Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze hebben het er al een paar jaar over dat de 3kloven dam op instorten staat..Vermoedde ook al dat het fake zou zijn, vandaar de tekst eronder.
Komt misschien wel van Fakebook, ik vond hem op TG.
Handige website Luz, bedankt!
Of men probeert ons af te leiden van andere dammen.Ze hebben het er al een paar jaar over dat de 3kloven dam op instorten staat..
Hij gaat heus nog wel een keer
Wouter Raatgever dit neem ik echt niet serieus. Dat is echt de grootse poetsgarnaal die er rondloopt!Wel bizarre dit hoor:
IS HET ÉÉN POT NAT? :: WIJ MOGEN GAAN ONTWAKEN!
Het clubje van Micha Kat, Weltschmerz, ON, PVV, FvD, Rutte, Kelder, Engel, Poot, Zegveld, Jensen en Van Aken?www.volkwordwakker.nl
Kijk naar alle andere video's van dat kanaal. Dit is toch niet serieus te nemen, of wel dan? Voortaan wel met echt geloofwaardige info komen, want dit niveau is beneden peil...Wel bizarre dit hoor:
IS HET ÉÉN POT NAT? :: WIJ MOGEN GAAN ONTWAKEN!
Het clubje van Micha Kat, Weltschmerz, ON, PVV, FvD, Rutte, Kelder, Engel, Poot, Zegveld, Jensen en Van Aken?www.volkwordwakker.nl
Serieus dat heb ik dus echt niet gezien!!Wouter Raatgever dit neem ik echt niet serieus. Dat is echt de grootse poetsgarnaal die er rondloopt!
Ik had al verwacht dat dit van hem af zou komen.
Jaaa ik zag net pas dat het Wouter is die hier achterzit! Excuus, ik ga de video verwijderen. Gewoon slordig van mij, heb niet verder gekekenKijk naar alle andere video's van dat kanaal. Dit is toch niet serieus te nemen, of wel dan? Voortaan wel met echt geloofwaardige info komen, want dit niveau is beneden peil...
Mike
Wouter Raatgever dit neem ik echt niet serieus. Dat is echt de grootse poetsgarnaal die er rondloopt!
Ik had al verwacht dat dit van hem af zou komen.
Dit was de site waar toen de discussie over ging, ook met een opruiend karakter:Het is mogelijk om via PayPal te doneren, de naam FreedomForAll22 komt op de gelijknamige website uit. Zo verborgen als de webite(s) zelf, zo open en bloot staat op de website vermeld dat het van Dienie Kars is. Hieruit maak ik op dat ook die site m.b.t. dat burgerarrest aan haar te linken is.
Weet je zeker dat Raatgever hier achter zit,? Micha Kat, zijn 'partner in crime' wordt hier nl. ook in een kwaad daglicht gezet.Jaaa ik zag net pas dat het Wouter is die hier achterzit! Excuus, ik ga de video verwijderen. Gewoon slordig van mij, heb niet verder gekeken