Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
Dan de volgende opmerking, hoe zit het dan met die drie dochters, met 2 piemels. Ik weet wel dat dit nu niet het grootste belang is maar indirect toch allemaal met elkaar te maken

Hier zie je de 'kinderen' van Obama en Big Mike... Big Mike heeft ook een penis, dus kan niet de moeder zijn, en hier zie je een foto waar wss de echte ouders van die kinderen op staan. Dus kwestie van adopteren.

Tsyihsehi3ew0stivs0r9t5r0g6i8vbc3.jpg

Kevin

Maxima heeft niet veel vet op de botten, maar ik zelf zie hier geen mannen arm in.  Vrouwen kunnen veel verschillende armen hebben, sommige zijn wat mollig, andere lang en tenger en weer andere eng gespierd door de sportschool.

De arm in deze positie en de afwezigheid van een zichtbare biceps (ze houdt zelfs wat beet wat dit zou moeten versterken) terwijl de pezen op haar armen goed zichtbaar zijn, duidt er voor mij zeker op dat het een vrouw is. Neem wat DNA zou ik zeggen en test of ze het y-chromosoom bevat, als zo'n uitslag positief is dan heb je goede aanwijzingen dat Maxima een man is.

<p style="text-align: left;">Jij bent duidelijk nog niet wakker.

</p>
het is Koninklijk bloed, dat moet een transgender zijn👏🏻

Anatomisch gezien heeft Maxima wel vrouwelijke kenmerken in tegenstelling tot Michelle Obama en Melinda Gates. Dat ze een lelijke arm heeft is een andere discussie.

Een leven lang obsessief dieten en ze heeft een leeftijd dat ze dit niet hoort te doen. Eigenlijk triest.

Joost

Ik had die cover ook gezien en wetende dat ze brede heupen heeft/had is het maar de vraag of dit haar eigen lijf is.
Ze had vaak op tv ook blazers aan die dr heupen camoufleerde.
Ik vertrouw het voor geen meter juist omdat hier alles zichtbaar is en juist dat maakt het verdacht.
Dat het het lijf van n man zou zijn zou precies passen in de algehele omdraai fake news cultuur.

Ja...Doutzen is tenslotte ook een Victoria Secret - model. Maar in haar geval vind ik het ook lastig om te zien. Je moet echt veel foto's bekijken van haar om ervan overtuigd te raken. Michelle Obama is een makkelijker gevalletje :)

Marijan,

Kun jij voortaan niet meer rechtstreekse links hier plaatsen afkomstig van de YT-app op je mobiele telefoon? Download een mobiele browser (Brave is mijn tip!), ga naar youtube.com en kopieer de URL in de adresbalk van de video die je hier wil plaatsen en plak deze in je posts. De weergave in de forumsoftware via de YT-app is altijd uitgerekt. Ik heb de video over Doutze nu voor je gefixt, maar alle video's die jij plaatst zien er vreemd uit omdat je de app gebruikt i.p.v. een browser. Alvast bedankt!

Mike

Dit is ook doutzen,
Zeg nu maar wat belangrijker is... haar vermeende achtergrond of onder staand bericht.
https://www.ninefornews.nl/doutzen-kroes-verdiept-zich-in-coronacrisis-en-waarschuwt-dit-klopt-niet/

Je zal er niet aan ontkomen dat er ooit een van dit soort mensen met deze achtergrond zich ook tot de ontwakenden gaat rekenen en dan ... afrekenen op de achtergrond of beoordelen op de inhoud van het bericht ?

Kan het zijn dat Doutzen wellicht is bevrijd?

Kan het zijn dat achter de schermen de slechte invloeden stukje bij beetje aan het afbrokkelen zijn?
De modellenwereld is zeer corrupt en satanisch. Supermodellen zijn vaak geknecht en ze moeten doen wat hen verteld wordt.

Doutzen zong in het verleden het cultureel Marxistische liedje zonder enige valse noot. Ze sprak zich uit tegen Zwarte Piet...Daar moesten we toch maar eens mee stoppen. En oh wat is de EU toch fijn voor ons allemaal.....

En toen kwam de plandemie, een stilte en nu ineens dit geluid.

Verandering?  of eindelijk vrij om te zeggen wat je werkelijk denkt? Hoe het ook zij, Doutzen maakt verschil. Ze is een lichtpunt in een wereld waar flinke duisternis heerst. Mijn steun heeft ze in elk geval.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan