The Great Awakening

Zelfs amazing poly zakt door het vaccin ijs met djt als deep State....

Komt er nu onderscheid tussen.... De mannen en kinderen om het zo te zeggen.

Of is, dit een hypnose truukje van ze om de boel te verdelen, of is het werkelijk zo dat zelfs vele wakkeren in coma liggen..

Ik ben na een paar minuten gestopt toen dit langs kwam

Zelfs amazing poly zakt door het vaccin ijs met djt als deep State....

Komt er nu onderscheid tussen.... De mannen en kinderen om het zo te zeggen.

Of is, dit een hypnose truukje van ze om de boel te verdelen, of is het werkelijk zo dat zelfs vele wakkeren in coma liggen..

Ik ben na een paar minuten gestopt toen dit langs kwam
Nee, Polly heeft al eerder laten zien dat ze tot de doemdenkers behoort.

Mike

Ik ben er persoonlijk klaar mee, met die doemdenkers. Ik ga hier ook harder tegen optreden. Het is oorlog en ik sta hier niet toe dat het moreel omlaag getrokken wordt. Doe dat maar in je favoriete Telegram-groep!

Mike
Juist!! Trump is een meester in je op het verkeerde been zetten! Trap er niet in en vertrouw nou eens een keer op het Plan mensen!!!

De doemdenkers nemen alleen maar alles at face value.

Hij zei normally a vaccine takes 5 to 12 years to develop = 17
We saved milions of lives. Dat klopt want als dit killshot er niet was gekomen zaten we jaren in lockdowns weg te rotten en alle ondernemers waren dan omgevallen.

We saved milions of lives. Dat klopt want als dit killshot er niet was gekomen zaten we jaren in lockdowns weg te rotten en alle ondernemers waren dan omgevallen.
Wat denk je van alle oorlog slachtoffers die voorkomen zijn door Trump daar nog bovenop

Quote Gates April 2020: "and then the final solution, which is a 1 to 2 years off, is the vaccine"

1-2 jaar precies volgens plan toch?

Daarbij zijn vaccins in Europa en de rest van de wereld toch ook 'goedkeurd' zonder Trump's: "I pushed the FDA so hard, like they have been never pushed before"

(Geen kritiek maar serieuze vragen.
Ik ben het eens dat dit een spirituele oorlog is, denk dat naar binnen keren en verbinding maken met je goddelijk potentieel sowieso verstandig is ongeacht wat de toekomst ons brengt.)

Laatst bewerkt door een moderator:
Quote Gates April 2020: "and then the final solution, which is a 1 to 2 years off, is the vaccine"

1-2 jaar precies volgens plan toch?

Daarbij zijn vaccins in Europa en de rest van de wereld toch ook 'goedkeurd' zonder Trump's: "I pushed the FDA so hard, like they have been never pushed before"

(Geen kritiek maar serieuze vragen.
Ik ben het eens dat dit een spirituele oorlog is, denk dat naar binnen keren en verbinding maken met je goddelijk potentieel sowieso verstandig is ongeacht wat de toekomst ons brengt.)

Billy leest ook alleen maar een script voor. Als ze het volgens de procedure hadden gedaan gingen hier veel meer jaren overheen.

Ja de cure will be world wide. Iedereen heeft het recht om die clotshot te nemen en zichzelf uit te roeien.

Laatst bewerkt:

Deze dame legt heel duidelijk uit wat de link is tussen ons financiële systeem en corona. Geen nieuwe informatie voor de mensen met economische kennis, maar dit is zo eenvoudig uitgel dat deze informatie nu voor iedereen begrijpelijk is gemaak. Dit ligt ook in het verlengde van de onthullingen van de WEF-brieven.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan