Dankje voor het delen van het artikel, Joke. Ik ga mee in je visie: het is goed om open te staan voor meerdere kanten van het verhaal. Geen enkele normale burger heeft weet van alles dat gaande is - niemand - en de spelletjes die gespeeld worden. Kritisch zijn naar een ieder, inclusief jezelf, is niet meer dan gezond en betekend niet meteen dat je moet twijfelen of de handdoek in de ring moet gooien. Echter sluit niemand uit in je onderzoek: keep your friends close, but keep you enemies closer.
Ik de berichten die gedeeld worden zie je wel degelijk dat Trump veelvuldig verafgood wordt. Veel berichten zijn niet gestoeld op feiten, maar op eigen interpretaties, en tevens zie je regelmatig dat 'onze innerlijke inzichten' (noem het logica), niet afdoende zijn om de realiteit te begrijpen. Ook af en toe hier op dit forum, maar gelukkig heeft Mike veel kennis en is Mike zeer kritisch!
Ik sta achter Trump, ik geloof in zijn goede intenties, de goede intenties van Q, maar daardoor zijn verhalen die Joke deelt niet minder interessant/ relevant.
Stel dat Trump een bad guy is, …
Dan zijn we verloren, dan is de NWO die nu reeds een feit is niet meer terug te draaien
Waar leef je dan nog voor ?
Je leeft voor vrijheid, eigen keuzes en eigen denken. Geen enkele wereldleider kan 100 miljoen mensen onder controle houden als die mensen een eenheid vormen. Het beste recept voor eenheid is waarheid (geloof helpt niet bij ongelovigen) en dat is waarom zoveel mensen onderzoek doen, en desinfo macht is.