The Great Awakening

Paul Harmans heeft dit bericht van CMZ vertaald:

Ik ga een torrent file vrijgeven dat verspreid moet worden naar zoveel mensen als mogelijk. Gebruik torrent svp alleen als je absoluut weet wat je doet. Het is mogelijk dat je je privégegevens bloot geeft als je niet je beveiliging correct instelt voor torrents.

edit: Blijf niet laat op om te wachten op deze torrent, het wordt nog samengesteld en er zijn uren nodig om het compleet te maken.
https://t.me/CodeMonkeyZ/1041

Als één persoon in het bezit is van een belangrijk bestand, dan is die persoon een gemakkelijk doelwit. Als een miljoen mensen een belangrijk bestand in hun bezit hebben, dan wordt het bestand een ondoordringbaar schild voor allemaal.

Leest hij (de duivel) hier mee? 😉
Als de duivel een vrouw is en meeleest ... NO MERCY .... dan krijgt Eva een 'throat-stomp' in haar ADAMsappeltje en sleur ik haar aan haar haar* zeker niet mijn grot in ... Linearecta de lift in naar beneden (met klein flesje water). Kweet niet wat er allemaal in die boomgaard is gebeurd voor rare dingen?

* In de trend van .. is dat jouw mijn? Nee! Oh dan is die mijn mijn mijn.

Dat je regelmatig kookt snap ik, je moet ook eten🤣🤣
Ik zou soms graag met een m134 maaien in de zwart hemden
Voor wie niet weet wat een m 134 is....

Ik ben verkast om gezonder te kunnen leven qua lucht water en voeding.
Qua strijdbaarheid ben ik hier ook goed
Als ik echter de zaken zag die in Berlijn al zag gebeuren en ik ga dat hier voor mijn ogen waarnemen is het niet zeker dat ik die toekomst ga meemaken.

Ik kook nu al regelmatig

Dat je regelmatig kookt snap ik, je moet ook eten🤣🤣
Ik zou soms graag met een m134 maaien in de zwart hemden
Voor wie niet weet wat een m 134 is....

had nog graag de schade van dichtbij gezien, nee ik ben geen ongelovige thomas
even hardcore nagenieten

Ik ben verkast om gezonder te kunnen leven qua lucht water en voeding.
Qua strijdbaarheid ben ik hier ook goed
Als ik echter de zaken zag die in Berlijn al zag gebeuren en ik ga dat hier voor mijn ogen waarnemen is het niet zeker dat ik die toekomst ga meemaken.

Ik kook nu al regelmatig
Voorzien in eigen voedsel, ruilen i.p.v. kopen etc. is een onderdeel van de oplossing. Een vlucht vooruit.

Heet dat niet 'pissing led'?

Nou nee dat is niet pissing led lampjes 🤣🤣🤣🤣
Pissing lead, Nederland heeft dat niet eens...
Voor de US marines is het the first shots counts the most dus een paar honderd man in de eerste minuut, blijft ook gericht op doel, loopt niet weg of zo

Via telegram van CodeMonkeyZ en door deepl. Translate vertaald

De reikwijdte van fase 1 is uitgebreid.
Ik probeer verslaggevers te bereiken, zodat zij op de hoogte zijn en voorbereid zijn om de gegevens onafhankelijk te verifiëren zodra fase 1 begint.
Fase 1 zal worden geverifieerd door zeer betrouwbare mensen van wie ik verwacht dat zij officieel zullen verklaren dat zij fase 1 bevestigen of ontkrachten.
Fase 0 is traag.
Fase 1-3 zullen snel na elkaar plaatsvinden.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan