Geschiedenis .. zo vervelend dat ze proberen die geschiedenis uit te vlakken .... en hebben (hadden) die kennis? Oude(re) mensen.YOUR KIND aren’t welcome here: Unvaccinated people now treated worse than Blacks in the Jim Crow era as vaccine pushers turn to bigotry and segregation – NaturalNews.com
It is morally wrong to dehumanize and disrespect people because of the color of their skin, or for being gay, or for being physically disabled, and so on. In America, we build access ramps so that people in wheelchairs can have access to restaurants and public buildings. But now, thanks to the...www.naturalnews.com
Het doel van de Schaduwwezens is het inschakelen van hun NSB-slaafjes als mainstream media, foute politici, etc. is om van bange medeburgers foute medeburgers te maken .. die ongevaccineerden gaan terroriseren en zelfs afslachten. Een soort van Melkertje die mogelijk aanleiding gaf aan Kameraad V. om onze Pim af te knallen. Daarna zeggen de fascisten in Den Haag .. de overheid is niet schuldig .... ze wassen hun handen in onschuld (wat mij betreft in een bak koningswater*).
Vervang 'ongevaccineerd' door ' Jood' (of 'ongevaccineerd' door een willekeurige huidskleur) en je ziet dat de geschiedenis aan het herhalen is ... oproepen tot haat totdat een paar bange zwakke zielen (of bewust gekozen Kameraad-moordenaars, Romeo's, Bruine Hemden) uit pure haat hun buren gaan afslachten en hun huis/zaak vernielen in een Kristalnacht anno 9-11-202x?
Kristallnacht: Definition & Meaning - HISTORY
Kristallnacht, or the Night of Broken Glass, was a prolonged series of violent attacks on Jewish people, homes, businesses and synagogues in 1938 Germany.
www.history.com
Dit gaat door tot ze door burgers en zij die ons zouden moeten beschermen worden gestopt. Ze mogen die 70% prikgraad nooit halen, want dat is naar horen zeggen hét punt dat ze de 70% bestuurbare slaven via insinuatie (mk-ultra technieken) in actie kunnen roepen om de 30% te laten afslachten. De slaven: eigen burgers, inclusief leger, politie die (on)wetend hun volk verraden om zelf buiten schot te blijven bij hun satanische Meesters.
Ik zou zeggen als je prikbussen weet, ga met meerdere mensen informeren, maak foto's van de mooie omgeving, dan zien ze in Neurenberg ook dat ons land mooie plekjes heeft met [cyn.] zeer vriendelijke dienstverlenende "prikkers". Ook de chauffeur van de bus op het idyllisch toeristische plekje niet vergeten. Zorg dat meerdere mensen de digitale toeristische plaatjes hebben en weten wat ze ermee moeten als het puntje bij galgpaaltje komt. Kan je aangifte doen wegens bangmakerij als je de kerk fotografeert en er staan toevallig een paar NSB'ers op? Vast niet. Ze zijn bang ... ze weten het! Hun foto in Neurenberg betekent dat ik een pijnlijk voet krijg en moet gaan bijhouden of ik of Mike aan de beurt is .. voor het omtrappen van het krukje onder de galg.
Doorgaan met kennis, feiten en waarheid verspreiden. Doorgaan met weerstand bieden. Doorgaan met manieren je aan systeem te onttrekken. Start je eigen moestuin i.p.v. globalische (supermarkt) ketens te steunen, blacklist foute bedrijven. Ik heb vaag begrepen dat er in de medische wereld (wakkere artsen) gewerkt wordt aan een systeem buiten het systeem, waar niet bigpharma de scepter zwaait.
In Amerika zijn ze bezig in elke stad volledig alles van hun overheden, polite in kaart te brengen. Is de partner van het raadslid, de politiecommissaris etc bij communistische partij, werkt die als CEO bij een woke bedrijf, is de zwager hoofdaannemer van de gemeente, hoeveel zonen en dochters en andere familileden werken bij "vriendjes" etc etc. Geen idee of er in Nsberland al zoiets bestaat.
*3:1-mengsel van geconcentreerd zoutzuur en geconcentreerd salpeterzuur