Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
Ik denk ook dat ze een vrouw is. Daar hoef je ook niet perse voor naar foto’s te kijken denk ik. Hoewel dat natuurlijk altijd goed is. Gezien haar achtergrond en waar ze zichzelf voor heeft laten lenen absoluut zonder twijfel een vrouw!

Mike
Je vid heb ik met interesse gekeken en daar is geen speld tussen te krijgen en zal ik ook niet doen.
Waarvan ik mij niet bewust was dat de DS ook op dit onderwerp zo dr agenda had dus dank allen voor het geven van dit nieuwe inzicht voor mij.
Wat voor mij dan overblijft is het waarom dit gebeurt.

Wat voor mij dan overblijft is het waarom dit gebeurt.

De reden is al een paar keer aangehaald in deze topic.

De eerste 1 of 2 kinderen in cabalfamilies worden opgeofferd aan hun goden. Maar ook worden er een groot aantal kinderen grootgebracht als het tegenovergestelde geslacht waar ze mee geboren zijn. Dit is voor hen een hele eer. Die gasten draaien werkelijk alles om.

De cabal draait alles om, alle realiteit, man-vrouw, boven-onder ga zo maar door. Het gaat allemaal om perceptie. Dit sluit naadloos aan bij de andere topics.

Joost

dus dank allen voor het geven van dit nieuwe inzicht voor mij.

Hier draait het dus om, dit zijn van die dingen waar je effe voor moet gaan zitten voordat je het pas gaat inzien. En dat geldt eigenlijk voor alles ?

Kevin

Als je het niet ziet vanuit het perspectief van een RELIGIE die zich keert tegen de natuurlijke orde (God), dan mis je een denkschakel. Joost zegt het al heel treffend: zij vertegenwoordigen de anti-creatie, Dit betekent dat ze zelf niet kunnen creeren en enkel de creatie kunnen bespotten, omkeren of misvormen.

Daarom is het ook zo belangrijk dat we de controle opeisen over onze eigen geest, onze eigen mind control. Zij hebben ons nl. nodig om hun hel op aarde neer te zetten en dat kan alleen maar door ons te verleiden en misleiden.

The Great Awakening betekent game over voor Lucifer en zijn satanische, aardse handlangers. De werkelijke vrijheid is vrijheid van bewustzijn, eis deze op. Je hoeft geen wapen op te pakken, je hoeft alleen maar je bewust te worden van hun krankzinnige religie. Once you see it you can't un-see it.

Mike

Ik herinner me dat Cher ook ooit haar zwevende ribben had laten verwijderen, 150 jaar terug of zo. En wat ze al niet meer heeft laten doen. Zal ze ook een Trannie zijn?

Als je naar sommige foto’s van die oude Rockefeller kijkt, is het net een oud vrouwtje. En op de foto’s waar hij wat jonger is, heeft hij zo’n vreemd gelaat met enge jukbeenderen.

https://www.gettyimages.nl/detail/nieuwsfoto's/american-industrialist-and-tycoon-john-davison-nieuwsfotos/3093388

Ik herinner me dat Cher ook ooit haar zwevende ribben had laten verwijderen, 150 jaar terug of zo. En wat ze al niet meer heeft laten doen. Zal ze ook een Trannie zijn?

Cher is een vrouw.

Kevin

Cher is een vrouw.

Dat valt nog maar te bezien:

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2528147/Cher-fans-asked-Is-man-Singer-forced-reassure-fans-early-career-deep-voice.html

Mike

In de volgende afbeelding zie je het verschil tussen de positie van de navel en holle rug van man en vrouw, met in het midden Madonna. Dit is een van de kenmerken waar ik op let. Bij vrouwen zit de navel beneden het holste stukje van de rug, en bij mannen zit die juist boven de navel.

Wat betreft Cher... volgens mij zit haar navel idd iets te hoog, en ze heeft sws een ontzettend raar dun lichaam, lange armen, hoekige kaak... ik snap eigenlijk niet waarom ik daarstraks zei dat ze een vrouw was...?
tis een raar eng mens!

Kevin

Van Michelle Obama wordt ook gezegd dat het een trans is. Als je kijkt naar de maten 3-8 en de vingermaten, dan zou dat maar zo kunnen. De wereld wordt wel vaker bedondert.

Het valt mij op dat donkere vrouwen vaker een echt mannelijk uiterlijk hebben en grof gebouwd zijn?
Ik had een vrouwelijke Antilliaanse collega en die had ook van die brede schouders en smalle heupen maar wel flinke boezem. Zij was naar mijn weten wel echt een vrouw?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan