The Great Awakening

Geschiedenis .. zo vervelend dat ze proberen die geschiedenis uit te vlakken .... en hebben (hadden) die kennis? Oude(re) mensen.

Het doel van de Schaduwwezens is het inschakelen van hun NSB-slaafjes als mainstream media, foute politici, etc. is om van bange medeburgers foute medeburgers te maken .. die ongevaccineerden gaan terroriseren en zelfs afslachten. Een soort van Melkertje die mogelijk aanleiding gaf aan Kameraad V. om onze Pim af te knallen. Daarna zeggen de fascisten in Den Haag .. de overheid is niet schuldig .... ze wassen hun handen in onschuld (wat mij betreft in een bak koningswater*).

Vervang 'ongevaccineerd' door ' Jood' (of 'ongevaccineerd' door een willekeurige huidskleur) en je ziet dat de geschiedenis aan het herhalen is ... oproepen tot haat totdat een paar bange zwakke zielen (of bewust gekozen Kameraad-moordenaars, Romeo's, Bruine Hemden) uit pure haat hun buren gaan afslachten en hun huis/zaak vernielen in een Kristalnacht anno 9-11-202x?

Dit gaat door tot ze door burgers en zij die ons zouden moeten beschermen worden gestopt. Ze mogen die 70% prikgraad nooit halen, want dat is naar horen zeggen hét punt dat ze de 70% bestuurbare slaven via insinuatie (mk-ultra technieken) in actie kunnen roepen om de 30% te laten afslachten. De slaven: eigen burgers, inclusief leger, politie die (on)wetend hun volk verraden om zelf buiten schot te blijven bij hun satanische Meesters.

Ik zou zeggen als je prikbussen weet, ga met meerdere mensen informeren, maak foto's van de mooie omgeving, dan zien ze in Neurenberg ook dat ons land mooie plekjes heeft met [cyn.] zeer vriendelijke dienstverlenende "prikkers". Ook de chauffeur van de bus op het idyllisch toeristische plekje niet vergeten. Zorg dat meerdere mensen de digitale toeristische plaatjes hebben en weten wat ze ermee moeten als het puntje bij galgpaaltje komt. Kan je aangifte doen wegens bangmakerij als je de kerk fotografeert en er staan toevallig een paar NSB'ers op? Vast niet. Ze zijn bang ... ze weten het! Hun foto in Neurenberg betekent dat ik een pijnlijk voet krijg en moet gaan bijhouden of ik of Mike aan de beurt is .. voor het omtrappen van het krukje onder de galg.

Doorgaan met kennis, feiten en waarheid verspreiden. Doorgaan met weerstand bieden. Doorgaan met manieren je aan systeem te onttrekken. Start je eigen moestuin i.p.v. globalische (supermarkt) ketens te steunen, blacklist foute bedrijven. Ik heb vaag begrepen dat er in de medische wereld (wakkere artsen) gewerkt wordt aan een systeem buiten het systeem, waar niet bigpharma de scepter zwaait.

In Amerika zijn ze bezig in elke stad volledig alles van hun overheden, polite in kaart te brengen. Is de partner van het raadslid, de politiecommissaris etc bij communistische partij, werkt die als CEO bij een woke bedrijf, is de zwager hoofdaannemer van de gemeente, hoeveel zonen en dochters en andere familileden werken bij "vriendjes" etc etc. Geen idee of er in Nsberland al zoiets bestaat.

*3:1-mengsel van geconcentreerd zoutzuur en geconcentreerd salpeterzuur

Nou nee dat is niet pissing led lampjes 🤣🤣🤣🤣
Pissing lead, Nederland heeft dat niet eens...
Voor de US marines is het the first shots counts the most dus een paar honderd man in de eerste minuut, blijft ook gericht op doel, loopt niet weg of zo
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: rolde zowat van de bank ... oops ... 'a' vergeten.. Foutje... Bedankt! Zag het gelijk voor me ... 3000 led'jes per minuut richting vijand ... misschien idee voor 'tracer bullits'. Kan je met Kerstmis in allerlei kleuren de vijand oplichten. Nadeel: zo'n verrot lang elektriciteitskabeltje nodig.

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: rolde zowat van de bank ... oops ... 'a' vergeten.. Foutje... Bedankt! Zag het gelijk voor me ... 3000 led'jes per minuut richting vijand ... misschien idee voor 'tracer bullits'. Kan je met Kerstmis in allerlei kleuren de vijand oplichten. Nadeel: zo'n verrot lang elektriciteitskabeltje nodig.
Ik weet niet of je handig bent.... Ledjes met mini wind generatortje 🤣🤣🤣🤣 Maximale diameter 7,62 mm maar om de vijand in het zonnetje te zetten heb ik wel iets 12 gauge flares en lichtkogels diverse kleuren die kan je afschieten met hagel geweer met korte loop

Paul Harmans via TG:

Onderstaand een paar vertaalde alinea’s uit een artikel dat gisteren werd gepubliceerd:

Mike Lindell – Held of Uilskuiken?

Door: Brian Cates

7 augustus 2021

Vertaling: Paul Harmans

Het was in juni dat My Pillow directeur en ondernemer Mike Lindell een nieuwe rechtszaak indiende tegen Dominion Voting Systems in de staat Minnesota. De rechtszaak bevatte een ‘bewijsstuk 12’ dat een opzienbarende bewering bevatte. In dat bewijsstuk beweert Lindell dat hij authentieke netwerk packet captures (gegevenspakketjes) (pcaps in het kort) in zijn bezit heeft die zijn onderschept door onbekende, geheimzinnige personen die hij beschrijft als ‘white hat hackers’, tussen verkiezingsdag 3 november 2020 tot en met 5 november. En dat deze pcaps duidelijk en – in Lindell’s woorden – ‘onweerlegbaar’ bewijzen dat niet alleen duizenden stemcomputers tijdens de 2020 verkiezingen over geheel Amerika waren verbonden met het Internet, maar dat veel van deze stemcomputers succesvol werden gehackt vanuit andere landen.

Lindell doet ook de verbazingwekkende bewering dat de ‘gehele verkiezing’ van november 2020 ligt opgeslagen in deze pcaps en dat hij het allemaal heeft. En dat hij overtuigend kan bewijzen dat de 2020 verkiezing was gestolen van de voormalige president Donald J. Trump.

Verschillende IT en computerbeveiligingsexperts, benaderd door de media om naar Lindell’s claims te kijken, hebben spottende opmerkingen over hem geuit en wijzen hem van de hand. In een recent artikel van Dakota News Now, werd IT en computerbeveiligingsexpert Brian Linder van Check Point Media, dat wordt gezien als één van de top tien computerbeveiligingbedrijven in de wereld, gevraagd naar de beweringen van Lindell te kijken. Linder zegt dat hij heeft gekeken naar een pcap door Lindell getoond en dat hij absoluut niet onder de indruk was. In feite beschuldigde hij Lindell meteen van het maken van valse beweringen.

“Expert hebben gekeken naar de zogenoemde pcaps die hij heeft. En in feite was het helemaal geen versleutelde pcap,” zei Linder. “In werkelijkheid was het een niet-versleutelde keten van betekenisloze gegevens waarin kledingproducenten werden genoemd en het had niets van doen met stemmen. Hij beweert dat hij onbewerkte pcap’s heeft die versleuteld zijn. Dat heeft hij niet, dat is een absoluut valse bewering gebaseerd op de gegevens die hij mij verschafte. Volledig vals.”

In plaats van gas terug te nemen vanwege deze vloed aan kritiek nadat hij twee maanden geleden de rechtszaak indiende, verdubbelde en daarna verdriedubbelde Lindell zijn beweringen. Eerst kondigde hij aan dat hij een ‘Cyber Symposium’ zou organiseren waar volgens hem de top computerbeveiligingsexperts en IT professionals in de wereld de geldigheid van deze pcaps zullen vaststellen. Ten tweede schepte hij op dat hij een beloning van 5.000.000 van zijn eigen geld zou geven aan iedereen die succesvol kan bewijzen dat de pcap’s niet zijn wat hij beweerd dat ze zijn.

Er lijken mij 4 voornaamste mogelijkheden te zijn:
1. Lindell heeft niets. Dit is allemaal een gigantische fraude die hij opzette om aandacht te krijgen en kussens te verkopen.
2. Lindell heeft iets, maar verre van wat hij beweert te hebben. Hij zal op een gigantische wijze in verlegenheid worden gebracht en 5 miljoen armer zijn als dit voorbij is.
3. Lindell heeft wat hij zegt dat hij heeft, maar kan niet overtuigend bewijzen wanneer en waar deze pcap’s zijn onderschept en dus worden ze door de rechter niet aanvaard.
4. Lindell heeft wat hij beweert te hebben en hij kan bewijzen wanneer en waar deze pcap’s zijn onderschept, wat betekent dat ze wettelijk en legaal bewijs zijn en dus door de rechter aanvaard kunnen worden.

Ik maak er geen geheim van dat ik hoop dat Lindell het waarmaakt en een held zal zijn. Maar als hij eindigt als een uilskuiken, dan zal ik dat ook benoemen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan