Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
Doutzen een man? Mijn gevoel zegt dat dit niet zo is. Gewoon een lange magere dame. Ik moet zeggen dat ik wel persoonlijk vrouwen ken die ook grote handen hebben en mager zijn maar toch echt vrouwen zijn. Sommigen vrouwen hebben gewoon echt mannelijke lichaamskenmerken. Uitzonderingen daar gelaten want bepaalde kenmerken kunnen echt alleen mannen hebben, zoals die botstructuren onder en zijkant buik richting de penis.

Over Doutzen gesproken. Ik vermoed dat weinig hier Instagram hebben maar wellicht kun je het evengoed zien. Laatste post stelt ze vraagtekens bij het hele corona gebeuren.

https://www.instagram.com/p/CC8yN4yhu1P/?igshid=arr7uwwpb2gc

Marijan,

Kun jij voortaan niet meer rechtstreekse links hier plaatsen afkomstig van de YT-app op je mobiele telefoon? Download een mobiele browser (Brave is mijn tip!), ga naar youtube.com en kopieer de URL in de adresbalk van de video die je hier wil plaatsen en plak deze in je posts. De weergave in de forumsoftware via de YT-app is altijd uitgerekt. Ik heb de video over Doutze nu voor je gefixt, maar alle video’s die jij plaatst zien er vreemd uit omdat je de app gebruikt i.p.v. een browser. Alvast bedankt!

Mike
ik ben een enorme digibeet, maar als ik goed begrijp van wat jij zegt, klopt het niet. Meeste filmpjes plaats ik via mijn pc door kopieren. Dus met muisknop op filmpje, kopieren en simpelweg hier plakken.

Dan moet je de URL kopieren van je browser (adresbalk) en NIET met de rechtermuisknop op.het filmpje klikken en die link gebruiken.

Mike

Bij het filmpje hierboven over Doutzen en meerdere modellen zie ik bij 2.12 minuut toch een duidelijk mannelijk abdomen. Hebben vrouwen dat dan ook (behalve als ze een bodybuilder zijn, dan zou het misschien kunnen) Ik heb dat "wasbordje" nooit gehad hahaha, maar ben dus ook niet slank en gespierd.

Zegt deze drop iets over DK?

g9vkkp5gjlsi1o0wwrl9b6zw737868h2.jpg

Er zijn op dit moment belangrijkere dingen, maar is deze Roos niet een jongen?
Ik heb meerdere foto's gezien en zie het uiterlijk van een jongen. Op die leeftijd begint het valsspelen al.

Er zijn op dit moment belangrijkere dingen, maar is deze Roos niet een jongen?
Ik heb meerdere foto’s gezien en zie het uiterlijk van een jongen. Op die leeftijd begint het valsspelen al.

0pt5x7gal1k58pgddai9bfpd4em7806l.jpg

Absoluut een jongen! Die schouders zijn veel breder dan de heupen, en elke schouderhelft past het gezicht erin.

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan