Trump

😂🤣

Ik kijk nu al uit naar de journaals van 4 november.

“Trump wint voor de tweede keer onverwacht de Amerikaanse presidentsverkiezingen”.

😃😂

@Edwin: haha ze willen zoo graag dat hij verliest. Gaat niet gebeuren, Trump wint de verkiezingen en zal met kop en staart boven Biden uitkomen😎

Rtl nieuws praat poep.

Het ongelooflijke banenrapport van juli maakt één ding overduidelijk: de grote Amerikaanse comeback is in volle gang.

President Trump vernieuwt, herbouwt en herstelt de economie, die in juli 1,8 miljoen banen heeft bijgedragen. Dat is de op twee na grootste banengroei van een maand in de geschiedenis van de VS, na alleen afgelopen juni en mei.

https://qanonnederland.wordpress.com/2020/08/20/trumps-grote-amerikaanse-comeback-in-volle-gang/

Werkloosheid in de VS daalt…maar dat zegt niet alles

In april was nog sprake van het historische verlies van meer dan 20 miljoen arbeidsplaatsen in de VS door de coronacrisis, omdat bedrijven massaal de deuren sloten en personeel op straat werd gezet.

De werkloosheid in ’s werelds grootste economie kwam in april uit op 14,7 procent, het hoogste niveau sinds de Grote Depressie van de jaren dertig. De werkloosheid in de VS zakte in juni naar 11,1 procent van 13,3 procent in mei.

In een reactie op het banenrapport van donderdag, zegt econoom James Knightley van ING dat de werkloosheidscijfers niet erg betrouwbaar zijn. De werkloosheid wordt gemeten via peilingen, waarbij mensen wordt gevraagd of ze in de afgelopen vier weken actief hebben gezocht naar een baan. Daling van dat cijfer betekent dus dat minder mensen zeggen dat ze actief zoeken.

Opvallend in dit verband is dat het aantal uitkeringsaanvragen in juni juist is gestegen met bijna 1 miljoen, waardoor het aantal werkloosheidsuitkeringen op ruim 31 miljoen komt. Dit geeft volgens econoom Knightley aan dat het totaalbeeld van de Amerikaanse arbeidsmarkt nog behoorlijk zwak is.

Bron: businessinsider.nl

Zoals ook hier worden economische, banen, werkoosheids cijfers stelselmatig 'gepoetst' om het mild te zeggen.
Als je meer mensen dan ooit werkloos zijn, record aantal bedrijven dicht en astronomische fake geld bedragen creeert en in de economie pompt dat KAN dit niet kloppen.
Een bedrijf wat dicht is is niet met een zak geld up and running te krijgen in no time en weer mensen aanneemt of er niets aan de hand is geweest.

Dit verhaal is in het nederlands dus geen excuus om het niet te lezen.

Ik bepaal niet wat je conclusie is, maar het is te interessant om het niet te lezen.

https://www.wanttoknow.nl/hoofdartikelen/de-ongekende-macht-van-blackrock/

Laurence Fink, hoofd van Black Rock, is een maatje van Trump, die sinds eind maart hoofd is van de Fed, destijds ondergebracht onder de Treasury. Trust the plan!

Mike

Ik bepaal niet wat je conclusie is, maar het is te interessant om het niet te lezen.

Ik heb het hele artikel gelezen, dus volgens de schrijver is Trump onderdeel vd Deep state en staan we dus allemaal straks in ons hempie? We worden ook bespeeld door Trump en Q is nep.
Nou Mike doek je forum maar op hoor, we zijn verloren.

P.s sarcastisch bedoeld hoor😉

Ik heb even wat speurwerk gedaan naar de auteur, Hugo van der Zee. Hij blijkt IT-manager te zijn bij Stichting STRO. Dat klonk me bekend in de oren. Toen ik in 2015 een lezing bijwoonde van de clown Ronald Bernard, hier nog te zien in een recentelijk filmpje van CSTV, had hij het ook over St. STRO, omdat Bernard hier nauwe samenwerking mee heeft.

Op de site van St. STRO, wat staat voor Social Trade Organisation, staat op de About-pagina het volgende te lezen:

We bouwen met verschillende partners aan voorbeelden die laten zien wat mogelijk is. Vóór het digitale tijdperk was dat bijvoorbeeld al in 2003 in Fortaleza (Brazilië) waar we een voorbeeld hielpen realiseren dat de impact van donorgeld sterk vergroot. De school waar het geld voor bedoeld was, werd gebouwd. Maar daarnaast maakt het donorgeld tot op de dag van vandaag extra micro-krediet mogelijk en geeft het een enorme boost aan de (onderlinge) handel en productie in de wijk. Het Unterguggenberger-instituut in Wörgl (Oostenrijk), gesteund door de Raiffeisenbank, bekroonde ons werk in Brazilië met de Unterguggenbergerprijs, vernoemd naar de burgemeester die in de dertiger jaren van de vorige eeuw liet zien dat een crisis niet onvermijdelijk was. Het eerstvolgend project was Sardex op Sardinië. Op dit moment staat in Nederland de volgende generatie, nog weer meer geavanceerde voorbeelden, in de steigers. Meer onder de knop projecten.

Aha, Unterguggenberger! Hierover heb ik op 14 april jl. reeds het volgende geschreven. Hugo van der Zee is dus al net zo'n clown als Ronald Bernard!

Mike

Ik reageer even op het artikel dat Joke net deelde. Ik weet er te weinig van om er echt een mening over te hebben. Voor het grootste deel heb ik het gelezen.

Laten we er vooral voor uitkijken (misschien doe ik aan projectie) dat we Trump als een Messias met een schoon verleden neerzetten die met Q samen even de wereld komt schoonvegen. (Sarcasme modus aan) Vanaf oktober Gesara invoeren en we leefden nog lang en gelukkig. (Sarcasme modus uit)

We leven in een wereld waarin iedereen belangen heeft, ook Trump. Samenzweringen zullen er altijd zijn en het is niet zo dat we opeens vanaf januari in een soort luilekkerland leven. Laten we voorzichtig zijn met voorspellingen en vooral verwachtingen.

Ik wil hier het volgende tegenover zetten:

Laten we voorzichtig zijn met doemdenkers die uitsluitend problemen benoemen en nooit werkelijke oplossingen aandragen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan