.jpg
T1jgi06bqm6468l2nvtee2508q4rawgb2.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan