The Great Awakening

Dorothe, complimenten! Je kunt alleen maar trouw zijn aan jezelf en aan je eigen geweten. In tegenstelling tot wat Binc schrijft raad ik je aan niet je gevoel te volgen, maar je verstand. Emoties vertroebelen je beoordelingsvermogen. Je intuitie volgen, daarentegen, helemaal niets mis mee.

Mike

Correctie:
Dit houdt in dat ‘ieder zijn/haar eigen waarheid heeft’, de Babylonische verwarring die de duivel probeert te zaaien, maar dat er sprake is van een OBJECTIEVE WAARHEID.
Moet zijn: Dit houdt NIET in dat...

Mike

Aanvulling, ik bedoel ook intuïtie zodat het leid naar een beslissing waar het gevoel achter kan staan.
Onderscheid in beide lijkt mij niet juist. Observeren met verstand waar het gevoel vanzelf volgt.

Met die wetten is niks mis mee als ze worden gehandhaaft zoals ze behoren te zijn en nageleefd behoren te worden. Het maakt idd niet uit dat ze door mensen geschreven zijn. Het gaat erom dat deze wetten nu omgedraaid worden zonder dat de overgrote massa dit door heeft. Zo kijk ik ertegenaan.

Dorothe, ik wens je sterkte.

Zelf ben ik gescheiden en dat heeft 3 jaar geduurd voordat ik eindelijk heb doorgezet. Het moest gewoon. Vooral achteraf kwam ik er meer en meer achter wat de werkelijke oorzaak was. Niet praten met elkaar, ik kreeg overal de schuld van. En vooral doodzwijgen. Hij heeft ook nooit excuses aangeboden. zowiezo nooit. Ik kan er een boek over schrijven.

Ik heb me ook nooit schuldig gevoeld. Het moest.

Het is wel zo dat je vriend ook uit een gezin komt waar het misschien precies hetzelfde is gegaan tussen zijn ouders. Maar vroeger bleef men bij elkaar. En ja, mijn ex kwam uit een gezin waar het er ook zo aantoe ging. Maar hij heeft nooit zijn best gedaan te veranderen.

Als je vriend zelf z,n best niet doet om te veranderen dan weet je dat het niet aan jou ligt.

Jouw geluk is niet afhankelijk van iemand anders.

@Mike, Romagi &Binc,

Dank voor jullie fijne woorden.

Op het moment gaat het weer. Dat is altijd, na een explosie. Maar is dat de oplossing?

Ik ga niet overhaast handelen, dat brengt ook niets.

Maar even een leuk weetje.

Vandaag weer in de Brusselse Poort, zonder mondkapje. En wat gebeurde er, mijn vriend zette het ook niet op. Ik zei, en je bent er toch zo tegen dat ik het niet opzet. Ja, maar het zat niet lekker. Uiteindelijk won de trots het van hem en zette hij het weer op.

Maar ik vind dit toch wel MEGA.

By the way, ik heb er op gelet en er waren meerderen zonder mondkapje of ze hadden het gewoon onder de kin. Ik vind dit verzet toch wel erg gaaf.

Dorothé

Mike, bedankt voor je uitleg over het geweten.

Trouwens de spreuk van W.A. Price heb ik in het Nederlands in hout laten graveren en dit hangt op in de woonkamer.

Dorothé

Zal de tekst hier even plakken voor mensen die niet op Telegram zitten. Wat/wie zit hier achter???:

Cert denied today in all 2020 election law cases. https://www.supremecourt.gov/orders/courtorders/022221zor_2cp3.pdf
Denials with Dissents
1. Republican Party of Pennsylvania v. Degraffenreid (formerly Boockvar), began with Application for stay filed September 28, 2020. No. 20-542. (CU/CUF/TPC amicus brief in this case on November 25, 2020.)

2. Corman (formerly Scarnati) v. Pennsylvania Democratic Party. Petitioners are Pennsylvania state legislators, began with Petition filed October 27, 2020. No. 20-574.

In these two cases, Thomas dissented and Alito/Gorsuch also dissented.
Roberts and Kavanaugh and Barrett joined the Dems Dissents appear at the end of the Order list.
As Thomas said: "These cases provide us with an ideal opportunity to address just what authority nonlegislative officials have to set election rules, and to do so well before the next election cycle. The refusal to do so is inexplicable."

Denials without any dissent.

3. Congressman Mike Kelly v. Pennsylvania, began with Application for injunctive relief filed December 3, 2020. No. 20-810.

4. Trump v. Degraffenreid (PA), No. 20-845, began with Petition for Cert filed December 21, 2020.

This was John Eastman's case.

Tcy3xv07fzkavnzlchqft0wwxvi834b1s.jpg

Via David Wolfe.

Mike

Dank voor het delen van je reflecties, Mike! Doet me erg denken aan de visies van Rudolf Steiner, waar ik momenteel op 'aan het studeren' ben.

Ik vind vooral die objectieve waarheid interessant. Vandaar ook dat je onmogelijk voeding en politiek níét met elkaar kunt verbinden (je noemt in Dotcom-radio regelmatig de breuk met de WAPF). Als je eenmaal vanuit werkelijke nieuwsgierigheid, gehoorzamend aan de natuurwetten en God, op zoek gaat naar ware kennis/objectieve waarheid, dan is het onvermijdelijk om hiermee álle levensthema's bij langs te gaan, zelfs met elkaar te verbinden of te beseffen hoe ze verbonden zijn. Dat is in ieder geval iets wat ik zelf sterk ervaar. En ook terugzie hier op het forum.
Vandaar die heilige boeken en grondwetten, niets mis mee. We zijn nu eenmaal feilbaar en imperfect en moeten voortdurend herinnerd worden aan onze missie hier op aarde. Alleen dan worden we gelukkig en zijn we vervuld. 
Hier zou ik nog aan toe willen voegen: ... en zijn we in staat onze ware potentie als mens op aarde in te vullen vanuit verantwoordelijkheid, onze plek in te nemen, onze specifieke levensmissie te leven ten behoeve van het collectief.

You Are Watching A Movie

With all the evidence you have seen, specifically to what was done with the Dominion machines, does it make any sense that they would be suing?

1.3 = [13]

https://t.me/disclosetv/760

https://www.courtlistener.com/recap/gov.uscourts.dcd.227759/gov.uscourts.dcd.227759.1.0.pdf

Voor meer info over geboorterecht en hoe je je vrijheid kunt terugeisen en soeverein kunt leven:
https://hogeraadvandekinderen.nl/
https://t.me/joinchat/S9ebLeGk00iMug52

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan