The Great Awakening

Ik kreeg dit screenshot vandaag toegestuurd 
T1qt6t3b78jzici48iyv9tntjmmga58b4.jpg

@Marijan

"Not a conspiracy when it happens all the time."

Ik denk dat niemand het bestaan van illegale immigratie door middel van mensensmokkel ontkent, dat is iets van alle tijden. Heeft niks met conspiracy te maken. Zelfde met drugssmokkel dat gaat niemand ontkennen.

Het gaat nu specifiek om dit schip.

Claims bij huidige schip zijn:
>er zitten kinderen in de containers.
>Hillary is betrokken bij dit schip
>Het schip is met opzet vastgevaren.
>De containers worden nu ontladen en geïnspecteerd
>de Russische en Amerikaanse marine hebben beide kanten van het Suez kanaal omsingeld
>het Russische en Amerikaanse leger zullen de kinderen te bevrijden en de wereld laten zien wat er gaande is

@KefirKev

https://m.weibo.cn/status/K86ID1bPG?type=repost&jumpfrom=weibocom#_rnd1616864139619

Dit is de 'bron' van die foto, een Chinese blogging applicatie/website Weibo

"Pictures of the incident quickly went viral on the Weibo social media platform, along with jokes about the Taiwanese company. “This is Taiwan independence” one user commented."

Zou een grap kunnen zijn van een Chinees die spot met de onafhankelijkheid van Taiwan. Een tijdstempel in een videobeeld is makkelijk te faken. Die tijdstempel rechtsonder in dit Twitter post ziet er verdacht uit, deels zwart deels wit.

Geen betrouwbare artikel over kunnen vinden. Zou zomaar een ouder videobeeld kunnen zijn.

Ik hoorde ook in een YT dat het schip kort gehackt kon zijn en daardoor uit koers was geraakt. Een vriend van me (hij is er vaak doorheen gevaren en heeft er via zijn werk nog mee te maken) beweerd dat dit pertinent onmogelijk 100%. (tenzij er een terrorist aan boord is) Dit meld ik voor wat het waard is.
In het QAnon topic is al aangetoond dat elk voer- vaar- en vliegtuig waar dan ook ter wereld, kan worden overgenomen, waarmee bovengenoemde dus niet waar is.

Tim

Jones geeft een bericht door over een plot van het Pentagon voor een rassenoorlogen.

https://www.infowars.com/posts/emergency-saturday-broadcast-pentagon-plot-to-trigger-race-war-discovered/

Het is een valse vlag operatie maar deze keer van de White Heads. Het schip ‘Ever Green,’ pseudoniem van Hillary, is eigendom van de Clintons, HRC – Hillary Rodham Clinton staat erop vermeld.
De lading bestaat uit containers met o.a. kinderen en uranium, de route na het Suezkanaal is Rotterdam naar Baltimore.
http://finalwakeupcall.info/blog/2021/03/26/de-grote-ontwaking-is-aangebroken/

Tim

@Tibo

Reactie op: 'Update van And We Know"
Heb die hele video bekeken, veel speculatie nauwelijks feiten.

De maker van die video deelt bronnen in de beschrijving, waaronder deze:

Nederlandse politie ontdekt 'onderwereld' gevangenis met martelkamer in zeecontainers

"De politie in Nederland heeft zes mannen gearresteerd die ervan worden verdacht ontvoeringen te plegen en mensen te gijzelen na het ontdekken van een "onderwereld" gevangenis die is uitgerust met een martelkamer gemaakt van omgebouwde zeecontainers in een magazijn."

Dutch Digger deelde deze nonsense ook in zijn Telegram groep.

Wat heeft dit überhaupt te maken met een schip in het Suez kanaal?
Het is een tot martelkamer/gevangenis omgebouwde zeecontainer in een opslagloods meer niet!
Het heeft 0 te maken met mensensmokkel.
Pure desinformatie.

Als die criminelen een tuinhuisje omgebouwd hadden tot martelkamer/gevangenis en dat in een loods hadden staan. Waren dan alle bouwmarkten en tuincentra waar tuinhuisjes worden verkocht onderdeel van marteling en opsluiting van mensen?
Serieus dit is de logica hier!

Sorry dat ik wat nijdig klink, maar ik begrijp gewoon niet dat zo'n gast met 66000 volgers niet leest wat er in zijn bronnen staat en het allemaal deelt als zijnde waarheid. En zijn volgers slikken het als zoete koek. Dat is erg kwalijk.

Ik denk dat jij nu meer speculeert dan wij, sprout, en je zit je onnodig op te vreten. Lees wat er in de samenvatting staat van The Final Wakeup Call, enkele posts terug, onder de titel Het grote ontwaken is begonnen. Niemand zegt dat Hillary hierbij betrokken is, wat wij wel zeggen (en ja, dat is speculatie) is dat de white hats dit of hebben gemanipuleerd of via Looking Glass hebben voorzien en dat dit wel eens de langverwachte onthulling zou kunnen zijn.

Persoonlijk vind ik de link met die tot martelkamer omgebouwde zeecontainer helemaal niet ongeloofwaardig. Mensen worden in die containers verscheept en als dat al kant-en-klare faciliteiten zijn voor je zieke pleziertjes hoeven deze alleen maar eenmaal ingeklaard  aan land afgeleverd te worden op de juiste bestemming. Je vergelijking met tuinhuisjes slaat nergens op, aangezien ik geen weet heb van mensensmokkel via tuincentra, wel via zee in zeecontainers.

Uiteindelijk zullen we zien wat van al deze speculatie waar blijkt te zijn. Vorig jaar pasen dachten we ook dat kinderen uit ondergrondse bases en tunnels op die twee door Trump gezonden schepen zouden worden verzorgd en getoond aan de wereld. Is niet gebeurd en we moeten serieus rekening houden met ook nu weer verwachtingen die niet worden ingelost. Geen reden van beide kanten om hier emotioneel al te veel in te investeren, uiteindelijk willen en hopen we allemaal hetzelfde: dat deze zieke bende ontmaskerd wordt en opgerold. Rustig afwachten dus, het zal spoedig duidelijk worden.

Mike

@Mike

"Persoonlijk vind ik de link met die tot martelkamer omgebouwde zeecontainer helemaal niet ongeloofwaardig. Mensen worden in die containers verscheept en als dat al kant-en-klare faciliteiten zijn voor je zieke pleziertjes hoeven deze alleen maar eenmaal ingeklaard aan land afgeleverd te worden op de juiste bestemming. Je vergelijking met tuinhuisjes slaat nergens op, aangezien ik geen weet heb van mensensmokkel via tuincentra, wel via zee in zeecontainers."

Het verband is wel degelijk irrelevant, de twee dingen hebben niets meer elkaar te maken. Heb je die video wel gezien?

Door een criminele 'onderwereld' bende omgebouwde zeecontainers tot martelkamer/gevangenis. Hebben niks te maken met mensensmokkel of kinderen.
De vergelijking met tuinhuisjes als martelkamer/gevangen slaat dus wel degelijk ergens op. De zeecontainers waar dat artikel naar verwijst zijn namelijk bedoeld als gevangenis/martelkamer.

Dat zeecontainers normaliter een andere functie hebben is irrelevant, en dat deze functie soms misbruikt wordt voor mensensmokkel is een algemeen gegeven. Tuinhuisjes hebben ook een andere initiële functie (opslag tuinmeubilair en gereedschap), maar kunnen bijvoorbeeld ook misbruikt worden als wietplantage.

Er zijn ook mensen die zeecontainers ombouwen tot 'tiny houses'om maar wat te noemen.
Zeecontainers zijn tweedehands voor een prikkie te koop zo'n 1450 heb je er eentje, zie marktplaats: https://www.marktplaats.nl/l/zakelijke-goederen/machines-en-bouw-keten-en-containers/q/zeecontainer+gebruikt/
Denk je niet dat het veel makkelijker is voor een criminele bende om gewoon een paar van die containers te kopen en in een loods te zetten en vervolgens met weinig middelen aan te passen. In plaats van risico lopen en de enorme kosten van verschepen.
De functie voor die zeecontainers was een gevangenis/martelkamer. Waarschijnlijk marteling van criminele vijanden uit het onderwereld circuit om informatie los te krijgen en vergeldingsacties uit te kunnen voeren.

@Tibo

Uit de link die je plaatst:

"Het schip ‘Ever Green,’ pseudoniem van Hillary, is eigendom van de Clintons, HRC – Hillary Rodham Clinton staat erop vermeld."

"is eigendom van de Clintons" is daar enig bewijs voor?

Een Google search geeft de eigenaar van de Ever Given: Shoei Kisen Kaisha.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ever_Given

"HRC – Hillary Rodham Clinton staat erop vermeld." Waar staat dat dan vermeld?

"Ever Given’s call sign is indeed H3RC, according to MyShipTracking.com. But the initials are a coincidence as well.

The International Telecommunications Union in Geneva, Switzerland, regulates call signs. The union is a “specialized agency” of the United Nations.

The first two characters of a maritime call sign “constitute the nationality identification” for the ship, according to the 2020 edition of the agency’s radio regulations. The H3 characters are assigned by the union to Panama, under whose flag the Ever Given sails, according to those regulations."
https://news.yahoo.com/fact-check-no-evidence-hillary-200334859.html

Laatste link is fact check site ik weet het. Maar kijk daar ook eens objectief naar. Q anons springen nogal snel naar conclusies als er logische verklaringen zijn voor sommige zaken.

@Tibo

"Het schip ‘Ever Green,’ pseudoniem van Hillary, is eigendom van de Clintons, HRC – Hillary Rodham Clinton staat erop vermeld."

"is eigendom van de Clintons" is daar enig bewijs voor?

Een Google search geeft de eigenaar van de Ever Given: Shoei Kisen Kaisha.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ever_Given

@Tibo

"HRC – Hillary Rodham Clinton staat erop vermeld."
Waar staat dat dan vermeld?

"Ever Given’s call sign is indeed H3RC, according to MyShipTracking.com. But the initials are a coincidence as well.

The International Telecommunications Union in Geneva, Switzerland, regulates call signs. The union is a “specialized agency” of the United Nations.

The first two characters of a maritime call sign “constitute the nationality identification” for the ship, according to the 2020 edition of the agency’s radio regulations. The H3 characters are assigned by the union to Panama, under whose flag the Ever Given sails, according to those regulations."
https://news.yahoo.com/fact-check-no-evidence-hillary-200334859.html

Laatste link is fact check site ik weet het. Maar kijk daar ook eens objectief naar. Q anons springen nogal snel naar conclusies als er logische verklaringen zijn voor sommige zaken.

@Tibo

Uit de link die je plaatste

"Elk schip dat door het Suez Kanaal vaart heeft een erkende en ervaren loods aan boord die het gezag van de kapitein overneemt. De loods zit in het WH-complot om de boot aan de grond te zetten. En de naam van de duwboot is Barak 1!"

Ik heb beelden gezien dat die containerschepen zonder begeleiding door het Suez kanaal vaarden. Lijkt dus niet dat begeleidende boten noodzakelijk zijn?

Een van de boten die de Ever Given heeft proberen los te krijgen was "BARAKA I" niet barak 1 dus.
Het is een Egyptische sleepboot met bouwjaar 1993, en vanaf 1993 in bedrijf bij de Suez Canal Authority.

De boot heeft niks te maken met Barak Obama.
Baraka ( بركة ) betekend in het Arabisch "Blessing"
Mooie naam voor een boot toch?

https://www.vesselfinder.com/amp/vessels/BARAKA1-IMO-9038361-MMSI-622123201

We hebben internet, bijna alles is op te zoeken. Neem niet alles klakkeloos aan, ga zelf op onderzoek en trek geen voorbarige conclusies als er logische verklaringen zijn.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan