Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
Wel bijzonder dat ze die stem dan ook heel vrouwelijk krijgen. Meestal schijnt dat het lastigste te zijn bij transgenders en vallen ze daardoor door de mand. Dan ziet zo een tranny er heel vrouwelijk uit maar dan hoor je toch die mannenstem,oeps. Maar bij al die celebs hoor je dat niet?

Er zijn er laat ik ze de oprechte transvrouwen die all the way gegaan zijn die een werkelijk prachtige vrouwelijke stem hebben daar herken je niets aan echter her gros lukt her niet helaas voor hen.
Hoe ze dat bij die satanisten doen snap ik dus ook niet maar ja wat is er mogelijk als je et achtige technologie tot je beschikking hebt ....
Ik vind het te opvallend als je de satan transen hoort ze in veel gevallen wel een mooie stem hebben dus ga er maar van uit dat dat met technologie bewerkstelligd is iets wat de gewone transvrouw niet gegund wordt.

In de kliniek waar ik "nog" werkzaam ben, hebben wij veel transgenders. Die krijgen laser behandelingen om te ontharen, ook van onderen.

Er zijn veel volwassen en oudere mannen die er verschrikkelijk uitzien, gewoon een man in vrouwenkleren. Dan hebben we nog de hele jonge transgenders die al heeeel jong begonnen zijn. Er is er eentje bij die zo een leuke meid is en een hele vrouwelijk stem heeft, dat je het echt niet ziet. Maar ze is ook al vroeg begonnen en als kind had ze een zeer zacht jongensgezichtje. Dus ja, dan lukt het wel.

Dorothé

N.a.v.de video hierboven die JM plaatste,

wat een walgelijk draadje, alles wat ik ooit op tv heb gezien en leuk was om naar te kijken, is nooit meer hetzelfde. Wat een rare wereld leven wij in, echt bizar, lijkt wel een soort sprookje, maar dan van de lelijke heks, pfff

Godsgeschenk,
Het is voor veel ouderen ook erg moeilijk om die zoals het vroeger heette 'real life' test te doorstaan met als probleem wat je ook noemt.
Hoe je er ook verder over moge denken mn deze oudere groep heeft het ongelooflijk moeilijk en toch zegt het iets over de draagkracht van deze mensen iets wat je zeker kan respecteren.

Wat ik weet is dat laseren veel minder pijnlijk is dan zoals het vroeger ging nl electrisch epileren ... moet je een proberen onder je neus/bovenlip en probeer dan eens voor te stellen daar beneden ....

De discussie die hier gevoerd wordt is ook wel te begrijpen mbt de satanisten geen misverstand daarover, maar als die pubers al behandeld worden en het blijkt dat ze dus geen TG zijn, maar TS ja dan is het goed dat het zo vroeg behandeld wordt en testo niet haar verwoestende werk kan doen en ze zo een normaal sociaal leven kunnen hebben en ze de problemen die de ouderen wel hebben zij worden bespaard. Echter er is ook de andere kant die hier terecht besproken wordt en ook ik niet goed ga praten.

Marijan,
Ik heb het filmpje wat doorgebladerd en vind het wel hilarisch eigenlijk heb diverse keren in werkplaatsen gestaan waar de muren vol hingen met plaboy posters .... stel je eens voor dat die kerels zouden weten dat het veelal voormalige mannen waren ... en me dunkt dat menig kerel wel eens de gedachten had van als ik die eens ....

nog even tergrijpend op je bericht op de vorige pagina Joke,
de oude grieken en romeinen konden er ook wel wat van. Ik was laatst info over een bepaalde keizer aan het zoeken en die was ook zeer intoe de verkleedfeestje en hij was verder ook gestoord. Dat kan dan eerder in het satanische gezocht worden dan een vaccinatie.
Ik vind het wel bizar dat je dna verandert op basis van 1 spuit. Zou dat ook niet terug te draaien zijn?

Mike
Klopt.
Naief,
Klopt ja ik zat n keer te kijken naar n archeologie programma ergens in griekenland dacht ik daar was in vroeger tijden een kustplaats berucht om zn losbandigheid dus whats new pussycat ...
Verder heb ik ooit n collega gehad die bij carnaval achtige dingen zichzelf altijd uitdoste als een parodie vrouw heb er net zo hard om gelachen als de collega's, maar heb altijd mn twijfels gehad.

Ik vind het wel bizar dat je dna verandert op basis van 1 spuit. Zou dat ook niet terug te draaien zijn?

Volgens ken rohla hadden ze eea vlieg ben de naam vergeten ooit blind gemaakt dmv dna rotzooien, maar rohla zegt dat het na een aantal generaties zichzelf weer had herstelt en het zicht weer terug kwam.

Deze man kan van alles vertellen over cloning en vril etc
Moet de site nog doornemen, maar 1e indruk is in een woord BIZAR ...
https://donaldmarshallrevolution.com/#secretcloning

nou Joke, heb gisteravond laat nog in jouw link zitten snuffelen. Had ik beter niet kunnen doen, heb minstens een uur wakker gelegen en al die info spookte door mijn hoofd, vooral dat stukje met die vrill. Het is bijna niet te geloven dat deze dingen waar zijn of zijn ze überhaupt waar. Dan had toch deze Marshall allang vermoord geworden, van wat hij exposed

Marijan,
Je kan over alles en iedereen je twijfels hebben die dingen aan het licht brengt die de elite altijd voor ons verborgen heeft gehouden, maar overal en nergens kan je info vinden op welk niveau dan ook en is het dan toeval je je lijntjes kan trekken ...

Ik lees veel over van alles en nog wat het geeft je ongelooflijk veel inkijk in zaken en probeer niet te oordelen of iets klopt of niet perslot van rekening is mijn motto als ik (cognitief) het niet snap betekent niet dat het niet waar kan zijn dus geen dooddoener complot theorie...

Kortom ik lees me ook suf op die site en verbaas me nergens meer over.

Er staat ergens op het net als voorbeeld nav je opmerking over de genocide op canadese native americans hoe die gedecimeerd zijn vanuit cultureel gezien en als je dan op deze site leest over queen mum ed dan kan je niet anders dan concluderen dat er links zijn en het wel degelijk waar is.

Ik wens je nog veel lees plezier en hoop dat anderen ook deze site zullen lezen gezien de info die er staat.

Wie ziet hier ook een mannenarm of zie ik spoken?

Tlu9u8472y3rp89kyr4sc05eyh018l7os.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan