Tim, serieus man, ben je de weg kwijt of hoe zit dat?
Don't shoot the messenger, ik deel enkel wat ik tegenkom.
P.s. Het zou mij niet verbazen dat Jared Kushner hier een belangrijke rol in speelt.
Een reactie op het artikel van:
https://debataafschecourant.wordpress.com/2021/01/24/militair-gezag-in-nederland-het-absurde-kabinetsgedrag-is-daarmee-verklaard/
Q onzin? Kzal het ontstaan van Q ff aan je uitleggen. De auto waar Kennedy in vermoord werd bij zijn rondrit in 1963 had het nummer GG003. In de nummerlogie staat G op de 7de plaats in het alfabet, 7+7+0+0+3= 17. En wat is de 17de letter in het alfabet, juist Q. Toen is het begonnen om de illuminatie om zeep te willen helpen vanuit de top van het Amerikaanse leger. Dit wilden ze niet meer.
Op de achtergrond van de afscheids speech van Trump staan 17 Amerikaanse vlaggen op de achtergrond die dus Q symboliseren. Om elke vlag zit een goudomrande rand wat betekend dat Trump de goudstandaard weer heeft ingevoerd wat onderdeel uitmaakt om de illuminatie/Cabal of hoe je het ook noemen wilt, te canselen, en een nieuwe geldstandaard in te voeren, dus vertel ons niet dat Q onzin is. Trump zijn laatste woorden waren, you will see me again soon, en dat zegt ie niet voor niks. Ik heb HOOP op de TOEKOMST en probeer anderen uit hun angst syndroom te halen
Prettige dag verder
Tim