The Great Awakening

Trump liet telkens de handtekening zien op zijn EO's. Biden niet. Waarom niet? Wat heeft hij te verbergen?

Mike

Als zo is dat het leger onder controle staat van Flynn, wat doet datzelfde leger dan nu in Syrië vanaf het moment dat Biden op de stoel van Trump zit?

Tja mijn oudste zus stelde mij gister precies dezelfde vraag. Ik weet het ook niet. Misschien heeft iemand anders hier een mogelijke verklaring en anders zullen we daar sowieso nog wel achter komen met de tijd.
Voor nu hebben we vooral heel veel geduld en vertrouwen nodig. Ik zal niet ontkennen dat dit een behoorlijke beproeving is.

We weten niet of het leger onder controle staat van Flynn, zou wel mooi zijn maar ik heb hier nog geen bewijs voor gezien. En wat is 'het leger'? Het gaat in het binnenland nu om de National Guard, met evt. aanvulling van de Marshalls en Marines. Het leger dat overzees actief is, zijn de reguliere land-, zee- en luchtmacht. Er zullen bij de laatste zeker ook nog black hat-generaals actief zijn.

Mike

Trump liet telkens de handtekening zien op zijn EO’s. Biden niet. Waarom niet? Wat heeft hij te verbergen?

Mike

In de eerste Trump video in bericht hierboven laat Trump ook niet aan de camera's zien wat hij ondertekend.

?t=31

Of de EO's nu wel of niet ondertekend zijn, ze zijn onwettig. Biden is nl. helemaal geen legale president en dit zal op afzienbare termijn aan het licht komen.

Mike

Tja mijn oudste zus stelde mij gister precies dezelfde vraag. Ik weet het ook niet. Misschien heeft iemand anders hier een mogelijke verklaring en anders zullen we daar sowieso nog wel achter komen met de tijd.
Voor nu hebben we vooral heel veel geduld en vertrouwen nodig. Ik zal niet ontkennen dat dit een behoorlijke beproeving is.

Deze pro Syrie anti ISIS generaal lag in de weg van Israel. Is uitgeschakeld door Trump.

Generaal Soleimani: de grootste bad guy ter wereld?
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/video/4974321/generaal-soleimani-de-grootste-bad-guy-ter-wereld

Lijst van zaken die niet kloppen aan Bidens 'presidentschap':

Tqj4ge3sis1y81z92l4qxnfeweaxfyf8w.jpg

Tsp43gol5tbdmvmfmt8kcnofkxmvvbqht.jpg

Mike

Trump authorized Soleimani's killing 7 months ago, with conditions
13 januari 2020

After Iran shot down a U.S. drone in June, John Bolton, Trump's national security adviser at the time, urged Trump to retaliate by signing off on an operation to kill Soleimani, officials said. Secretary of State Mike Pompeo also wanted Trump to authorize the assassination, officials said.

But Trump rejected the idea, saying he'd take that step only if Iran crossed his red line: killing an American. The president's message was "that's only on the table if they hit Americans," according to a person briefed on the discussion.

...

The largest attack was on Dec. 27, when Kataib Hezbollah launched more than 30 rockets at an Iraqi base in Kirkuk, killing a U.S. contractor and wounding four U.S. service members.

The base, known as K-1 Air Base, belongs to the Iraqi military but frequently hosts forces that are part of the U.S.-led coalition assigned to Operation Inherent Resolve, the fight against ISIS. On Dec. 27, the coalition was preparing for a counter-ISIS operation, so more Americans were on the base than usual.

After the attack, the United States launched airstrikes against five Kataib Hezbollah locations, three in Iraq and two in Syria, targeting ammunition and weapon supplies, as well as command and control sites.

Trump signed off on the operation to kill Soleimani after Iranian-backed militia members responded to the U.S. strikes by storming the U.S. Embassy compound in Baghdad.

https://www.nbcnews.com/politics/national-security/trump-authorized-soleimani-s-killing-7-months-ago-conditions-n1113271

https://www.thegatewaypundit.com/2021/01/shocking-democrats-first-bill-2021-lock-fraudulent-elections-forever/

Mike

Ella Ster:

Met slechts 20-25% steun vanuit het volk en nagenoeg geen steun vanuit het leger, is Biden een machteloze president. Biden heeft wel de steun van de internationale globalisten die de Great Reset steunen. Ook heeft hij de steun van de mainstream media die hem nu de hemel inprijzen, terwijl ze Trump nog verder de grond intrappen, als zoiets überhaupt al mogelijk is. De eerste impeachement-procedure tegen Biden is op de dag na de inauguratie al gestart. Al moeten we ons afvragen of er op dit moment steun vanuit het corrupte juridische systeem en de politiek te verwachten is.

https://www.ellaster.nl/2021/01/25/de-tweede-amerikaanse-revolutie/

Lees goed wat ik schreef. Ik schreef dat de MEESTE van Bidens EO’s niet op de website van het Witte Huis waren verschenen, iig ten tijde van het schrijven van mijn update. Ook zie je op bepaalde filmbeelden dat zijn pen geen inkt bevat.

Het was geen aanval op jou bevindingen. Het was een aanval op mezelf omdat ook ik gezien dacht te hebben dat Biden op witte vellen tekende. Maar later kreeg ik een filmpje die ik hier geplaatst had en wanneer je daarvan het beeld vergroot, zowel tekst op staat als ook de handtekening van Biden. Ik ben het met Sprout eens dat het vertekenend is idd. Vanmorgen nog even snel gekeken op de site van het Witte Huis. Maar ik zie ze idd niet meer staan. Er staat wel een kopje Executive Office, maar dat zijn volgens mij geen getekende documenten.

Anderzijds, stel dat het waar is dat het Leger onder bevel van Flynn staat maar naar de buitenwereld toe gezegd word dat Biden het leger naar Syrië heeft gestuurd, dan is het alleen maar in het voordeel dat zij niet onder controle van Biden maar van Flynn staan.

Maar goed, dit laatste is exact de reden waarom ik zeg dat ik hiermee op een andere manier om wil gaan. Telkens een eigen draai geven aan dingen maakt het voor mezelf niet meer geloofwaardig. Ik stop daar dan ook mee en wacht af wat er komen gaat.

Uiteindelijk gelukt om een kleine complicatie bij elkaar te krijgen in 1 bestand. De foto links boven en de aller onderste laat wel zien vanuit dezelfde hoek dat er geen bal van waar is.

T1kccwghruwnn5wi6e6hxvw5bosrcyopl.jpg

https://nationalfile.com/biden-secretary-of-state-pick-caught-on-hunters-laptop-linked-to-chinese-funding/

Mike

@Binc
Anderzijds, stel dat het waar is dat het Leger onder bevel van Flynn staat maar naar de buitenwereld toe gezegd word dat Biden het leger naar Syrië heeft gestuurd, dan is het alleen maar in het voordeel dat zij niet onder controle van Biden maar van Flynn staan.

Maar goed, dit laatste is exact de reden waarom ik zeg dat ik hiermee op een andere manier om wil gaan. Telkens een eigen draai geven aan dingen maakt het voor mezelf niet meer geloofwaardig. Ik stop daar dan ook mee en wacht af wat er komen gaat.

Trump schakelt begin 2020 de Iraanse generaal Soleimani uit die pro Syrië, anti ISIS en anti Israel was.

Israel is de afgelopen dagen weer flink aan het bombarderen in Syrië.

Biden stuurt militairen naar Syrië.

1+1+1= ?

https://www.thegatewaypundit.com/2021/01/democrats-announce-trump-impeachment-trial-will-start-february-8th-gop-senators-may-ask-secret-ballot-hide-vote-constituents/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan