The Great Awakening

@Mike,

Ja, hij heeft niets geleerd. Ik doe echter steeds meer mijn eigen ding betreffende de coronaregels en heb er steeds meer plezier in. En zie daar, het is net alsof hij zich dan belachelijk voelt en hij doet het oftewel ook af of onder de neus. Maar toegeven, NEE, dat nooit.

Ik lach er maar mee en weet dat ik op de goede weg ben.

Dorothé

Trq10z9zmzwlbgjka5oop0mcqpw9sf807.jpg

In de eerste video die Tibo postte met Gene Decode sprak hij over de woorden die Trump gebruikt. Trump weet dat woorden en de manier waarop je spreekt een frequentie hebben die de toekomst uitleggen.

Persoonlijk ben ik een kleine kruistocht begonnen om mensen om mij heen bij te brengen dat het gebruik van het woord 'mogen' inherent betekent dat ze zich onderwerpen en alle macht over zichzelf opgeven.

De kapper bijvoorbeeld stuurde onlangs een email waarin ze enthousiast vertelde 'dat ze weer open mag'.

Of het gebruik van het woord 'hopen'.
Daarin klinkt niet echt kracht en vastbeslotenheid in door.

Mike, je gaf eens aan dat je klaar bent, zelfs voor de zware gevolgen. Dit omdat we moeten ontwaken en het is een zwaar proces.

Als dat ontwaken echter inhoudt dat velen in dit proces niet meekomen. Veel kwaad kan dan geschieden.

Dat is volgens jou nodig.

Als echter de ontwaakte mens hierdoor in het nauw gedreven wordt en er vaccinatieplicht komt.

Wat voor een schade zal er dan gaan komen. Is dit nodig voor de uiteindelijke ontwikkeling? Hoe sta jij er zelf in? Stel dat ook jij gevaccineerd zal gaan worden?

Ik kan in veel meegaan, maar mezelf opofferen voor de ontwaking terwijl ik al ontwakende ben, vind ik wel een hoge prijs. Om de slapenden te laten ontwaken, moeten de ontwaakten er dan aan gaan?

2024 duurt nog lang. Niet het einde van plan 2030, maar er kan veel ellende doorgedrukt worden. Veel leed.

Maar het ergste toch wel de vaccinatie waar wij onze blauwdruk als mens verliezen. Dit is niet omkeerbaar.

Dorothé

Trouwens, jij kunt er natuurlijk niets aan doen.

Alleen, hoelang kan dit nog voortduren. Hoeveel kunnen we dragen?

Dorothé

Kan Trust the plan inhouden, dat ik ervoor opgeofferd word om de uiteindelijke voortzetting van de mensheid te kunnen bewerkstelligen?

Of zijn we zover dat de allergrootste misdaad tegen de mensheid, het verplicht vaccineren, niet meer zal gaan plaatsvinden?

Ik denk dat niemand het antwoord hierop weet en dit is best lastig.

Dit kan ertoe leiden dat men zelf de kop in het zand gaat steken. Niet omdat men het niet meer gelooft, maar omdat het gevaar voor ieders eigen deur staat en je niet weet of je het kunt gaan ontwijken.

Dorothé

Bedenk dat wij een uitlaatklep hebben. Alleen omdat wij ons leed kunnen uiten betekent nog niet dat wij ook meer lijden, daar hadden we het laatst al over. Moet je je voorstellen hoe het moet zijn om nu al een jaar in een alsmaar toenemende angstpsychose te verkeren. Bovendien hebben de maskerdragende schapen nu al zoveel emotioneel geinvesteerd in dit scenario dat de weg terug naar toegeven dat wij het al die tijd bij het rechte eind hadden geen optie meer is. En dat terwijl ze weten dat we gelijk hebben, daarom reageren ze ook zo agressief als je ze klemzet met logica en feiten. De cognitieve dissonantie doet hun hoofd bijna uit elkaar spatten!

Het is deze koppigheid, deze weigering om de waarheid onder ogen te willen zien, die de ontknoping van dit verhaal onnodig vertraagt. En daarom moet het niveau van pijn, leed en stress nog een tandje opgeschroefd worden. En daarna nog wat. En nog wat. Net zo lang totdat de 'precipice' (rand van de afgrond) wordt bereikt en men niets meer te verliezen heeft. Pas dan zal dat dikke ego dat ze als zelfbeschermingsmechanisme hebben opgeworpen gedwongen zijn te kapituleren, pas dan en niet eerder. Wij doen dit niet alleen als mensheid, deze Great Awakening moeten we samen doen, want alleen d.m.v. eenheid kunnen we deze duizenden jaren oude vijand van de mensheid verslaan. [HUN] grootste angst is een verenigde mensheid tegen een gezamenlijke vijand. Maar juist daarom moet ieder van ons zijn/haar eigen ontwakingsproces op basis van vrije wil ondergaan.

Het duurt dus zolang als het duurt. De patriots kunnen via Looking Glass diverse mogelijke scenario's uitzetten en ze zien telkens dat het goed gaat komen. Hoe lang het echter duurt kunnen zij niet zien, want dit is 100% aan ons en vrije wil valt niet te sturen, noch te voorspellen. Sommigen van ons zijn er al, anderen zijn een flink eind op weg en weer anderen hebben nog een hele lange weg te gaan, zie alleen al het verschil tussen jou en je vriend. Wij bepalen dus met z'n allen hoe stressvol en lijdzaam dit gaat worden en hoe ver we het laten komen, er is geen andere manier.

Daarom raad ik je aan je eigen plan te trekken, het slechtste te verwachten en het beste te hopen. Gene zei echter laatst in zijn decode dat we veel kunnen leren van Trump. Hij praat altijd bevestigend ('we will win!') en gebruikt nooit woorden als 'proberen' en 'kunnen', die de mogelijkheid van een nederlaag inbouwen. Praat en denk bevestigend, vraag als je twijfelt God om hulp en advies middels gebed of meditatie. Geniet van de kleine dingen des levens die alsmaar minder vanzelfsprekend lijken te worden en probeer afstand te houden van het gestoorde circus dat zich rondom jou voltrekt. Een beter advies kan ik je niet geven.

Mike

Dank je.

Ik WEET dat het goed zal komen.

Helaas zit er een groot risico in dat mijn vader zich over een half jaar / 4maanden laat vaccineren. Zolang wil hij wel wachten, kijken wat komt. Maar als er niets komt in de media, gaat hij voor de bijl. De dokter heeft hem al gezegd dat hij GEEN risico loopt. Ik wil met hem mee naar die dokter, met de dokter spreken. Mijn vader wil dit echter niet. Dan houdt het op.

Mijn vriend zal ook overstag gaan. Dit omdat hij zijn oude ouders wil blijven zien. Zijn vader is nu 89 en wie weet hoe lang hij zijn ouders nog kan gaan zien. Dat vind ik dus ook begrijpelijk. Maar hij zit dan ook in de val.

Allemaal heel pijnlijk deze fase van ontwaken.

Ook voor mij zullen er nog vele valkuilen komen. Hoe gaat het met werk worden. Vind ik een baan waar ik misschien me verplicht moet laten vaccineren? Of moet ik van water en brood gaan leven als mijn ww-uitkering ophoudt. Kunnen we in ons bungalowtje blijven wonen, kan ik me gezond blijven voeden....Kan ik de katten blijven houden?

Er zal nog heel wat water door de zee moeten gaan stromen.

Ik ben blij met dit forum.

Er zijn meerdere mogelijkheden. Ik was ook bij een bijeenkomst van dat kerkje waar Tanja het vaker over heeft.

Kleine geluksmomenten inbouwen. Gisteren heb ik een afspraak gemaakt bij de Dominicanerboekhandel en ja, je moest een mondkapje op. Mijn handen heb ik NIET  gedesinfecteerd en ik probeerde het met mijn kanten mondkapje en ik heb geen probleem gehad. Ja, ik heb gecapituleerd met dat mondkapje, maar ik heb wel genoten, hoever je dat dan ook genieten noemen kan, zonder andere mensen. Maar naar zolange tijd, was het een goddelijke ervaring om in die boekhandel rond te lopen.

Tja, de tijd zal het leren hoe we met alles het beste kunnen omgaan. Belangrijk is mijn eigen ontwaken.

Dorothé

Deze maar even hier:
In het denken is het belangrijk om de relatie te zien tussen een oorzaak en het gevolg daarvan, de zogenoemde causaliteit. Maar juist ook het gewaar worden van het gebrek aan een dergelijk causaal verband is een belangrijke competentie voor de kunst van de interpretatie. Als we kijken naar de interpretatie van feiten en data in de huidige coronacrisis, zien we dat de waarheid, door een gebrek aan inzicht in de causaliteit, niet altijd eer wordt aangedaan. Hoe kunnen we ons denken trainen om het vrij en onafhankelijk te kunnen inzetten om de waarheid met zekerheid te beleven?

Ik zie vaccinatiedwang als moreel onacceptabel, maar misschien is het wettelijk mogelijk.

Zoals ik al stelde (zie mijn chatreacties bij de livesteam van de BPOC op 5-3): 'Wetten worden niet aan de kant geschoven alles wordt vanuit de VN gepusht. Volgens de grondwet artikel 94 gaan internationale verdragen boven grondwet, Volgens artikel 29 lid 3 van het UVRM mag regelgeving niet tegen de doelen en beginselen van de VN (artikel 1 en 2, Handvest van de VN) niet schenden. Een van deze doelen is beleidsharmonisatie.'

De organisaties die dit pushen heten WHO, GAVI en GPMB.
Hoe zijn deze georganiseerd?
WHO: Opgericht door de VN (https://en.wikipedia.org/wiki/World_Health_Organization)
GAVI: Opgericht door World Health Organization, UNICEF, the World Bank and the Bill & Melinda Gates Foundation (https://www.gavi.org/our-alliance/about)
GPMB: Opgericht door WHO en World bank om paniek rond pandemieën te bestrijden. (https://apps.who.int/gpmb/about.html)

Verder is bekend dat Bill Gates de grootste of op een na grootste donateur van de WHO is (ik weet even niet hoe het is nu Biden president is) ten koste van werkzame middelen als hcq, remdesivir, Ivermectine etcetera.

Het feit dat alle landen lid zijn van de WHO en de VN verklaard waarom het coronabeleid in de meeste landen is doorgevoerd, als voortvloeisel van beleidsharmonisatie (artikel 1 lid 4, Handvest van de VN). Als de VN besluit dat vaccinatieplicht (ongeacht direct of indirect) wenselijk is, is er mijns inziens geen voet om op te staan grondwettelijk gezien om dit soort immoreel beleid te voeren.

Overigens mogen rechters volgens artikel 120 van de grondwet niet in de grondwettigheid van wetten en verdragen treden.
Zo is Nederlandse soevereiniteit een illusie.

Ja, ik snap hem ook. Iets wat we al heel lang proberen duidelijk te maken.

Rechter eist nieuwe verkiezingen. 78%(!) van stemmen per post ONGELDIG

Stemmen per post zorgt voor één ding: Ellende! Een rechter in Mississippi beval nieuwe verkiezingen voor een lokale verkiezing in Aberdeen nadat meer dan driekwart van de stemmen per post van de Democratische verkiezingen van juni ongeldig bleek te zijn. De notaris is gearresteerd. Rechter Jeff Weill zei in een 64-pagina’s tellende volgorde dat er bewijs is…

https://commonsensetv.nl/rechter-eist-nieuwe-verkiezingen-78-van-stemmen-per-post-ongeldig/

https://breaking911.com/brooklyn-shomrim-founder-arrested-by-feds-for-alleged-rape-of-15-year-old-girl/

https://breaking911.com/breaking-nj-council-members-indicted-on-voter-fraud-charges/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan