Moet zijn: open your f@*#!king mind.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als de duivel een vrouw is en meeleest ... NO MERCY .... dan krijgt Eva een 'throat-stomp' in haar ADAMsappeltje en sleur ik haar aan haar haar* zeker niet mijn grot in ... Linearecta de lift in naar beneden (met klein flesje water). Kweet niet wat er allemaal in die boomgaard is gebeurd voor rare dingen?Leest hij (de duivel) hier mee?
Komt mooi uit, we zijn hier (bijna?) allemaal complosdeskundigen, complotexperts, complotkenners, complotanalisten, complotpeilers, complotvolgers, complotlezers, complotonderzoekers.Ik ga een blog starten: complotonderzoek.nu.
Dat doen anderen al, wij proberen het enkel te onthullen.Maar complotdenken doen we niet.
Door NIET te vluchten maar te VECHTEN!
Mike
Ik ben verkast om gezonder te kunnen leven qua lucht water en voeding.
Qua strijdbaarheid ben ik hier ook goed
Als ik echter de zaken zag die in Berlijn al zag gebeuren en ik ga dat hier voor mijn ogen waarnemen is het niet zeker dat ik die toekomst ga meemaken.
Ik kook nu al regelmatig
Dat je regelmatig kookt snap ik, je moet ook eten
Ik zou soms graag met een m134 maaien in de zwart hemden
Voor wie niet weet wat een m 134 is....
Voorzien in eigen voedsel, ruilen i.p.v. kopen etc. is een onderdeel van de oplossing. Een vlucht vooruit.Ik ben verkast om gezonder te kunnen leven qua lucht water en voeding.
Qua strijdbaarheid ben ik hier ook goed
Als ik echter de zaken zag die in Berlijn al zag gebeuren en ik ga dat hier voor mijn ogen waarnemen is het niet zeker dat ik die toekomst ga meemaken.
Ik kook nu al regelmatig
Dat je regelmatig kookt snap ik, je moet ook eten
Ik zou soms graag met een m134 maaien in de zwart hemden
Voor wie niet weet wat een m 134 is....
Heet dat niet 'pissing led'?
Red pillow or blue pillow.