Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
t. Ik snap sowieso niet waarom een vrouw zichzelf als een man wil zien.

Misschien omdat leven als man makkelijker is ....

Binc
Ik heb ook niet overal een sluitend antwoord op.

Bepaalde bevolkingsgroep groepen zijn nu eenmaal meer gezegend mbt dit onderwerp dan de ander.

Eerder zie je dat dike mannen so wie so een vrouwelijker aangezicht hebben vet heeft daarin gewoon een belangrijk aandeel in.

Ik zal niet ontkennen dat deze dame Williams idd ondanks het voldoende gelaats vet er duidelijke mannelijke trekken zijn.

Of ze daarmee een transvrouw is kan ik niet beoordelen.

Oke, ik ga het simpeler vragen. Madonna is dus gewoon een omgebouwde? Is dat wat je bedoeld? Want hier is een naaktfoto van haar toen ze nog niet zong. is ze dan omgebouwd van vrouw naar man of van man naar vrouw? Die laatste denk ik.

Moet je ff op toen ze nog niet zong klikken.

https://www.geenstijl.nl/1395611/madonna_50/

Heel goed uitgelegd Joost! We hebben hier niet "zomaar" te maken met mensen die zich als het andere geslacht voelen, we hebben hier te maken zieke gasten die van alles uit de kast halen om op een Satanische manier door het leven te gaan.

En nee, niet ieder beroemd figuur is transgender... Want als ik bijv naar Maxima, Hillary of Beatrix kijk dan zie ik echte vrouwen. Als je op de kenmerken let dan ga je het vanzelf "zien".

Kevin

Los van hoe je over dit onderwerp denkt de vrouwen die zich wel hebben laten opereren kan je niet als mannen blijven noemen dat is net zo respectloos als dat je donker gekleurde mensen apen noemt.
Per slot van rekening het feit dan mannen een kl..tzak hebben betekent niet dat ze een kl..tzak zijn !

Deze vergelijking gaat nergens over. Hier speelt het ook geen rol of een man zich vrouw voelt en zich daarom omgebouwd heeft. Het gaat om leden van de cabal die zich of hun kinderen door het leven laten gaan als het andere geslacht. Het gaat om de verering van Lucifer, om alles wat natuurlijk en Goddelijk is om te draaien. Zoals ze met alles doen. Hierdoor kijken meisjes op tegen modellen wat eigenlijk mannen zijn en willen daar op lijken.

Joost

Want hier is een naaktfoto van haar toen ze nog niet zong. is ze dan omgebouwd van vrouw naar man of van man naar vrouw? Die laatste denk ik.

Madonna was geboren als jongetje en is verbouwd tot vrouw ja. Let vooral op de wenkbrauwen en dat gedeelte tussen neus en voorhoofd, bij haar ziet het er niet vrouwelijk uit.

Kevin

Madonna was geboren als jongetje en is verbouwd tot vrouw ja. Let vooral op de wenkbrauwen en dat gedeelte tussen neus en voorhoofd, bij haar ziet het er niet vrouwelijk uit.

Totdat Joost dit topic opende wist ik niet beter dan dat deze kenmerken bij vrouwen komen door feminisme. Ik zie het wel en op andere foto’s is ze weer vrouwelijker dan hier.

Ik zie het wel en op andere foto’s is ze weer vrouwelijker dan hier.

Nu op latere leeftijd heeft ze inmiddels veel meer ingrepen gehad, en daardoor ziet ze er nu vrouwelijker uit dan vroeger... Ook heb ik gehoord dat ze ook een heup weghalen zodat het lichaam vrouwelijker eruit ziet. En ook met kleding, make-up, kapsels kun je qua uiterlijk veel mee sturen zodat het op het oog vrouwelijker lijkt.

Kevin

Misschien omdat leven als man makkelijker is ….

of deze redenatie objectief is betwijfel ik. In die zin, het lijkt me niet dat als je jezelf als vrouw laat verbouwen tot man het leven ineens simpel is. In het hersengebiex is het dan nog steeds een vrouw.

Binc
Ik heb ook niet overal een sluitend antwoord op.

Bepaalde bevolkingsgroep groepen zijn nu eenmaal meer gezegend mbt dit onderwerp dan de ander.

Eerder zie je dat dike mannen so wie so een vrouwelijker aangezicht hebben vet heeft daarin gewoon een belangrijk aandeel in.

Ja, want vet is volgens mij ook oestrogeen. Dus die mannen missen testosteron. In het feminisme topic ook vaak aan de orde gekomen.

Ik zal niet ontkennen dat deze dame Williams idd ondanks het voldoende gelaats vet er duidelijke mannelijke trekken zijn.

Of ze daarmee een transvrouw is kan ik niet beoordelen.

Geen idee. Maar volgens mij hebben donkere mensen sowieso meer vet. Althans, iets wat mij gaan op valt als je naar deze mensen kijkt.

Bekijk de twee filmpjes en vertel me dan nog eens dat de Williams-zusjes geen trannies zijn.

Mike

Nu op latere leeftijd heeft ze inmiddels veel meer ingrepen gehad, en daardoor ziet ze er nu vrouwelijker uit dan vroeger… Ook heb ik gehoord dat ze ook een heup weghalen zodat het lichaam vrouwelijker eruit ziet. En ook met kleding, make-up, kapsels kun je qua uiterlijk veel mee sturen zodat het op het oog vrouwelijker lijkt.

Ja, idd. Het weghalen van ribben. Ik geloof dat ik dit voor het eerst hoorde toen Pamela Anderson dat liet doen om slanker te lijken. Ik durf niet te zeggen of Pamela ook een vent is trouwens. Ik zie het niet aan haar. Maar nu ook nog onderscheiden het verschil tussen mannelijke eigenschappen bij vrouwen door feminisme, of zoals dit topic omgebouwd, dat word best lastig.

Ik geloof het sowieso wel. Er is niks vrouwelijks te vinden in die filmpjes.

Ze laten ribben weghalen, spuiten vet in billen en heupen, nepborsten, een hoop make-up, fotoshop en doen facelifts. En natuurlijk veranderen ze onze perceptie van wat mannelijk en vrouwelijk is.

Joost

Ik geloof dat ik dit voor het eerst hoorde toen Pamela Anderson dat liet doen om slanker te lijken

Heb even foto's van Pamela bekeken, voor zover ik kan beoordelen denk ik dat ze een vrouw is. Haar elleboogholte zit hoger dan haar navel, dat hebben mannen niet, en ook haar schouders zijn smal. Haar kaken vind ik wel redelijk hoekig.. maar ja ben geen expert he.

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan