Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@henkie en @fatsnotbad : hartelijk dank voor deze uitleg. Voor iemand die Q niet gevolgd krijgt, zoals ik, was jullie uitleg zeer welkom.Ik ga het nog 1 keer opschrijven. Wie het daarna nog niet begrijpt of wil begrijpen heeft m.i. niets te zoeken op dit forum.
Als Trump die prikken niet versneld mogelijk had gemaakt hadden we maar liefst 10 jaar lockdowns gehad, compleet met zelfmoorden, depressies, hongersnood en totale vernietiging van de economie. Nu krijgen we iets meer dan 2 jaar gecontroleerd fascisme om belangrijke levenslessen te leren over spiritualiteit en zelfdenkendheid. Helaas zijn het harde lessen, want er vallen slachtoffers. Maar het valt in het niets bij de HONDERDEN MILJOENEN doden die anders gevallen zouden zijn. Bovendien is dit massale wereldwijde experiment voer voor MILITAIRE Neurenberg-processen.
Leer schaken en niet dammen!
Mike
@henkie en @fatsnotbad : hartelijk dank voor deze uitleg. Voor iemand die Q niet gevolgd krijgt, zoals ik, was jullie uitleg zeer welkom.
Wat me opviel aan het interview met Trump was dat hij duidelijk 'Regeneron' noemde bij de vaccins. Dat lijkt me eveneens een verwijzing naar een bepaald soort vaccin en dus een afwijkende koers van de andere vaccins.
Iedereen krijgt dingen op het levenspad die aandacht vragen en dat zijn niet alleen Q-post, radio-uitzendingen of berichten op fora.Ook dat is reeds minimaal 2 x voorbij gekomen in dotcom.radio het afgelopen jaar of wellicht al veel eerder. Wij stoppen elke week veel werk in het verzamelen van het nieuws an samen met ons vele luisteraars, als je dan niet luistert gaan wij dat ook niet meer opnieuw opzoeken / uitzoeken dus doe je onderzoek in de zoekmachine. En natuurlijk kun je Q -NU- niet meer volgen, alles is gecensureerd. iedereen is nu jaren te laat. Dikke pech dus
Iedereen krijgt dingen op het levenspad die aandacht vragen en dat zijn niet alleen Q-post, radio-uitzendingen of berichten op fora.
Tevens doet een ieder zijn deel in dit leven en de hele heisahosa. Een nadere verklaring was derhalve wel even welkom, maar je hoeft de dank natuurlijk niet te accepteren
Als je met de bus mee wilt rijden dan weet je dat die meestal op tijd vertrekt, dan telt je levenspad niet mee, hij is gewoon weg !!
Wonderlijke reacties Henk, maar ik doe het ermee. Het maakt wel eea duidelijk[er].
Deze sluit daar m.i mooi bij aan:Ik ga het nog 1 keer opschrijven. Wie het daarna nog niet begrijpt of wil begrijpen heeft m.i. niets te zoeken op dit forum.
Als Trump die prikken niet versneld mogelijk had gemaakt hadden we maar liefst 10 jaar lockdowns gehad, compleet met zelfmoorden, depressies, hongersnood en totale vernietiging van de economie. Nu krijgen we iets meer dan 2 jaar gecontroleerd fascisme om belangrijke levenslessen te leren over spiritualiteit en zelfdenkendheid. Helaas zijn het harde lessen, want er vallen slachtoffers. Maar het valt in het niets bij de HONDERDEN MILJOENEN doden die anders gevallen zouden zijn. Bovendien is dit massale wereldwijde experiment voer voor MILITAIRE Neurenberg-processen.
Leer schaken en niet dammen!
Mike
Je begrijpt mijn berichten niet maar vult deze vanuit je eigen emotie in.Ik was heel vriendelijk, ... je kan ook op je bezem langs Google vliegen en daar het woord opzoeken Regeneron intikken dan had je het al lang geweten. Is dat zo moeilijk?
Vanuit Stockholm ook fijne dagen voor iedereen, foto is van vanmorgen.Ik heb in het topic voeding en gezondheid onder het kopje 'zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar' mijn wensen voor deze kerst uitgesproken. Omdat de meeste mensen daar niet kijken, zet ik het eveneens hier neer:
Hallo Mike, Henk, Tanja, Roli en alle forumleden,
Ik wens jullie zoals elk jaar
Hele mooie gezellige kerstdagen
en
Een zeer goed 2022!
Waar we allemaal iets positiefs geleerd hebben, overleefd hebben, de slechtheid getrotseerd hebben en spiritueel gegroeid zijn.
Laat het ons goed gaan!!!
Dorothé
Bekijk bijlage 6361
Ik ben helemaal niet jaloers hoorVanuit Stockholm ook fijne dagen voor iedereen, foto is van vanmorgen.
Skitterend GSE!!!!Vanuit Stockholm ook fijne dagen voor iedereen, foto is van vanmorgen.
Hoi gse,Vanuit Stockholm ook fijne dagen voor iedereen, foto is van vanmorgen.
Vanuit Stockholm ook fijne dagen voor iedereen, foto is van vanmorgen.