Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
Big Mike is duidelijk een vent, huge guy!

Echt wel! Bij Big Mike heeft testosteron wel goed z'n werk gedaan hoor! Echt alles is fors en krachtig aan hem/haar. Die video die jij plaatste is echt interessant!

Ook leuk om te weten over dat bij mannen de ringvinger groter is dan de wijsvinger, en bij vrouwen is de ringvinger meestal kleiner of even groot. Ik zie dat bij mezelf de ringvingers duidelijk boven de wijsvingers uitsteken.

Kevin

Ook leuk om te weten over dat bij mannen de ringvinger groter is dan de wijsvinger, en bij vrouwen is de ringvinger meestal kleiner of even groot.

Hahaha, dan ben ik opeens een man! ?

Volgens dit artikel heeft het met testosteron te maken:
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/72106-wat-vertelt-de-verhouding-van-ring-en-wijsvinger-over-ons.html

Ringvinger langer dan wijsvinger= meer testosteron
De lengte van de ringvinger zou aangeven in welke mate de man is blootgesteld aan het mannelijk hormoon testosteron in de baarmoeder. Bij deze mannen is de ringvinger beter ontwikkeld en de wijsvinger minder sterk. Mannen die een langere ringvinger hebben zouden aantrekkelijker bevonden worden door vrouwen en meer kans op rijkdom hebben omdat ze veel risico's nemen in het leven. Door hun testosterongehalte zouden ze ook agressiever zijn, minder betrouwbaar en eerder sportief zijn.

En wat als de wijsvinger langer is?
Een lange wijsvinger zou duiden op:
een grotere kans op homoseksualiteit
emotioneler zijn
minder kans op prostaatkanker en hartziekten

Dus ik ben opeens hetero!?

Vrouwen die een langere ringvinger hebben zijn iets mannelijker, in die zin dat ze vaak agressiever en extroverter zijn. Ze neigen vaker naar professioneel succes.

Kevin

Zal bil Gates die oudste gebaard hebben? Die lijkt sprekend op dat ding.

Joost

Mijn ringvinger is beduidend langer dan mijn wijsvinger, goed teken! ?

Joost

Ja Joost, je bent een echte man en ik ook ;-)
En Kevin spontaan hetero. Wat een wonderlijke wereld toch waarin we leven!

Vrouwen die een langere ringvinger hebben zijn iets mannelijker, in die zin dat ze vaak agressiever en extroverter zijn. Ze neigen vaker naar professioneel succes.

rechts duidelijk langere ringvinger, links is verschil kleiner, bijna even lang. Heeft het ook nog met rechts- of linkshandig te maken, ik ben linkshandig geboren.
Kan me ook niet echt vinden in het blockquote hierboven

Idem hier Marijan. Wel een langere ringvinger, niet mannelijk, niet agressief en zeker niet extrovert. Dat hele vingerverhaal klopt van geen kant! ☝

Maar wat ik me afvraag... Hoog testosteron gehalte hoeft toch niet perse te betekenen dat je agressiever gedrag vertoont? Zoiets kan toch ook weer per persoon verschillen in hoeverre het hormoon invloed heeft op gedrag, of zit ik nu verkeerd te denken??

Kevin

Agressie komt voort uit frustratie, testosteron heeft daar weinig mee van doen. Testosteron zorgt wel strijdlust, wat tegenwoordig in onze feministische maatschappij ook als agressie gezien wordt.

Joost

Hoog testosteron gekoppeld aan goede opvoeding (sterke vaderfiguur) = intelligentie, discipline, eergevoel, trouw. Hoog tedtosteron gekoppeld aan slechte opvoeding (zwakke vaderfiguur, feminisering) = laag IQ, agressie, laf, onbetrouwbaar. Denk aan muzzelmannen die zo goed als volledig door vrouwen worden opgevoed omdat manlief zich niet of nauwelijks met de opvoeding bemoeit, behalve als de riem er een keer overheen moet. Dat is nagenoeg testosteron zonder normen en waarden, daar creeer je criminelen, moordenaars en verkrachters mee.

Mike

Agressie komt voort uit frustratie, testosteron heeft daar weinig mee van doen. Testosteron zorgt wel strijdlust, wat tegenwoordig in onze feministische maatschappij ook als agressie gezien wordt.

Ja precies datte, testosteron zorgt voor strijdlust, durf, lef etc... en ja agressie kan ook genoeg bij vrouwen voorkomen, sommigen kunnen behoorlijk agressief zijn...?

Hoog testosteron gekoppeld aan goede opvoeding (sterke vaderfiguur) = intelligentie, discipline, eergevoel, trouw.

Donald Trump!

Hoog tedtosteron gekoppeld aan slechte opvoeding (zwakke vaderfiguur, feminisering) = laag IQ, agressie, laf, onbetrouwbaar.

De aanhangers van de "religie van de vrede"! Alhoewel die geen zwak vaderfiguur hebben, maar juist iets te dominant...

Kevin

Te dominant = zwak. 90% van de tijd je niet bemoeien met de opvoeding van je kind(eren) en alleen maar de wrede bruut uithangen als je dan wel ingrijpt.

Mike

Op die manier bedoel je dat dus, klopt helemaal dan! Mannen die de bruut uithangen, en zich nergens in kunnen beheersen zoals met alcohol, drugs, sex en alleen hun pik achterna lopen is een vorm van zwakte.

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan