The Great Awakening

@Tibo,
Tevens heeft hij het ook kort over het belang van Nederland. ‘Netherlands is a dome’
Helaas is de desbetreffende video van B2T alweer verwijderd. Ik heb hem echter bijtijds nog kunnen beluisteren. Gene zegt niet 'dome' maar 'DUMB'. M.a.w. NL is 1 en al Deep Military Underground Bases, ons hele land is 1 groot aaneengesloten tunnelsysteem!

In die andere video die je postte zegt Gene dat hij veel berichten ontvangt van laag overvliegende Chinook-helicopters. Dat zijn die militaire heli's met aan weerszijden twee propellors. Ik heb deze meermaals zien overvliegen, zelfs recht boven mijn woning, en ik denk velen van ons.

Volgens Gene betekent dat wat we boven ons zien een indicatie is van ondergrondse operaties in NL. Krijgsgevangenen die met Chinooks worden getransporteerd naar Duitsland en via Duitsland naar Gitmo? Of naar die ondergrondse gevangenis in Groenland? Denk ook aan de vele militaire straaljagers die nu al een jaar lang zo goed als dagelijks overvliegen, eveneens laag boven bewoonde gebieden. En de doffe knallen die overal worden waargenomen. En het Nederlandse leger maar zeggen dat ze 'oefeningen' aan het houden zijn!

Gene zei ook in die uitzending dat NL van groot belang is voor de DS omdat hier een van de meest belangrijke koninklijke families zit, het Huis van Oranje. We weten ook al heel lang dat NL een sleutelrol speelt in de internationale kinderhandel en pedonetwerken, denk bijv. aan de verdwijnende Vietnamese kinderen uit AZC's of meisjes die door loverboys geronseld worden in jeugdinstellingen.
Gene zei dat hij nog een aparte decode gaat doen voor NL. Ik ben hier zeer benieuwd naar en ik denk velen met mij. Ik houd momenteel echter uitsluitend de hoofdlijnen in de gaten omdat ik meer dan genoeg heb aan mijn eigen zelfontwaking en - ontdekking. Kan ik jou vragen of je dit scherp in de gaten wil houden tijdens je nachtelijke zoektochten, Tibo? We willen een update van de Nederlandse situatie natuurlijk niet missen!​
Mike

@Binc, Trump zei vorig jaar niet alleen dat rond pasen de economie weer zou draaien maar ook dat C19 in april zou verdwijnen, zie de recente updates van X22 Report. Wij dachten dat Trump het had over 2020, wisten wij veel dat-ie 2021 bedoelde!

Mike

Laten we hopen dat je gelijk hebt Mike. Dat het nu echt maar eens afgelopen mag zijn met deze shit zooi.
De tekenen zijn er wel naar. Hier in Nederland in elk geval. Mijn hoop is echt gevestigd op de 17e in Nederland maar ook de rest van de wereld!!!!

Hoe zit het nou met Gene Decode qua betrouwbaarheid? De door Tibo geplaatste video's komen van het YT-kanaal 'Simon Parkes Today', dat ook gelinkt is aan 'Charlie Ward Today'. Hebben Simon en Charlie deze video doorgeplaatst op hun eigen kanaal? Heeft Gene ook een eigen kanaal? Ik dacht dat we Simon en Charlie als onbetrouwbaar hadden geclassificeerd...

Daar heeft Gene iets over gezegd in een van die twee video's laatst gepost door Tibo. Gene krijgt hier zelf ook opmerkingen over, maar zegt niet bezig te zijn met labels als 'controlled opposition'. Als hem een podium wordt aangeboden om zijn verhaal te vertellen, dan is het hem goed en zelfs als achteraf blijkt dat het CO was, dan nog hebben ze bijgedragen aan het verspreiden van zijn boodschap.

Daar valt iets voor te zeggen natuurlijk. Gezien de unieke aard van Gene's research is daar geen speld tussen te krijgen, aangezien niemand anders zo diep in het opruimen van die DUMBs duikt als hij. Tegelijkertijd heeft hij makkelijk praten want hij is slechts te gast bij sommige van deze lui. Maar wat als de hoofdboodschap doorspekt is met dwaalsporen? Denk aan King John III, Flynn in NL, 4 maart beediging van Trump etc.? Dan zijn het regelrechte stoorzenders!

Mij wordt wel eens gevraagd waarom ik me zo druk maak om dit soort types. Zij hebben immers hun eigen publiek, net als ik dat heb, en samen zorgen we voor meer bewustwording. Zo denkt Gene ook, maar bedenk dat hij een christen is die uitgaat van naastenliefde.

Een ander voorbeeld, recent hier aangehaald, is Burgerfront. Ik ken Jeroen Sloendregt persoonlijk, heb kortstondig met hem samengewerkt. Ik weet dat hij het hart op de juiste plek heeft, maar als hij oproept om niet te gaan stemmen en daarmee alle vertrouwen in democratie en rechtsorde opzegt is hij m.i. een stoorzender voor onze beweging geworden.

Sommigen zeggen dan dat dit mijn dwingende ego is dat niet buiten het eigen blikveld kan en wil kijken. Maar daar ben ik het niet mee eens. Waarom moet ik nihilisme en anarchie tolereren? Waarom moet ik flauwekulverhalen tolereren? Telkens als alle neuzen een beetje dezelfde kant op gaan staan komt er weer zo'n type Wouter Raatgever of Micha Kat roet in het eten gooien, om gek van te worden!

Dus makkelijk voor Gene als hij alleen maar af en toe te gast is bij sommige van deze lieden. Zijn boodschap wordt zo idd wel verspreid, of het kanaal nu deugt of niet. Maar het wordt een ander verhaal als je gaat kijken naar de hoofdboodschap van dit soort schadelijke kwasten. Persoonlijk geloof ik dat Gene deugt, zozeer zelfs dat het ook echt niet uitmaakt bij wie hij te gast is, Gene kan het met iedereen goed vinden en dat is ook een kwaliteit, 1 die ikzelf iig niet bezit.

Mike

@Mike,

Dat heb ik inderdaad verkeerd verstaan en zelfs na terug te luisteren vind ik het nog steeds lastig om het duidelijk te horen:

https://www.bitchute.com/video/KWmGhY64RD3u/

Ben ook erg benieuwd naar zijn video over ons land en zal het zeker in de gaten houden.

@Wida,

Het gaat niet om de boodschapper, maar om de boodschap.

Tim

Tuxsfvlygd2awuaoovps9v8aaevg85nui.jpg

Jordan Sather zet hem in de lijst van desinfo.
Misschien behoort Jordan Sather zelf wel tot die categorie, wie weet. Zojuist een interview beluisterd met Sean Stone via X22 Spotlight. Dave is ook zo iemand als Gene, een zachtaardige kerel die het met iedereen kan vinden. Sean Stone zegt veel rake dingen in dat interview, maar begint ook over de Galaktische Federatie en noemt aan het eind ook nog Robert David Steele en John Nash, m.i. twee disinfo-artiesten. Mijn voorbeeld van Jeroen Sloendregt, die ikzelf heb leren kennen, laat echter zien dat het niet altijd zo zwart-wit hoeft te zijn, mensen kunnen ook misleid zijn op bepaalde vlakken zonder dat ze het zelf door hebben. We moeten denk ik het goede houden van wat deze mensen te vertellen hebben en het slechte aan de kant gooien, use discernment.

Wat Sean Stone iig wel goed door heeft is dat The Great Awakening een individuele ontwaking is waarin we onze persoonlijke soevereiniteit hervinden en opeisen, de werkelijke macht was altijd een gedecentraliseerde zonder inmenging van govern-ment (mind control), het gaat om zelfbestuur. Hij stelt verder dat dit 'biblical' is en dus spiritueel. Ik heb al aangegeven dat als dit voorbij is er geen atheist meer over is.

Door dit interview met Sean Stone zie ik nu ook in waarom FvD hier in NL in 2019 heeft ingezet op de Provinciale Staten. Net als in Amerika is het belangrijk om de controle weer terug te krijgen over regio's (provincies) en over de Senaat als controlerende kamer die toetst aan de grondwet. We moeten Den Haag laten zien dat de macht bij ons ligt op regionaal en lokaal niveau en niet centraal in Den Haag, net als de Amerikanen nu via staten als Florida en Texas laten zien dat ze zich niet laten knechten door Washington DC.

Wie dit interview zelf wil bekijken en beluisteren kan dat hier doen:

https://rumble.com/embed/vbs8tv/?pub=4

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2021/03/violent-antifa-blm-thugs-attack-trump-supporters-manhattan-rally-seven-arrested-video/

Zou kunnen Mike, moet zeggen dat ik hem slechts doorblader in Telegram. X22 is degene die ik het meeste volg

Jordan Sather noemt de volgende namen op Telegram van mensen die volgens hem niet te vertrouwen zijn, doe ermee wat je wil:
Charles Ward, Simon Parkes, Juan O' Savin, Robert David Steele, Scott McKay, Michael Jaco, Gene Decode, David Nino Rodriguez, Sean Stone, Sacha Stone, Nicholas Veniamin... am I missing anyone? I know I am. It's a large network.
Tzvo42it84bgfilblq2dxbur6cu6tz7br.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan