Muis, het is een langzaam proces in het maken van keuze's en het daarbij gaan leren begrijpen. Ik snap maar al te goed dat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar ik denk dat het geen zin heeft om mijn reis in zijn geheel nu even aan jou te gaan samenvatten. Het zou me ook uren aan tijd kosten en dan is het nog maar de vraag of je er dan iets mee kan of aan hebt. Ik spreek hierbij uit ervaring, omdat het bij mezelf ook lange tijd de ene oor in ging en de andere oor weer uit. Al dat gedoe en info over nanodeeltjes, bots en smartdust etc, carbon (tubes), AI, 5G, frequenties, licht en geluid. Ik kreeg er maar geen echt vat op, maar om de een of andere reden kon ik het toch ook niet loslaten. Dan nog het eten, het drinken, de supplementen en toevoegingen daarbij, de mineralen als een geheel ander zeer belangrijk hoofdstuk, het slapen, de energie, stress (onderbewust), het ontgiften etc. Het zijn eigenlijk allemaal 'highlights'.
Ook het gaan realiseren dat jij er ook niet aan ontkomen bent en het gaan zien en bevatten hoe je waarschijnlijk zelf ook al met AI in verbinding staat en in welke mate. Voor mij is het ook best wel een ingewikkeld proces en heb vooral soms moeite om niet steeds weer terug te vallen in oude gewoontes en opvattingen/overtuigingen. Het is voor mij gewoon soms echt afkicken. Maar ik merk dat het me nu steeds beter af gaat en de kwartjes vallen daarbij ook steeds sneller en gemakkelijker. Ik ben inmiddels een stuk helderder in mijn hoofd, en heb veel minder last van bv. ontstekingen. Dit zet je dan weer opnieuw tot nadenken en er ontstaat ook soms een boosheid hoe gemakkelijk je er zelf ingetuimeld bent. Ook met de regelmatige aanwezige of terugkerende twijfel(s) is niet altijd gemakkelijk mee om te gaan. Soms verdwijnen deze weer snel als sneeuw voor de zon (gelukkig steeds vaker) en soms blijven ze hangen. Zoals ik al eerder zei is het een proces die niemand voor jou kan invullen.
Een jaar geleden moest ik bv. een podcast of video van Tony soms meerdere malen bekijken of beluisteren om het echt goed te kunnen begrijpen of te bevatten. Ook zijn slang en binnensmonds praten, de snelheid en tempo ervan, het regelmatig van de hak op de tak springen, de soms vervelende herhalingen (dacht ik toen), de irritatie als het geluid weer eens te zacht was of dat er tijdens de podcast de telefoon weer eens ging. Ik had dan ook soms geen idee waarom ik deze man maar bleef volgen. Nu snap ik dat inmiddels stukken beter en enkele van zijn tips die ik stap voor stap op mezelf ben gaan toepassen, beginnen ook steeds meer merkbaar zijn vruchten af te werpen. Het is ook een proces van vallen en opstaan en heb uiteraard nog lang niet de kennis en de inzichten van Tony of Bryan (bryan396.com). De kennis en inzichten die ik zelf heb en kreeg, zorgde in eerste instantie bij mij voor een bepaalde mate aan stress, verwarring en onrust. Nu is dat ook aan het verdwijnen en kan er zelfs regelmatig om lachen.