Trump

De kaarten liggen wat dat aan gaat inderdaad nog niet helemaal open, maar Asia is zeker verdacht. Het is een enge wereld waarin Anthony Bourdain zat en terecht kwam op een zeker moment. Anthony werkte natuurlijk ook voor CNN en was directe collega's met fijne figuren als Anderson Cooper [Vanderbilt] en Bill Maher. Dus als het Asia niet was, zijn er nog genoeg andere leads.

Hij werd letterlijk omringt door satanisten en pedofielen.

Dit bovenstaande clipje is op een zeker moment berucht geworden voor Pizzagate researchers omdat pedonetwerken bepaalde termen vanuit deze beelden zijn gaan gebruiken als code om twitter en facebook algoritmen naar hun hand te zetten, en dus hun content op die manier uit te wisselen. (Dit soort dingen kun je trouwens alleen voor elkaar krijgen met inside help vanuit de big tech bedrijven.. voor Twitter... Jack Dorsey?]

Youtuber Mouthy Buddha, waar ik soms nog wel eens een e-mail mee wissel heeft er een prachtige docu over gemaakt. Inmiddels van Youtube gebanned, maar op Bitchute nog gewoon te zien.

https://www.bitchute.com/video/m4uPgLMVI_g/

Hoi Mike, het lijkt wederom alsof er een post van mij is ingeslikt.

Ik denk dat WordPress in combinatie met een forumsoftware een trigger hebben op externe links die zorgt dat eerst goedkeuring moet worden gegeven? Klopt dat inderdaad?

Trump heeft een executive order getekend om drugs en medicijnen te minimaliseren. En de wet tot toegang van goede betrouwbare geneesmiddelen te vergemakkelijken. Tenminste dat begrijp ik uit dit artikel als ik het vertaal. Ik heb ook nog een andere link. Deze is niet in Google te vinden maar heb ik van het darkweb. Eindigt met onion. Deze laatste moet ik hier niet plaatsen denk ik om problemen te voorkomen? Maar dit heeft volgens mij alles te maken met de legalisering van HCQ!!

https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/president-donald-j-trump-taking-action-lower-drug-costs-ensure-americans-access-life-saving-medications/

@fatsnotbad2

Het is een feature van WordPress. Ik kan eens voor je kijken op websites die ik beheer, alleen denk ik niet dat je het echt uit wilt hebben staan. Spambots en spyders gaan anders ook je forum vol spammen, en dat willen we geen van allen hier. :)

@binc

Trump heeft inderdaad verordineerd dat  gezondheidszorg en medicatie transparant en makkelijk verkrijgbaar moeten zijn voor iedereen, waarbij de leveranciers en tussenpersonen uit de hele keten worden gehaald. Niet alleen gaat dit zorgen voor betaalbare medicijnen, het zorgt ook dat de Big Pharma niet zomaar meer een monopoly kunnen voeren en een lobby kunnen uitoefenen op de politiek, simpelweg omdat het hele winstmodel/economische belang uit de vergelijking wordt gehaald.

Momenteel zie je in veel landen (waaronder Nederland) zorgsystemen waar marktwerking op is toegepast en waar een sterke pharma lobby in combinatie met verzekeraars de touwtjes in handen hebben. In deze landen werkt het ook simpelweg zo dat men aan gezonde mensen niets kan verdienen, dus het hele systeem is hier gebouwd op "pappen en nathouden", en de wet van behoud van ellende regeert.

Zeer positief dat Trump in Amerika het geheel vanuit het fundament aan het veranderen is.

@charza, thanks voor de uiteenzetting rondom Elon musk, heel interessant!
vrij recent nog hemelde Trump hem(Elon musk)op vanwege het openen van een fabriek in Texas.
Elon musk gaan we zeker in de gaten houden.

Heeft iemand de live stream van Trump gezien?

Hij had het over HCQ, Over Fauci, over mondkapjes. Ik heb helaas ook alleen maar een laatste stuk gezien.

Nu kun je de video dus alsnog gewoon zien.

Dorothé

@Charza, je bent nog niet lang genoeg actief op dit forum om weet te hebben van wat ik reeds 2 jaar geleden heb geschreven over Asia Argento. Door een software-bug kan ik niet rechtstreeks linken naar een post die ik plaatste op 19 juli 2018 in de topic QAnon. Speciaal voor jou dus hier wat knip- en plakwerk:
Mijn conclusie over Anthony Bourdain, totdat het tegendeel is bewezen:

Uit alle interviews van Bourdain zelf of van mensen die hem goed kenden blijkt dat hij NIET depressief of suicidaal was. Bourdain leefde voor zijn werk en voor zijn 11-jarige dochter. Zelfmoord kunnen we dus uitsluiten als doodsoorzaak.

Bourdain’s dood heeft wel alles te maken met zijn linkse politieke voorkeur en het nihilisme en de ‘danse macabre’ waar Bourdain zich onweerstaanbaar toe aangetrokken voelde. De reden waarom Bourdain leefde voor zijn werk en zijn dochter is omdat hem dit ethiek, een moreel kompas verschafte. Zijn keus voor vrouwen weerspiegelde dit echter in het geheel niet, hij koos letterlijk voor gevaarlijke vrouwen. Eerst was daar Ottavia, een narcistische vrouw die niet trouw aan hem was:

https://www.returnofkings.com/87646/is-anthony-bourdain-getting-cucked-by-his-mma-wife

https://www.returnofkings.com/96740/return-of-kings-correctly-predicts-the-demise-of-anthony-bourdains-marriage

En toen kwam het echte ‘trainwreck’, in de persoon van Asia Argento. Haar geveinste verontwaardiging over haar ‘verkrachting’ door Harvey Weinstein kunnen we meteen wegstrepen tegenover het feit dat ze daarna nog diverse keren intiem met Weinstein was (dit geldt overigens voor zo goed als alle vrouwen die nu ineens zo verbolgen doen over het seksuele wangedrag van Weinstein).

Ik durf zelfs zo ver te gaan om te stellen dat Argento verkracht WILDE worden, ze was wel in voor een lekker potje ruige seks die ver over het randje gaat. Waar baseer ik dit op? Zij was een heks – nee, niet figuurlijk maar LETTERLIJK. Lees dit artikel van Vigilant Citizen over de occulte kringen waar Argento vandaan kwam en in verkeerde en je ziet in welk verdorven wespennest Bourdain zich had gestoken met deze rampzalige nieuwe partnerkeuze:

https://vigilantcitizen.com/latestnews/the-occult-world-of-asia-argento-anthony-bourdains-ex-girlfriend/

Het artikel van VC wil niet suggereren of concluderen dat Argento verantwoordelijk is voor de dood van Bourdain, maar ik doe dat wel. De moord op Bourdain was een signaal naar Argento. Er zijn aanwijzingen dat ze Argento zelf om zeep hadden willen helpen, maar dat dit om de een of andere reden niet lukte. En daarom kozen ze voor Anthony Bourdain, als boodschap naar haar.

Het zal je niet verbazen dat ook Asia Argento niet trouw was aan Bourdain. Kort voor zijn dood werd ze nog gezien met een andere man. Sterker nog, ze hadden een ‘open relatie’, iets waar meteen alarmbellen over hadden moeten afgaan bij Bourdain.

Bourdain leek zich echter te hebben laten inpakken door Argento’s zielige verhalen over het vermeende misbruik door Harvey Weinstein. Hij was helemaal in de ban van de feministische #MeToo-beweging en zag niet dat deze hoofdzakelijk bestond uit ernstig gestoorde narcistische vrouwen die dit enkel doen voor aandacht op basis van hun vermeende slachtofferschap, zonder dat ze naar hun eigen rol hierin kijken. Lees ook Bourdain’s laatste interview:

https://pagesix.com/2018/07/16/anthony-bourdain-slammed-weinstein-bill-clinton-for-sexual-misconduct-in-final-interview/

Waar spreekt hij zich in dit interview vooral over uit? Over het misbruik van vrouwen door Bill Clinton. Het is inmiddels wel duidelijk dat Bourdain zich volledig in heeft laten pakken voor deze feministische zaak. Ongetwijfeld zal Argento hem verder hebben weten te verleiden met ongelooflijk spannende seks, seks met een ‘verboden’ randje. Bourdain heeft nauwelijks erg gehad in de slangenkuil waarin hij zich deze keer begaf.

Argento trok Bourdain verder de poel des verderfs in door hem te bewegen weer te gaan roken, iets waar Bourdain zich schuldig over voelde, zo blijkt uit zijn laatste interview. Wie weet had ze hem ook nog wel zover gekregen om weer aan de drugs te gaan. Naast zijn werk en zijn dochter miste Bourdain immers in zijn priveleven een moreel kompas en zolang Argento zielig kon blijven doen en haar lot kon verbinden aan alle vrouwen op de hele wereld had ze Bourdain in haar zak.

Uiteindelijk is het dan ook de linkse kijk van Bourdain op vrouwen en vrouwenrechten die hem letterlijk genekt heeft, concluderen ze ook bij ROK:

https://www.returnofkings.com/179065/did-anthony-bourdain-kill-himself-because-of-his-blue-pill-views-on-women

Heeft Argento opdracht gegeven tot de moord op Bourdain? Ik denk het niet, dit was een boodschap naar haar om zich gedeisd te houden over Weinstein. Is ze medeverantwoordelijk voor de dood van Bourdain? Absoluut! Ze heeft in meerdere opzichten bedrog gepleegd, niet alleen door het aan te leggen met op z’n minst 1 andere man terwijl hij in Frankrijk aan het filmen was maar ook door Bourdain om haar vinger te winden met zielige verhalen over misbruik, wat ze stiekem maar wat lekker vond. Dit is gewoon een zieke vrouw uit een gestoord nest.

Bourdain’s kijk op politiek en vrouwen is wat uiteindelijk tot zijn ondergang heeft geleid. Superjammer van het ongelooflijke talent en de werklust die hij aan de dag legde en een waarschuwing voor alle jongens en mannen over de ware aard van moderne linkse vrouwen!
Mike

@mike, bovenstaande info over de dood/moord van AB had ik al lang geleden op dit forum gelezen maar wederom ook hier weer inderdaad een vrouw die met duivelse streken een man weet te manipuleren! Dat wijf is een sluwe slang.

Trump heeft inderdaad verordineerd dat gezondheidszorg en medicatie transparant en makkelijk verkrijgbaar moeten zijn voor iedereen, waarbij de leveranciers en tussenpersonen uit de hele keten worden gehaald. Niet alleen gaat dit zorgen voor betaalbare medicijnen, het zorgt ook dat de Big Pharma niet zomaar meer een monopoly kunnen voeren en een lobby kunnen uitoefenen op de politiek, simpelweg omdat het hele winstmodel/economische belang uit de vergelijking wordt gehaald.

Momenteel zie je in veel landen (waaronder Nederland) zorgsystemen waar marktwerking op is toegepast en waar een sterke pharma lobby in combinatie met verzekeraars de touwtjes in handen hebben. In deze landen werkt het ook simpelweg zo dat men aan gezonde mensen niets kan verdienen, dus het hele systeem is hier gebouwd op “pappen en nathouden”, en de wet van behoud van ellende regeert.

Zeer positief dat Trump in Amerika het geheel vanuit het fundament aan het veranderen is.

Toevallig kwam ik het tegen. Zeker positief nieuws. Ik dacht een relatie te zien met HCQ naast andere medicatie. Maar blijkbaar zit ik ernaast. pappen en nathouden. Ja, in Nederland is het ook niet anders geregeld. Maar veel nieuws nu over HCQ wat gecensureerd word. De waarheid komt te dichtbij.

Ik heb de afgelopen dagen geprobeerd aan te geven dat exacte communicatie zeer belangrijk is, maar vrouwen hebben permanente ADHD, dus het is tegen dovemansoren gericht, lijkt het.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan