Trump

Ik lees in die post alleen dat jij niet terug gaat lezen. Prima. Ik heb het nu voor je verduidelijkt na aanleiding van je vraag.

Kost mij weer extra tijd. Wanneer gaan jullie vrouwen nu eens leren dat effectieve communicaie altijd IN CONTEXT moet worden gebracht? Marr jij neemt mij liever de maat als ik losers als Wouter Raatgever door de mond laat vallen en dan vraag of deze info gedeeld kan worden, daar heb je wel tijd en energie voor. :roll:

Mike

@fatsnotbad2 Mike

Ik ben inderdaad nog niet zo lang op dit forum bezig, dus heb wat dat betreft ook nog niet alle historie van posts kunnen lezen.
Dank dus voor deze uiteenzetting.

Het is wel weer een pareltje, en iets waar ik me 100% in kan vinden.

Asia Argento tikt wat mij betreft alle boxjes van een gestoorde satanisch geïndoctrineerde nymphomane.

Deze vrouw heeft minimaal Borderline persoonlijkheidsstoornis, maar ik verwacht ook nog wel een bepaalde narcistische persoonlijkheidsstoornis ernaast.

Ze past wat mij betreft in het rijtje waar ook Karla Homolka bijvoorbeeld in zou passen.

Anthony Bourdain bevond zich helaas voor hem in een flinke slangenkuil. Had hij eruit kunnen komen? Ja, dat denk ik wel, maar dan had hij zijn gemakkelijke leventje bij CNN ook op moeten geven. Hij zag wel dat dingen niet in de haak waren, maar besloot om daar zelf geen actie tegen te ondernemen. Hij was wat dat betreft ook wel een beetje een bruikbare idioot.

Waarom jij aannames blijft doen is mij een raadsel. Stop jij jou energie in de dingen waar jij je tijd aan wilt besteden. In dit geval Wouter. Dan bepaal ik waar mijn energie in gaat. Vragen staat je vrij. Bepalen waar iemand zijn energie in moet stoppen en vervolgens teleurgesteld zijn als die persoon weigert is jou probleem. En je vraagt jezelf nog steeds niet af waarom je draadje zo weinig is gedeeld. Fijne dag!

Volgens mij ben jij zelf je tijd aan emoties aan het besteden door je druk te maken om de 1 of andere loser. Het is maar net waar je jezelf mee bezig wilt houden. Iets met prioriteiten.

Hahaha, die Tom toch,  wat een ... :

Lees en lach

22/07 8:22

Steeds meer mensen zijn er bang voor dat er in januari geen machtsoverdracht gaat plaatsvinden in de VS. Ik denk dat het een angst om niets is.
Als Biden in november als nieuwe president verkozen gaat worden, dan zal de huidige president zijn verlies nooit toegeven. Dat feit is vrijwel zeker. Hij zal van alles roepen en er zal zeker geen fraaie overdracht komen.
Maar... in januari gaat 100% zeker de overdracht vervolgens plaatsvinden.
Biden zal de volgende president worden en misschien dat voormalig president Obama de overdracht moet doen, maar er zal overgedragen gaan worden.
Het ligt simpelweg te goed wettelijk vastgelegd in de VS. Het is tot op de minuut nauwkeurig bepaald wanneer die overdacht plaats vindt. Zelfs al zou de huidige president niet meewerken aan de bijeenkomst op het bordes van het Capitool, dan nog vindt de overdracht van de macht plaats en vanaf dat moment ligt de macht bij de nieuwe president.
Het is ondenkbaar dat de overheid en het militaire apparaat daar anders over zouden denken.
De huidige president kan daar andere ideeën over hebben en hij zal ongetwijfeld met de nodige complottheorieën op de proppen komen, maar zijn periode is dan gewoon voorbij en president Biden zal binnen een jaar vrijwel alle aanpassingen van de afgelopen vier jaar ongedaan maken.

Dan de vraag of Biden wel gekozen gaat worden... 100% zeker als we afgaan op de huidige situatie.
Ook daar is op dit moment echt geen onzekerheid over. De Hillary van 2020 is de huidige president. Als Biden maar zijn mond houdt en niet te veel "spontaan" gaat zijn, dan graaft de huidige president zijn eigen politieke graf wel.

Check dit artikel, zal de operatie afgerond zijn? En dat Rusland verhaal, ze zijn duidelijk bang.

https://nos.nl/artikel/2342212-vs-haalt-ruim-6400-militairen-weg-uit-europa.html

Kan iemand bevestigen of het klopt dat de meeste veiligheid diensten, rechtbanken ed in the usa ngo zijn ?
Indien ja, wat betekent dat dan voor trump.
Als je ngo ben dan is je baas degene die je paycheck betaald en dus geen garantie dat de president is.

Ik meen dat de cdc ook n ngo is en daarmee kunnen ze toch nooit rechtsgeldig een verplichting uitroepen hooguit n advies.

Zou dit dan ook kunnen voor nederland ?

En wat vertelde het rivm dat het adviezen gaf en ook giften aanneemt dat kan dus nooit bij n overheids instelling wel bij n ngo.
Heeft daarmee oa het rivm zijn ware gezicht laten zien ?

Dus worden wij geregeerd door ngo s ?
Indien dat zo is dan vervalt toch alle wettelijke regels omdat die gemaakt worden op basis van oa het rivm mbt de lockdown.

Is dit een bombshell of bullshit ?

Zo maar wat gedachten.

Ja, hoe het allemaal in elkaar past. Het is bovennatuurlijk. Wat me opviel (ik heb het gisterenavond bekeken dus weet niet meer precies de bewoording) dat hij aangaf dat adrenochroom het mogelijk maakte om in de toekomst vooruit te zien. Dat wist ik niet.

Q, Trump, wwg1wga!. Het is een spirituele ontwaking voor ons allemaal.

Dorothé

Lijst van alle executive orders van Trump:

https://www.coreysdigs.com/presidential-executive-orders/trump-presidential-executive-orders-current-list/

Mike

Terug naar de orde van de dag:

Ik begrijp serieus niet waarom je steeds mijn schuldgevoel triggert. Wat ik spuugzat ben is dat ik continue herinnerd moet worden aan mijn eigen fouten. Alsof ik een schuld in moet lossen die ik niet in kan lossen!

Geen idee wat je ermee wilt bereiken, maar ik kan geen hoogte meer krijgen van jou. Ondertussen voelt het alsof ik alles maar fout doe. Dat ik zelf fout ben. Het voelt voor mij alsof het serieus de bedoeling dat ik mezelf moet blijven beschuldigen en dus niet de kans heb daar een eind aan te maken met als gevolg dat ik mezelf tekort blijf doen, geen compassie meer met mezelf voel, alleen maar kwaad word op mezelf en ook de dingen niet meer helder zie.

Voor mezelf had ik 2 jaar geleden vragen die in mijn hoofd spookten over waarom ik dingen deed die ik niet wilde en waarom ik ze deed en waar ik niet overheen was ect. Niet de meest sjieke dingen en beelden die nog op mijn netvliezen stonden welke voornamelijk gepaard gingen met geweld. daarna filmpjes en uitleg over vrouwen die mannen slaan, hoe het wel of niet hoort te zijn ect. Bij mij wekt dat steeds sterker het gevoel van schuld! Het blokkeert in mijn dagelijks leven. Al zal ik dat niet snel laten blijken. Ondertussen gaan de beelden niet meer van mijn netvliezen af.

En elke keer een trigger op dat gevoel maakt die blokkade alleen maar erger waarbij ik alleen maar afstand wil. Heb ik niet gedaan. Hoewel ik geen behoefte meer had aan discussies met wie dan ook was mijn instelling er 1 om dit te negeren en probeerde ik door te gaan. O.a door te begrijpen waar je heen wilde. Verdiepen in Qanon wat ook niet makkelijk was. Ik denk dat je goede intenties had om iets te vertellen. Ik kan me niet voorstellen dat dit een bewuste actie van je is geweest. Na je actie van gisteren vraag ik mezelf alleen maar af, wat in godsnaam is het probleem? Waarom moet je dat gevoel steeds triggeren? Waarom betrek je mij in een situatie waar ik geen aandeel in heb om vervolgens de verwijten ook bij mij neer te leggen? Ik pas ervoor om me nog schuldiger te gaan voelen en mezelf meer schade aan te brengen. Als het gevolg is dat ik mezelf moet distantiëren van dit forum om tot herstel te komen dan is het niet anders.
Niet iets wat ik wil, maar nood breekt soms wetten.

Binc, je moet het je allemaal niet zo persoonlijk aantrekken.

Net zei mijn vader dat hij had gelezen dat Trump de verkiezingen wilde uitstellen en dat zou zijn omdat zijn populariteit zo gedaald zou zijn. Dat is natuurlijk weer propaganda en dat heb ik mijn vader ook uitgelegd. Zie de afgelopen verkiezingen, Hillary zou met vlag en wimpel winnen :-)

Maar goed, het nieuws gaat rond dat hij de verkiezingen wil uitstellen.

Ik zet maar gewoon een link neer

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200730_94740400

Hoe moeten we dat duiden? Ik dacht dat er met mondkapjes gestemd zou gaan worden.

Dorothé

Trump zet de boel op scherp. Als stemmen per post grootschalig zal worden toegepast vreest hij (terecht) voor grootscheepse fraude. Let op: hij eindigt zijn tweet met een vraag: Moeten we de verkiezingen uitstellen, wat vinden jullie? Dat is dus wat anders dan wat er in die krantenkop staat: Trump wil verkiezingen uitstellen. Trump wil volgens mij gewoon op 3-11 verkiezingen, maar dan wel in-person voting met voter ID. Hoe hij dit nog voor de datum gaat bewerkstelligen weet ik niet.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan