The Great Awakening

De Clinton Foundation heeft een REPLICA van het Oval Office in het Witte Huis!

https://www.clintonfoundation.org/clinton-presidential-center/exhibits/permanent/oval-office

sj0dvqq3m9958bkgesdrjt6xjsbhnn4c.jpg

Mike

@Binc
met dank aan Medusa die het artikel in een andere topic plaatste, hier staat het dus over 4 maart dat Trump 19e president zal worden.

https://www.tribute.nu/post/de-nabije-toekomst-is-glorieus

Bedankt voor de toelichting Sampjes.

Eerlijk gezegd, ik denk dat het gewoon afwachten is. Gisteravond had ik ook iemand aan de tel die ongeveer dezelfde datum noemt omdat Trump op 3 november Nesara Gesara uitgerold heeft en er na 120 dagen dan een nieuwe regering moet komen wereldwijd. Sorry, maar het is mij te ongeloofwaardig. Als zo is dat het leger onder controle staat van Flynn, wat doet datzelfde leger dan nu in Syrië vanaf het moment dat Biden op de stoel van Trump zit? Zo zijn er wel meer dingen waarbij vraagtekens gezet kunnen worden.

Biden die blanco executive orders getekend zou hebben. Blijkt achteraf ook niet waar. Het komt op mij allemaal niet meer realistisch en overtuigend over momenteel en heb ook besloten er anders mee om te gaan.

Toch bedankt voor je toelichting.

@Romagi, als,iemand jou vraqgt of je je koffie zwart drinkt of met melk en suiker, zeg je dan ook: ja, doe maar?
Ik moet even lachen.

Ik ben zo blij met dit forum, hier lees ik dingen met bewijs waar ik me helemaal in kan vinden. Maar in gesprek gaan met mensen (schapen) word ik zooo moe van en raak ik mijn eigen rust kwijt. Zal wel aan mijn leeftijd liggen. Dat heb ik niet als ik hier voor- en tegens van een onderwerp lees.
Natuurlijk ben ik tegen geweld bv. Ik luister ook de hele dag radio en hoor daar hele andere dingen, maar soms ook hele interessante dingen. Laatst was er iemand die al jaren strijd tegen de tabaksindustrie bv. Ik zei al ik stop me vol met info.
Het is ook niet gemakkelijk denk ik om uit te leggen dat het voor mij beter is gewoon te lezen en geen twistgesprekken aan te gaan met mensen.
Voorbeeld: laat jij je inenten? antwoord van mensen: natuurlijk, ik bescherm andere mensen.
dan weet ik al genoeg.

Biden die blanco executive orders getekend zou hebben. Blijkt achteraf ook niet waar.
Lees goed wat ik schreef. Ik schreef dat de MEESTE van Bidens EO's niet op de website van het Witte Huis waren verschenen, iig ten tijde van het schrijven van mijn update. Ook zie je op bepaalde filmbeelden dat zijn pen geen inkt bevat.

Mike

Ook zie je op bepaalde filmbeelden dat zijn pen geen inkt bevat.

Nonsens.
Dat ligt gewoon aan het dynamisch bereik van een filmcamera. Ik wilde hier eerst niet op in gaan omdat twitter vol staat met dit soort claims, omdat mensen duizenden likes krijgen en iedereen het deelt maakt het niet waarheid. Dat is het probleem van twitter en andere social media, en daardoor kan ik me ooit begrijpen waarom mensen denken dat alle andersdenkenden doorslaan.
De huidige techniek in filmcamera's sensoren heeft niet een oneindig dynamisch bereik. Een veel groter dynamisch bereik zal mogelijk zijn bij sensoren met individuele pixel belichting, maar het zal zeker nog een tijdje duren voordat de techniek zo ver is. In een foto is het dynamische bereik groter en bij het maken van foto's in RAW formaat kan het dynamisch bereik maximaal vergroot worden (details terughalen uit zowel overbelichte als onderbelichte gebieden in de foto). Een HDR effect in een smartphone probeert dit kunstmatig te bewerkstelligen.

Je ziet een wit vel papier in een donkere omgeving (een omgeving met veel donkere kleuren).

Nu heb je 2 mogelijkheden, je belicht voor het witte papier of je belicht voor de omgeving.
Als je correct belicht voor het papier zal de omgeving zeer donker/zwartig (onderbelicht) worden.
Als je correct belicht voor de omgeving zal het papier zeer wit (overbelicht) worden.

DAT is de enige reden dat er niets op het paper te zien is!
Als de arm/hand van Biden wat schaduw over het papier werpt kun je wel degelijk zien dat er tekst en een signatuur op het papier staan. Speel de opnames vertraagt af en zie voor jezelf.

Trump tekent hier ook een overbelicht papier, door het dynamisch bereik van de camera lijkt het of dat er niks op het papier staat.

?t=63

Nog een voorbeeld, er lijkt niks op het papier te staan. Echter bij kantelen van het document en laten zien aan de camera blijkt dat er wel degelijk tekst op het papier te staan. (weerkaatsingshoek van het licht veranderd, waardoor de reflecties op het document minder worden)

?t=27

Weet iemand wat hier gebeurt, vannacht WH op  zwart en vuurwerk in het filmpje, is dat een normaal gebruik voor bepaalde feestdag of ....

&feature=youtu.be

Weet iemand wat hier gebeurt, vannacht WH op zwart en vuurwerk in het filmpje, is dat een normaal gebruik voor bepaalde feestdag of ….

Vuurwerk op de dag van de inauguratie van Biden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan