Niets is zeker in het leven, behalve de lichamelijke dood.Weten we zeker dat het 2022 gebeurd?!
Alles heeft een reden en alleen God kent zijn eigen plan. Vertrouw op Hem.
Ik kakel Mike maar even na: Trust the plan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niets is zeker in het leven, behalve de lichamelijke dood.Weten we zeker dat het 2022 gebeurd?!
Dod wins!!!!Niets is zeker in het leven, behalve de lichamelijke dood.
Alles heeft een reden en alleen God kent zijn eigen plan. Vertrouw op Hem.
Ik kakel Mike maar even na: Trust the plan.
Nee, Polly heeft al eerder laten zien dat ze tot de doemdenkers behoort.Zelfs amazing poly zakt door het vaccin ijs met djt als deep State....
BOOM! Everything Old is 'Q' Again - Rumble
rumble.com
Komt er nu onderscheid tussen.... De mannen en kinderen om het zo te zeggen.
Of is, dit een hypnose truukje van ze om de boel te verdelen, of is het werkelijk zo dat zelfs vele wakkeren in coma liggen..
Ik ben na een paar minuten gestopt toen dit langs kwam
Thx Robin, you are our salvation. Lets follow your strategy.Domme actie, totaal geen nut om hierover te gaan liegen.
En de aandacht / nadruk daarop te leggen, ik vind het geen slimme actie van Trump.
Het is wellicht als les bedoeld dat je ook kritisch moet zijn op je medestanders.Thx Robin, you are our salvation. Lets follow your strategy.
Juist!! Trump is een meester in je op het verkeerde been zetten! Trap er niet in en vertrouw nou eens een keer op het Plan mensen!!!Ik ben er persoonlijk klaar mee, met die doemdenkers. Ik ga hier ook harder tegen optreden. Het is oorlog en ik sta hier niet toe dat het moreel omlaag getrokken wordt. Doe dat maar in je favoriete Telegram-groep!
Mike
Dat is het misschien wel zoals ik eerder al zei afvallige doemdenkers de trollen behandelingHet is wellicht als les bedoeld dat je ook kritisch moet zijn op je medestanders.
Wat denk je van alle oorlog slachtoffers die voorkomen zijn door Trump daar nog bovenopDe doemdenkers nemen alleen maar alles at face value.
Hij zei normally a vaccine takes 5 to 12 years to develop = 17
We saved milions of lives. Dat klopt want als dit killshot er niet was gekomen zaten we jaren in lockdowns weg te rotten en alle ondernemers waren dan omgevallen.
Quote Gates April 2020: "and then the final solution, which is a 1 to 2 years off, is the vaccine"De doemdenkers nemen alleen maar alles at face value.
Hij zei normally a vaccine takes 5 to 12 years to develop = 17
We saved milions of lives. Dat klopt want als dit killshot er niet was gekomen zaten we jaren in lockdowns weg te rotten en alle ondernemers waren dan omgevallen.
Quote Gates April 2020: "and then the final solution, which is a 1 to 2 years off, is the vaccine"
1-2 jaar precies volgens plan toch?
Daarbij zijn vaccins in Europa en de rest van de wereld toch ook 'goedkeurd' zonder Trump's: "I pushed the FDA so hard, like they have been never pushed before"
(Geen kritiek maar serieuze vragen.
Ik ben het eens dat dit een spirituele oorlog is, denk dat naar binnen keren en verbinding maken met je goddelijk potentieel sowieso verstandig is ongeacht wat de toekomst ons brengt.)
Dat is waarschijnlijk dan ook zo'n uncontrollable impuls . Ik heb hem maar snel gecorrigeerd.Clot shot. Cloth = doek. Ik blijf een leraar Engels, he?
Mike
Je weet toch dat clot (zonder h) klont betekent?Clot shot. Cloth = doek. Ik blijf een leraar Engels, he?
Mike