The Great Awakening

Ik ga hem toch delen

Dankjewel
Ik mag graag naar deze info kijken, alhoewel ik niets letterlijk neem ervan.
Wanneer je open en zonder oordeel naar alle info kunt kijken,
is het steeds gemakkelijker om het grote geheel te overzien.
Meerdere wegen leiden naar Rome, is het spreekwoord.

Er zijn meerdere wegen maar om nu via, satanische mutsen je weg te vinden is toch een verkeerde route,
Maar ja geen waanzin zo groot of...

In de laatste dagen zullen de valse profeten toenemen, het staat geschreven. De erfzonde van de mensheid is het geringe vermogen van de mens om het onderscheid te maken tussen wie deugt en wie niet. Sailor en ik beschikken over een uitstekende 'bullshit radar', omdat we extreem goed geaard zijn. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.

Mike

Er zijn meerdere wegen maar om nu via, satanische mutsen je weg te vinden is toch een verkeerde route,
Maar ja geen waanzin zo groot of...
Aponi, also known as The Witch, is the main antagonist of the Crypt TV series Stoneheart. During the late 1600s, she was a practicing witch known for being a protector of women.
Aponi appears as a pale humanoid woman with large black hair, and four horns, two on the sides of both the top and bottom, with the bottom curved outwards resembeling the triple moon symbol. Her eyes are pale with a hint of blue, and her hands are black and dirty.
She possesses a strong hatred towards men, to the point where she would threaten and even attempt to kill a teenage boy despite him not posing a threat to her.
As a spirit, Aponi lacks a physical body. In order to kill others, she needs to attach herself to a human and possess them.
Aponi is one of the Divine Creatures of Darkness -- five ancient demons that are linked to one another as part of an ominous prophecy.

Native American Aponi means Butterfly

Aponi, also known as The Witch, is the main antagonist of the Crypt TV series Stoneheart. During the late 1600s, she was a practicing witch known for being a protector of women.
Aponi appears as a pale humanoid woman with large black hair, and four horns, two on the sides of both the top and bottom, with the bottom curved outwards resembeling the triple moon symbol. Her eyes are pale with a hint of blue, and her hands are black and dirty.
She possesses a strong hatred towards men, to the point where she would threaten and even attempt to kill a teenage boy despite him not posing a threat to her.
As a spirit, Aponi lacks a physical body. In order to kill others, she needs to attach herself to a human and possess them.
Aponi is one of the Divine Creatures of Darkness -- five ancient demons that are linked to one another as part of an ominous prophecy.

Native American Aponi means Butterfly
Zozo, dat ziet er heel gevaarlijk uit 😂🤣

In de laatste dagen zullen de valse profeten toenemen, het staat geschreven. De erfzonde van de mensheid is het geringe vermogen van de mens om het onderscheid te maken tussen wie deugt en wie niet. Sailor en ik beschikken over een uitstekende 'bullshit radar', omdat we extreem goed geaard zijn. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.

Mike
Dank
Mijn eigen bullshit radar werkt gelukkig ook nog steeds erg goed.
Extreem geaard ben ikzelf ook.
Daardoor is het niet nodig de ogen te sluiten voor andere geluiden.

Laatst bewerkt:
Dank
Mijn eigen bullshit radar werkt gelukkig ook nog steeds erg goed.
Extreem geaard ben ikzelf ook.
Daardoor is het niet nodig de ogen te sluiten voor andere geluiden.
Inderdaad je moet de ogen open houden en filteren, dwz satanische shit zonder kijken verder negeren beïnvloed namelijk onbewust toch.
Feit blijft....
Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen ervoor.

De onzin ja maar er zit wat goeds in of het is goed bedoeld, nope het is, satan aan het werk door zijn demonen.

Inderdaad je moet de ogen open houden en filteren, dwz satanische shit zonder kijken verder negeren beïnvloed namelijk onbewust toch.
Feit blijft....
Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen ervoor.

De onzin ja maar er zit wat goeds in of het is goed bedoeld, nope het is, satan aan het werk door zijn demonen.
Ik proef hier een flink vooroordeel mbt vrouwen?
Spiritualiteit is inderdaad een vrouwelijke eigenschap.
Echter zowel mannen als vrouwen hebben vrouwelijke eigenschappen.
De een iets meer, de ander iets minder.
Ik ken zeer mannelijke vrouwen en zeer vrouwelijke mannen. 🤣

Helaas, Satan zou een man zijn ;)
Haha.
Nou eerlijk gezegd geen idee, want ik houd me met die onzin niet bezig.
Alles wat je teveel aandacht geeft groeit, dus nee geen flauwekul, in deze.

Dat neemt niet weg dat ik alles bekijk.
Uiteraard met mijn eigen gekleurde bril, zoals ieder mens zijn eigen gekleurde bril draagt.
Daardoor ziet een ander vaak weer details die ik/jij mis(t) en andersom.
Maar ik ben me bewust van die bril en houd verder inderdaad de ogen open.
Vanwege dat bewustzijn sta ik altijd open voor andere inzichten, dat is leerzaam, dus dank!

Spiritualiteit is een menselijke eigenschap en niet persé een vrouwelijke. Je dicht jezelf een eigenschap toe die elk mens heeft, maar niet iedereen is zich er bewust van.

Ja ik zie het, ik las je verkeerd. Je zegt dat spiritualiteit een vrouwelijke eigenschap is die zowel mannen als vrouwen hebben. In elk mens zit wel iets van beide kanten.

Ik proef hier een flink vooroordeel mbt vrouwen?
Spiritualiteit is inderdaad een vrouwelijke eigenschap.
Echter zowel mannen als vrouwen hebben vrouwelijke eigenschappen.
De een iets meer, de ander iets minder.
Ik ken zeer mannelijke vrouwen en zeer vrouwelijke mannen. 🤣

Helaas, Satan zou een man zijn ;)
Haha.
Nou eerlijk gezegd geen idee, want ik houd me met die onzin niet bezig.
Alles wat je teveel aandacht geeft groeit, dus nee geen flauwekul, in deze.

Dat neemt niet weg dat ik alles bekijk.
Uiteraard met mijn eigen gekleurde bril, zoals ieder mens zijn eigen gekleurde bril draagt.
Daardoor ziet een ander vaak weer details die ik/jij mis(t) en andersom.
Maar ik ben me bewust van die bril en houd verder inderdaad de ogen open.
Vanwege dat bewustzijn sta ik altijd open voor andere inzichten, dat is leerzaam, dus dank!
Satan is mannelijk, volgens mij is het een gevallen engel en daar is geen gender plaatje aan re plakken, volgens die filosofie zou God vrouwelijk zijn wat aantoonbaar niet zo is...
Moses was dan pas na 400 dagen van de berg afgekomen met niet 10 maar 10 miljoen geboden....

Wat betreft vrouwen heb ik geen vooroordelen ze moeten alleen die satanische tarrot mutsen loslaten en volgens Bijbelse principes gaan leven, is ook voor een heel grote groep mannen zo trouwens. De wereld zou er dan veel beter uitzien

Satan is mannelijk, volgens mij is het een gevallen engel en daar is geen gender plaatje aan re plakken, volgens die filosofie zou God vrouwelijk zijn wat aantoonbaar niet zo is...
Moses was dan pas na 400 dagen van de berg afgekomen met niet 10 maar 10 miljoen geboden....

Wat betreft vrouwen heb ik geen vooroordelen ze moeten alleen die satanische tarrot mutsen loslaten en volgens Bijbelse principes gaan leven, is ook voor een heel grote groep mannen zo trouwens. De wereld zou er dan veel beter uitzien
Lucifer geloof ik.
De bijbel is een door mensen geschreven en steeds herschreven boek.
Het staat vol van leerzame symboliek. Symboliek die trouwens ook in oude sprookjes te vinden is.

Wat religie betreft, apart:
Mannen in jurken namen de leiding en vaak nog steeds. ;)

Maar dualiteit is iets van ons mensen.
Ik geloof ook helemaal niet in mannelijk en vrouwelijk zodra het om God en de Duivel gaat.
Wat mij wel intrigeert is:
Wanneer God alles geschapen heeft, heeft hij dan ook de Duivel geschapen?
Yin en Yang - het is beiden onderdeel van één geheel. Twee kanten van dezelfde munt.
De een bestaat niet zonder de ander.

Ik kan me voorstellen dat het geen goed idee is, om te denken dat zij (tarrot mutsen) de wijsheid in pacht hebben
Ik ben ook zeer tegen waarzeggers omdat ik zie wat ze doen met het zaadje wat ze bij iemand planten.

Lucifer geloof ik.
De bijbel is een door mensen geschreven en steeds herschreven boek.
Het staat vol van leerzame symboliek. Symboliek die trouwens ook in oude sprookjes te vinden is.

Wat religie betreft, apart:
Mannen in jurken namen de leiding en vaak nog steeds. ;)

Maar dualiteit is iets van ons mensen.
Ik geloof ook helemaal niet in mannelijk en vrouwelijk zodra het om God en de Duivel gaat.
Wat mij wel intrigeert is:
Wanneer God alles geschapen heeft, heeft hij dan ook de Duivel geschapen?
Yin en Yang - het is beiden onderdeel van één geheel. Twee kanten van dezelfde munt.
De een bestaat niet zonder de ander.

Ik kan me voorstellen dat het geen goed idee is, om te denken dat zij (tarrot mutsen) de wijsheid in pacht hebben
Ik ben ook zeer tegen waarzeggers omdat ik zie wat ze doen met het zaadje wat ze bij iemand planten.
Ja Lucifer de machtigste engel door God geschapen, die hoogmoedig dacht beter te zijn dan God en de Hemel uitgegooid is met zijn handlangers.

Dat de Bijbel door mensen is geschreven ja door God ingegeven, er zijn verschillende vertalingen ook verkeerde natuurlijk.
King James is de oudste zuivere vertaling die we kunnen lezen.

De vergelijking tussen Bijbel en oude sprookjes hoor ik vaker is onzin komen uit een compleet andere bron.

Dat mannen de leiding nemen is niet meer dan normaal, leiding geven is een mannelijke taak niet vrouwelijk vrouwen volgen zorgen en daar zit niets tussen, vrouwen zijn ook de oorzaak van de zondeval het luisteren en volgen van de leugens van satan.
Er zijn twee keuzes of wegen die je in je leven kan bewandelen.
God en Jezus volgen voor 100% en dat is zeker niet makkelijk maar brengt je de overwinning over de duister.
De andere weg is makkelijker en lijkt leuk maar brengt je duisternis.

Advies ga God en Jezus volgen lees de Bijbel aandachtig en stop met denken dat er iets goeds te vinden is in ieder mens (dwaal sporen zijn niet goed ) iets goeds vindt je bij God bij Jezus en in de Bijbel

Ja Lucifer de machtigste engel door God geschapen, die hoogmoedig dacht beter te zijn dan God en de Hemel uitgegooid is met zijn handlangers.

Dat de Bijbel door mensen is geschreven ja door God ingegeven, er zijn verschillende vertalingen ook verkeerde natuurlijk.
King James is de oudste zuivere vertaling die we kunnen lezen.

De vergelijking tussen Bijbel en oude sprookjes hoor ik vaker is onzin komen uit een compleet andere bron.

Dat mannen de leiding nemen is niet meer dan normaal, leiding geven is een mannelijke taak niet vrouwelijk vrouwen volgen zorgen en daar zit niets tussen, vrouwen zijn ook de oorzaak van de zondeval het luisteren en volgen van de leugens van satan.
Er zijn twee keuzes of wegen die je in je leven kan bewandelen.
God en Jezus volgen voor 100% en dat is zeker niet makkelijk maar brengt je de overwinning over de duister.
De andere weg is makkelijker en lijkt leuk maar brengt je duisternis.

Advies ga God en Jezus volgen lees de Bijbel aandachtig en stop met denken dat er iets goeds te vinden is in ieder mens (dwaal sporen zijn niet goed ) iets goeds vindt je bij God bij Jezus en in de Bijbel
Er is geen bijbel verhaal dat mij onbekend is :)

Na veel onderzoek ben ik echter meer voor de Gnostiek gaan voelen.
Kan ik je op mijn beurt aanraden.

God schiep de mens naar zijn evenbeeld, zowel man als vrouw.
Iets goeds, Goddelijks, is in ieder mens te vinden.
Of je het leuk vindt of niet.
Maar soms kun je het bijna niet meer vinden dat is waar.
Dan is het dat kleine witte puntje in het zwarte deel van de Yin-yang afbeelding, maar het is er wel degelijk.

Laatst bewerkt:
Sorry, maar wat een onzin.
Het Adam en Eva verhaal valt niet letterlijk te nemen.

Wanneer het echt zo zou zijn Eva Adam verleidde tot het eten van die appel.
En daardoor de schuldige zou zijn van de zondeval.
Dan wil dat alleen maar aangeven hoe dom Adam was,
want als hij zo goed kon leiden had hij Eva wel tegengehouden.

Het eten van die symbolische appel was zowel voor Eva als voor Adam een domme zet.
Echter beiden zijn "schuld" voor de zondeval.

want

want als hij zo goed kon leiden had hij Eva wel tegengehouden.

Het eten van die symbolische appel was zowel voor Eva als voor Adam een domme zet.
Echter beiden zijn "schuld" voor de zondeval.
God schiep de mens.... Adam man naar zijn evenbeeld
Daarna creëerde Hij uit Adams rib Eva nergens evenbeeld..

Eva viel voor de verleiding van satan waarna ze van de symbolische appel at daarna verleidde de eva Adam met de zelfde technieken sex dus.. Adam.

Ga maar in de oude Joodse geschriften zoeken.

De vrouw Eva is gevallen voor satans verleiding niet de man Adam daarmee is de vrouw Eva verantwoordelijk voor de zondeval Adams fout is dat hij Eva niet direct het paradijs uitgeschopt heeft, maar dat is van een andere orde

PS bij mij vliegen vrouwen na een waarschuwing de deur uit ik de man bepaal wat in mijn huis gebeurt.

Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan