Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Ook twijfel ik over een Berkey filter, via amazon proberen te shippen misschien.

Kangen filtert de fluoride er volgens mij niet uit.

http://www.lifeionizers.com/blog/does-kangen-water-contain-fluoride/

Ik denk dat de plastic flessen van mineraal of bronwater over het algemeen een probleem blijft.
Ook al zou worden gezegd of beweerd dat de flessen BPA (Bisfenol A) vrij zijn, wat zou er dan voor in de plaats kunnen zijn gekomen? Indien dit bv. Bisfenol S is weet ik niet of je daarmee dan ook zo blij moet zijn.
Fiji water zou ik persoonlijk ook niet willen drinken vanwege de hoge aanwezigheid van silica, maar anderen doen dit juist weer wel omdat ze in het positieve verhaal van silica geloven. De keuze blijft bij een ieder.

https://www.c2w.nl/nieuws/bisfenol-s-deugt-ook-niet/item10239

Ik weet dus niet wat je twijfel over de Berkey filter is, maar als ik zelf een keuze moet maken, dan zou ik denk ik toch liever water vanuit de Berkey filter kiezen boven dat van de aangeboden merken waters uit plastic flessen. Ik weet niet precies wat eventueel de mogelijke nadelen van dit filter systeem zouden kunnen zijn, daar ik me er niet voldoende in hebt verdiept.
Wel heb ik gezien dat er bij dit apparaat ook speciale fluoride filters te verkrijgen zijn. Dat het apparaat van RVS is (en mooi om te zien), zie ik dus ook wel als een voordeel boven plastic. Glas blijft wel altijd mijn voorkeur hebben.

De site waar jij het artikel van kangen water uit hebt, zijn ook met hun andere artikelen niet bepaald positief gestemd over het kangen water en apparaten. Ook van dit systeem weet ik te weinig om er een goed oordeel over te kunnen geven en heb ook geen ervaring met het zelf drinken ervan.
Zoals het artikel zelf al aangeeft is er eventueel wel een pre-filter voor te krijgen om o.a. het fluoride er eerst uit te filteren. Waarom het niet standaard in zo'n toch wel prijzig apparaat zou zitten weet ik niet. Misschien wel om de reden dat ze er vanuit gaan, dat niet overal in de wereld fluoride in het kraanwater zou zitten.
In o.a. Nederland zegt men dat er geen fluor aan het drinkwater wordt toegevoegd, maar dit zegt natuurlijk niet alles over of het er dan ook al niet in zit. Fluor verbindingen zitten mogelijk in o.a. medicijnen en drugs dat rijkelijk in het watersysteem terecht komt.
In het artikel zou het kangen apparaat dus ook geen zware metalen verwijderen. Er zit naar mijn weten wel een actief koolfilter systeem in, waarvan wordt gezegd dat het de zware metalen er juist wel zou uitfilteren, op uitzondering van de metaal ionen die van nature in het kraanwater zitten. Hoe dit systeem dan hierin onderscheid maakt weet ik niet.

Omdat in de podcasts van Tony de kracht van koper regelmatig aan bod komt, hoorde ik ook dat men in het verleden water in koperen kannen/potten deed om te laten zuiveren van de schadelijke aanwezige stoffen. Na 16 uur zou het water dan veilig moeten zijn om te drinken. Van deze methode zie je toch ook wel weer steeds vaker dat deze in de praktijk wordt gebracht. Misschien was dit ook wel de reden dat we vroeger koperen waterleidingen hadden.

This is what the frequencies they transmit and control ... are doing to the water in your cells.

"Amazing Water & Sound Experiment"

&feature=youtu.be

What is MONSTER?

SPELL-ings and Mind Control Word Games of confusion and delusions.

What is MANKIND?
The race or species of human beings. In law, females, as well as males, may be included under this term. Fortesc. 91.

What is MAN?
A human being. A person of the male sex. A male of the human species above the age of puberty. In feudal law. A vassal; a tenant or feudatory. The Anglo-Saxon relation of lord and man was originally purely personal, and founded on mutual contract. 1 Spence, Ch. 37.

What is FEMALE?
The sex which conceives and gives birth to young. Also a member of suchsex. The term is generic, but may have the specific meaning of “woman.” if so indicatedby the context. State v. Ilemm, 82 Iowa, 009, 48 N. W. 971.

What is WOMEN?
All the females of the human species. All such females who have arrived at the age of puberty. Dig. 50, 16, 13.

A prodigious birth

prodigious
ADJECTIVE
1Remarkably or impressively great in extent, size, or degree.

‘the stove consumed a prodigious amount of fuel’
‘her memory was prodigious’
More example sentencesSynonyms
2archaic Unnatural or abnormal.

‘rumours of prodigious happenings, such as monstrous births’
Synonyms

Today "prodigy" usually refers to a precocious youngster. But the word had much different connotations in Shakespeare's time: a "prodigy" was someone or something abnormal, a monstrosity. Prodigies were taken to be omens of a family's bad fortune; this idea was thus naturally linked to the idea of birth, an event surrounded with a vast structure of superstition. While the word "prodigious"—of sixteenth century origin—was often applied to newborns or children, "prodigious birth" seems to be Shakespeare's coinage. When Juliet refers to the "prodigious birth" of her love, her imagination runs through the horrors such an omen portends; with deadly dramatic irony, she foresees that her grave will in fact prove her marriage bed.

What is MONSTER?
A prodigious birth; a human birth or offspring not having the shape of mankind, which cannot be heir to any land, albeit it be brought forth in marriage. Bract fol. 5; Co. Litt. 7, 8; 2 Bl. Comm. 246.

Clinical toxicities of nanocarrier systems

Silica (stored)
Grains: beans, barley, grain cops, oats, rice, rye, sorghum, wheat, buckweat, flax, corn, peas, seeds, soybeans...

https://docs.google.com/document/d/13QzODsxqmxNKHXWqW6vrTKoyKdqPIj5wL88aESxMt_E/edit

Health: Nanoparticles have been shown to be absorbed in the livers of research animals and even cause brain damage in fish exposed to them after just 48 hours. If they can be taken up by cells, then they can enter our food chain through bacteria and pose a health threat like mercury in fish, pesticides in vegetables or hormones in meat. The increasingly-popular carbon nanotube (20x stronger and lighter than steel) looks very much like an asbestos fiber – what happens if they get released into the air? Being carbon-based, they wouldn’t set off the usual alarms in our bodies, making them difficult to detect.

http://ethics.calpoly.edu/nanoethics/bad.html

They already are ... they already are....

Nanobots Will Be Flowing Through Your Body by 2030

Het zal me niet verbazen dat er genoeg mensen zullen zijn die vrijwillig en graag een Cyborg willen worden.

&feature=youtu.be

https://interestingengineering.com/nanobots-will-flowing-body-2030

WHY CAN’T YOU GET BETTER? IT COULD BE NANO-PARTICLE POISONING - FIONA FOR HEALTH

http://fionaforhealth.com/why-cant-you-get-better-nano-poisoning/

Is Zeolite Safe? This smells like an earlier version of the C60 nano tech infusions.

https://www.lenntech.pl/zeolites-structure-types.htm

They have saturated us with the nano in the food since the 1960's and before. Now the 5G neural interface will complete the total control and activation of the nano particles in us to do "AS THEY COMMAND!"

IT'S IN ALL YOUR FOOD - NO ESCAPING THE NANO TECH

Zo zou je het inderdaad wel kunnen stellen.

Tony adviseert daarom dan ook om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk van deze nano stoffen binnen krijgt en tegelijkertijd jezelf juist dagelijks probeert te ontdoen van zo véél als mogelijk.

Als jij nou de highlights zou moeten samenvatten, wat zijn dan de belangrijkste punten voor jou om te doen? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Muis, het is een langzaam proces in het maken van keuze's en het daarbij gaan leren begrijpen. Ik snap maar al te goed dat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar ik denk dat het geen zin heeft om mijn reis in zijn geheel nu even aan jou te gaan samenvatten. Het zou me ook uren aan tijd kosten en dan is het nog maar de vraag of je er dan iets mee kan of aan hebt. Ik spreek hierbij uit ervaring, omdat het bij mezelf ook lange tijd de ene oor in ging en de andere oor weer uit. Al dat gedoe en info over nanodeeltjes, bots en smartdust etc, carbon (tubes), AI, 5G, frequenties, licht en geluid. Ik kreeg er maar geen echt vat op, maar om de een of andere reden kon ik het toch ook niet loslaten. Dan nog het eten, het drinken, de supplementen en toevoegingen daarbij, de mineralen als een geheel ander zeer belangrijk hoofdstuk, het slapen, de energie, stress (onderbewust), het ontgiften etc. Het zijn eigenlijk allemaal 'highlights'.
Ook het gaan realiseren dat jij er ook niet aan ontkomen bent en het gaan zien en bevatten hoe je waarschijnlijk zelf ook al met AI in verbinding staat en in welke mate. Voor mij is het ook best wel een ingewikkeld proces en heb vooral soms moeite om niet steeds weer terug te vallen in oude gewoontes en opvattingen/overtuigingen. Het is voor mij gewoon soms echt afkicken. Maar ik merk dat het me nu steeds beter af gaat en de kwartjes vallen daarbij ook steeds sneller en gemakkelijker. Ik ben inmiddels een stuk helderder in mijn hoofd, en heb veel minder last van bv. ontstekingen. Dit zet je dan weer opnieuw tot nadenken en er ontstaat ook soms een boosheid hoe gemakkelijk je er zelf ingetuimeld bent. Ook met de regelmatige aanwezige of terugkerende twijfel(s) is niet altijd gemakkelijk mee om te gaan. Soms verdwijnen deze weer snel als sneeuw voor de zon (gelukkig steeds vaker) en soms blijven ze hangen. Zoals ik al eerder zei is het een proces die niemand voor jou kan invullen.
Een jaar geleden moest ik bv. een podcast of video van Tony soms meerdere malen bekijken of beluisteren om het echt goed te kunnen begrijpen of te bevatten. Ook zijn slang en binnensmonds praten, de snelheid en tempo ervan, het regelmatig van de hak op de tak springen, de soms vervelende herhalingen (dacht ik toen), de irritatie als het geluid weer eens te zacht was of dat er tijdens de podcast de telefoon weer eens ging. Ik had dan ook soms geen idee waarom ik deze man maar bleef volgen. Nu snap ik dat inmiddels stukken beter en enkele van zijn tips die ik stap voor stap op mezelf ben gaan toepassen, beginnen ook steeds meer merkbaar zijn vruchten af te werpen. Het is ook een proces van vallen en opstaan en heb uiteraard nog lang niet de kennis en de inzichten van Tony of Bryan (bryan396.com). De kennis en inzichten die ik zelf heb en kreeg, zorgde in eerste instantie bij mij voor een bepaalde mate aan stress, verwarring en onrust. Nu is dat ook aan het verdwijnen en kan er zelfs regelmatig om lachen.

Wederom zag ik een verwijzing op leefbewust (6 juli) voorbij komen mbt ‘Detox van aluminium met kiezelzuur’. De pagina kon alleen niet worden gevonden (404 – Page Not Found), maar er wordt wel gelinkt naar de website van Spritzer water.

http://www.siliconrich.com/healthy-benefits/

Volgens Tony P. bestaat er dus geen bioactieve, biologisch beschikbare of bio-opneembare vorm van silicium (silica, siliconen). Hij benoemt het o.a. ook als een silica zwendel of hijack.
Stel dat hij met zijn denkbeeld en onderzoek hiernaar gelijk heeft, en je de geclaimde gezondheidsvoordelen die je o.a. ook op de website van het watermerk Spritzer ziet misschien juist dan wel 180 graden moet gaan omdraaien?

Er zijn heel veel artikelen te vinden waarin silica besproken wordt. In onderstaand artikel vielen me toch wel meteen de volgende zinnen op:

”Waarschijnlijk is het element ook voor de mens essentieel waar het zich vooral in het bindweefsel en de huid bevindt.”

”Men gaat ervan uit dat silicium ook voor de mens essentieel is, omdat dit voor een aantal organismen wel het geval is.”

Men spreekt hier dus van een iets voorzichtiger ”waarschijnlijk” en ”men gaat ervan uit”.

Welke gezondheidseffecten kan silicium in water veroorzaken?
''De totale hoeveelheid silicium in het menselijke lichaam komt neer op ongeveer 1 g en neemt op latere leeftijd af. Men gaat ervan uit dat silicium ook voor de mens essentieel is, omdat dit voor een aantal organismen wel het geval is. Deze hebben het vooral nodig voor de groei van hun botten, terwijl het element bij de mens vooral in bindweefsel en huid voorkomt. De dagelijkse inname kan tussen de 20 en 1200 mg liggen, waarbij vooral granen veel silicium bevatten. Tekorten zijn niet bekend.
Alle natuurlijk voorkomende vormen van silicium, zand en silicaten, zijn ongiftig. Ook elementair silicium vertoont geen duidelijke werking. Te hoge concentraties aan oplosbare silicaten kunnen de fosforylering verstoren. Een aantal silicaten hebben bovendien een fiberachtige structuur en zijn kankerverwekkend, zoals bijvoorbeeld asbest. Fijn stof van siliciumverbindingen kan silicose veroorzaken, een typische beroepsziekte van bijvoorbeeld mijnwerkers of steenslijpers. De longblaasjes worden hard en minder elastisch. Het gevolg zijn kortademigheid, hijgen en hoesten. Dit gebeurt echter alleen door inhalatie van deze stoffen.
Borstimplantaten van silicone zijn verdacht autoimmuunziektes en zelfs kanker te veroorzaken. Wetenschappelijke bewijzen hiervoor ontbreken echter. In maagtabletten worden siliconen toegepast om kolieken en darmgassen te behandelen.
Een aantal siliciumverbindingen, zoals bijvoorbeeld silicium-halogeenverbindingen, hebben een invretende werking of zijn extreem toxisch, zoals een aantal organische siliciumverbindingen. Siliciumtetrachloride irriteert ogen, ademhalingsorganen en de huid.
In drinkwater is normaal vooral kiezelzuur te vinden die echter als onbedenkelijk geldt.''

https://www.lenntech.nl/periodiek/water/silicium/silicium-en-water.htm

Bedankt Ben, klopt natuurlijk ook, maar het is een wirwar voor mij. Ook last van (laaggradige) ontstekingen waar ik graag van af zou willen, ben inmiddels 6 jaar verder.

Muis, ik heb zelf voor zeer lange tijd te kampen gehad met niet bepaald een milde vorm van chronische ontstekingen. Het voelde alsof mijn lichaam 24/7 ontstoken was. De pijn tot aan het extreme toe was onderdeel geworden van mijn leven, ik stond ermee op en ging ermee naar bed. Het zorgde uiteindelijk ook voor een totale uitputting.
In jou geval lijkt mij dit dus een punt die je als eerste moet gaan aanpakken. De ontstekingen zorgen voor stress in het lichaam en zodoende kan je niet meer (goed) ontgiften. De kans is ook groot dat je hierbij in een vicieuze cirkel terechtkomt en het van kwaad tot erger gaat worden.
Qua voeding heb ik werkelijk van alles geprobeerd om van die ontstekingen proberen af te komen. Zeg maar de hele mikmak die je met googelen kunt vinden. Niets heeft me daarbij geholpen of heeft het ook maar enigszins doen verminderen. Door hierop terug te kijken en het te vergelijken met de situatie waar ik nu alweer een tijdje in verkeer, ben ik me het een en ander gaan realiseren.

Op oersterk lees je 'Laaggradige ontsteking veroorzaakt 95% van alle ziekten' en de bekende omega-3 en d3 zie je in dit artikel ook weer voorbij komen. Beide stoffen die ik als supplement zelf al geruime tijd niet meer gebruikt.
Als je aan Tony zou vragen waar laaggradige of chronische ontstekingen door ontstaan hoef je waarschijnlijk niet te raden met wat voor antwoordt hij zal komen.

Ik zou willen zeggen, ga eens denken om je mineraal en vitamine C te verhogen. Qua mineralen niet alleen magnesium en kalium, maar juist ook jodium, selenium, koper, zink , mangaan, boron, zwavel. Ga er ook eens aan denken om een vitamine b-complex zelf te gaan fermenteren. Dit schijnt de opname te verhogen met zo'n 75%. Denk ook aan vitamine E uit palmpitolie of tarwekiemolie. Denk ook eens aan het gaan gebruiken van pure asperine. Acetylsalicylzuur indien er ook sprake is van pijn of eventueel salicylzuur als er nauwelijks sprake is van pijn. Vergeet uiteraard de verzadigde vetten ook niet. Omega-9 (olijfolie) is volgens Tony oke, mits deze van een betrouwbare bron afkomstig is en in niet te grote mate wordt ingenomen. Ga dus niet mee in de hype om grote hoeveelheden olijfolie te gaan gebruiken. Wees niet bang om die erin gestampte (noodzakelijke) verhouding tussen omega-3 met omega-6 eens een tijdje compleet links te laten liggen. Bij mij kwam daarbij de verrassing.

Ook heb ik goede ervaringen met zijn vitamine C formule (4x per dag). Geef verder iets ook de tijd en denk vooral niet dat een probleem in een paar weken gefixt kan zijn. Wees je ervan bewust dat de situatie ook eerst tijdelijk kan verergeren.
Kijk ook eens naar de video van Tony 'Detox Using Sodium Thiosulphate (STS)' mocht je dit durven om het meteen goed aan te gaan pakken. Ook het aanpakken van de biofilm met etherische olien kan een optie zijn.

Blijft het toch nog een wirwar voor je, omdat het in die bovenkamer nog niet (voldoende) helder is, ga dan eventueel voor een consult met Tony. Neem het gesprek dan op, zodat je het terug kunt beluisteren. Hij schijnt schappelijke prijzen hiervoor te hanteren. Wie weet kan dit voor jou werken. Richt je dan per keer op 1 of 2 issues. Hij heeft in de laatste jaren zijn kennis enorm vergroot en daarom zou zijn advies ook wel eens kunnen afwijken van bv. eerder opgenomen video's.

In ieder geval zou ik je willen adviseren om naar de inmiddels 4 jaar oude video te gaan kijken over vitamine C. Indien nodig bekijk de video later nog een keer opnieuw. Voor mij werkte dit.

Het merk waar Tony het in de video betreffende de mineralen over heeft is NutriBiotic.
Zij hebben ook een goede kwaliteit Ascorbid Acid (zelfs met 'Bioflavonoids') Ik dacht dat deze ascorbinezuur ook gewonnen wordt uit tapioca ipv mais. Vandaar ook de term FCC

https://nl.iherb.com/pr/NutriBiotic-Ascorbic-Acid-with-Bioflavonoids-Crystalline-Powder-16-oz-454-g/23509

TIs activated w/Terahertz radiation (Terrahertz straling)

5G is distraction!

De THz (TerraHertz) technologie vooral dus in de gaten houden mbt toepassingen in draadloze apparaten.

''AI world in a fractal spiraling down and the more we embrace tech the more we are dependent --brain direct interface with tech nano terminology and the integration of this nano with our dna over a period of time--why would they install corrupt integrate this kind of material in persons body--dna technology integrating into the body how is it turned on how does it happen--history of how this came to be-the enemy is within-accurate the trojan horse inside of all of us the 3 ways of disarming us--so our ability to stay fortified against this afflictions--now we infiltration and penetration TI fighting the assimilation --impacts of what TI's feel--and some ideas you can deal with this''

Tony put together a doc on the 5G and The Body Breakdown that is the depop(ulation) agenda.

http://docs.wixstatic.com/ugd/a5089d_721ea3c553c94f40852820d6e355598c.pdf

Comment : the hijacking of people with hydrogen through terrahertz frequencies ~ the hydrogen has a network of a "collective manner" which means it will amplify the TZ freq hit

Comment : One solution is to increase saturated fats in diet not omega 3s which woul complement the terrahertz tech by further causing the cells to break down and cause the hydrogen in the fluids to accentuate the frequency

https://sites.google.com/site/stralingsresultaat/om-te-weten/wat-doet-terahertz-straling-de-gebruiker-van-de-smartphone-en-de-omgeving

DNA beschadiging

''Wetenschappers beschouwen terahertz golven als speciaal omdat ze relatief ongevaarlijk zijn. Maar er zijn ook wetenschappers die er heel anders over denken. Volgens onder andere Dr. Boian Alexandrov van het Center for Nonlinear Studies aan het Alamos National Laboratory in New Mexico, beschadigen terahertz golven het menselijk DNA en vernietigen deze zelfs het DNA. De terahertz golf scheurt gewoon de DNA-streng uit elkaar, volgens Dr. Alexandrov. Door dit uit elkaar scheuren komen er bellen tussen de genen en worden levensprocessen verstoort. David J. Brenner, een stralingsexpert en arts aan de Columbia Universiteit, verklaart dat waarschijnlijk de TSA scanners op vliegvelden, kanker kan veroorzaken op den duur. Herhaaldelijk blootstelling aan straling, waarvan gedacht wordt dat het geen schade kan geven, kan leiden tot kanker.'''

Zaplog schreef er in 2012 al over.
''THz technologie voor mobieltjes vernietigt DNA''

http://zaplog.nl/zaplog/article/thz_technologie_binnenkort_beschikbaar_voor_mobieltjes_maar_vernietig

From Bryan396 (vriend van Tony)

Allan is a TI in Florida...and boy is he pissed at the cabal...Me Too!

Nano and Targeted Individuals
&feature=youtu.be

Reactie van Bryan na het zien van deze video.

Allan...I spotted that big polymer patch of crystals at the base of your skull. Ya gotta keep that area saturated with oil so it releases the clamping on the neck veins going to your brain. When the left vein is clamped by a muscle spasm caused by the crystals in them and the freq...it causes a heart attack...when it happens on the right drainage vein...it becomes a stroke. Hence..."The Heart and Stroke Foundation. I went thru hell releasing mine and this is what I found. I posted the video of the patch here.
https://plus.google.com/109295500704537911157/posts/4EMKshonJZp

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan