The Great Awakening

Door mensen geschreven, maar door God gedicteerd. En die Nag Hamadi heeft zichzelf ook niet geschreven, dus vanwaar de dubbele standaard? En wie heeft de NH dan gedicteerd? (hint: niet God).

Mike
Veel van de nag hammadi kan je door plakken naar de koran, de NH is waarschijnlijk geschreven in Egypte na de val van het Romeinse rijk een tijd waar iedere geestelijke invloed werd vermeden in die regio, een tijd waar de stammen van Israël verdreven zijn uit dat gebied, de tijd waarin de vroege christenen verdreven werden uit Egypte en de Arabische landen, de tijd waar de heidense geloven en filosofieën werden gemengd met een klein beetje christendom met een verschil Jezus was een rabbijn en niet de Zoon van God een wijs man maar niet de Zoon van God.

Deze geschriften zijn de weg naar een god maar God mag weten welke, niet de weg naar de God van Abraham Isaac en Jacob uit de Bijbel dat is zeker

Ik schreef gisteravond dat ik er nog uitgebreider op zou ingaan, maar ik zie net dat ik het allemaal best wel kort en bondig en helder uiteen heb gezet. Tenzij er nog vragen zijn kan ik het hier anders bij laten.

Mike

• Thanks
Waarderingen: Surv

Er komt geen rapport van Durham, enkel het vrijgeven van aanklachten met bijbehorende arrestaties. Het jaar van de boomerang is 2022, omdat alles waar [ZIJ] Trump van hebben beschuldigd precies datgene zal zijn waar [ZIJ] op zullen worden gepakt.

Mike

Je kan er niet verder naast zitten. This is not another 4 year election (Q). Dit gaat om de systematische ontmanreling van een wereldwijd crmineel syndicaat. Sterker nog, het gaat om de ontmanteling van Het Kwaad. It's going to be biblical (Q).

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan