The Great Awakening

Vermoedde ook al dat het fake zou zijn, vandaar de tekst eronder.
Komt misschien wel van Fakebook, ik vond hem op TG.
Handige website Luz, bedankt!
Ze hebben het er al een paar jaar over dat de 3kloven dam op instorten staat..

Hij gaat heus nog wel een keer

Paul Harmans via TG:
Zoals we Mike Lindell de afgelopen maanden hebben leren kennen, is hij iemand die graag de sceptici van wat hij aan mogelijk bewijs heeft, op de korrel neemt. Het zal mij niet verbazen als hij die ‘wereldvermaarde’ IT en computerbeveiligingsexpert Brian Linder van Check Point Media met alle plezier een cpac heeft laten bestuderen die helemaal niet uit zijn partij cpac’s komt die van de verkiezingen zijn. Grote kans dat Lindell hem een cpac liet bekijken van inderdaad een kledingproducent en de expert daar zijn mening over heeft laten spuien in de nep nieuws media om ze straks volledig voor lul te kunnen zetten.

Kijk bv. hoe Lindell een sceptische verslaggever van CNN (Clinton News Network) te woord staat, je ziet dat Lindell er beslist lol in heeft deze scepticus af te poeieren met de opmerking dat als hij het zo goed weet, hij welkom is op het symposium en zijn 5 miljoen dollar in ontvangst kan nemen als hij daar zijn standpunt kan bewijzen.

Hier hoe men mogelijk een valse vlag voorbereid! Er wordt het nog naïeve deel van het volk in Amerika en de wereld wijsgemaakt dat de stemfraude een complottheorie is. Door corrupte ministeries, inlichtingenagentschappen en de media de ‘Grote Leugen’ genoemd. Men blijft hierbij ook beweren dat het de Trump aanhangers waren die op 6 januari het capitool bestormden en vernielingen aanbrachten, hoewel inmiddels duidelijk is dat ook dat een valse vlag was waarbij oa. Antifa de hoofdrol speelde en vermomd als Trump aanhangers het capitool binnenvielen. Er wordt onder de Trump aanhang helemaal niet opgeroepen tot geweld omdat men boos zou zijn dat ‘Het Plan’ niet waargemaakt wordt, juist het tegenovergestelde, Het Plan werkt fenomenaal. Ook is er bijna niemand die heeft beweerd dat Trump in augustus opnieuw zal worden geïnstalleerd als president, de Trump aanhang is er inmiddels aan gewend dat men geduld moet hebben en de tijdlijnen van Het Plan niet publiekelijk bekend zijn.

DHS bezorgd om geweld verbonden aan de complottheorie dat Trump opnieuw wordt geïnstalleerd

Door: Carolina Vakil

7 augustus 2021

Vertaling: Paul Harmans

Het ministerie van Homeland Security (DHS) zond op vrijdag een memo naar locale- en staatsautoriteiten betreffende recente online activiteit die oproept voor geweld in relatie tot verschillende 2020 verkiezingscomplotten.

DHS roept op tot oplettendheid van meldingen betreffende een toenemend, maar bescheiden niveau van online oproepen tot geweld in respons op ongefundeerde beweringen van fraude gerelateerd aan de 2020 verkiezing en de beweerde ‘installatie’ van de voormalige president Trump, zo zegt de memo volgens CNN die een bron citeerde.

‘Als publieke zichtbaarheid van deze verhalen toeneemt, dan zijn we bezorgd over meer oproepen tot geweld. De meldingen geven aan dat deze activiteiten zich mogelijk voordoen in augustus 2021, ondanks dat we geen informatie hebben over specifieke samenzweringen of geplande acties.’ zo zegt de memo volgens CNN.

Het nieuws over dit advies werd als eerste gerapporteerd door ABC News.

Ondanks dat DHS zegt dat het geen meldingen heeft van specifieke dreigementen, hebben Trump en anderen ongefundeerde beweringen geuit dat er stemfraude was gedurende de 2020 verkiezing. Deze complottheorieën hebben uiteindelijk de 6 januari aanval gevoed waarbij Trump aanhangers het capitool bestormden om daarmee de certificering van de officiële overwinning van Biden van de 2020 verkiezing in de war te schoppen.

In een reactie aan The Hill zei een woordvoerder van DHS dat het ministerie vaker informatie deelt met locale- en staatsautoriteiten betreffende een verhoogd risico aangaande de nationale veiligheid.

Mij lijkt dit wel waarschijnlijk. Er staat ook een groot stuk op de site over wat vaccins werkelijk zijn, ook de eerdere zoals polio. Toch gewoon vervuiling.
Maar blijft het eindresultaat dan uiteindelijk hetzelfde? n.l. The great reset.
En dan de rechtspraken van Willem Engel? En in Duisland.
Er is ooit jarenlang in Nederland iemand aan het strijden geweest ik meen ook tegen de staat en/of de Koninkl fam. Eens kijken of ik me de naam kan herinneren. nu even niet.

Laatst bewerkt:
Kijk naar alle andere video's van dat kanaal. Dit is toch niet serieus te nemen, of wel dan? Voortaan wel met echt geloofwaardige info komen, want dit niveau is beneden peil...

Mike
Jaaa ik zag net pas dat het Wouter is die hier achterzit! Excuus, ik ga de video verwijderen. Gewoon slordig van mij, heb niet verder gekeken:rolleyes:

Wouter Raatgever 🤣🤣 dit neem ik echt niet serieus. Dat is echt de grootse poetsgarnaal die er rondloopt!

Ik had al verwacht dat dit van hem af zou komen.

Niet alleen die Micha Kat en Wouter Raadgever,
maar zie hier ook het ware gezicht van Martijn Albeda, a.k.a. Martin Vrijland.

Ik durf te stellen dat al deze figuren BEWUST de verzetsbeweging saboteren. Dit gaat verder dan een goede intentie met verkeerde (agressieve) energie.

PS: Micha Kat is lang gefinancierd door Poot, ik weet niet hoe dit precies zit...

Deze website: https://www.volkwordwakker.nl/l/mic...engel-poot-zegveld-jensen-van-aken-1-pot-nat/

Lijkt ook weer te linken aan ene Dinie Kars (is het een bestaand of fictief persoon?), waar ik eerder deze post over schreef. Een stukje hieruit:
Het is mogelijk om via PayPal te doneren, de naam FreedomForAll22 komt op de gelijknamige website uit. Zo verborgen als de webite(s) zelf, zo open en bloot staat op de website vermeld dat het van Dienie Kars is. Hieruit maak ik op dat ook die site m.b.t. dat burgerarrest aan haar te linken is.
Dit was de site waar toen de discussie over ging, ook met een opruiend karakter:

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan