Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Ik chemtrials.Bah, dat vieze blauw. Ik heb liever vliegtuigstrepen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik chemtrials.Bah, dat vieze blauw. Ik heb liever vliegtuigstrepen.
Ik chemtrials.
Ok kerst cadeautje hoeveel en hoe hoog over denhagistan....Bah, dat vieze blauw. Ik heb liever vliegtuigstrepen.
no vax novavax is ook troepNovavax
Een verspreking moet kunnen. Elke vax is troep idd.Nee
no vax novavax is ook troep
Mooi bericht toch weer van the old man in the chair. Zeer bijzonder mens.We winnen de oorlog! - Frontnieuws
Op dit moment is het 22 december 2021. Het kan daarna zijn wanneer je dit ziet, maar het zal niet eerder zijn. In deze video, mijn 300e en mijn Kerst en Nieuwjaar Special, ga ik terugblikken op de laatste twee jaar en vooruitkijken naar het komende jaar – en de plannen van de vijand voor […]www.frontnieuws.com
Hier is de nieuwste Fear
O hellup, het gas is ook al van de verkeerde kantHier is de nieuwste Fear
Gas tussen Rusland en Duitsland via Yamal-leiding stroomt verkeerde kant op
Het gas in de pijpleiding Yamal-Europe van Rusland naar Duitsland stroomt voor de vijfde opeenvolgende dag in tegengestelde richting, blijkt zaterdag uit gegevens van de Duitse netwerkbeheerder GASCADE. Hierdoor stroomt gas van Duitsland via Polen in de richting van Rusland.www.nu.nl
ja koop warmte pomp sschnellO hellup, het gas is ook al van de verkeerde kant
Dus toch naar Rusland, daar is het gewoon te koopDoe mij maar een bontjas, bondmuts en wanten met bondvoering.
Zijn die van het merk James?Doe mij maar een bontjas, bondmuts en wanten met bondvoering.