Trump

Het verhaal was in eerste instantie toch dat Biden een camera of microfoon droeg? Hij lijkt wel een compleet masker op te hebben die los gelaten is aan de onderkant. In de video ook wel te zien heb in het idee.

https://www.facebook.com/100001292529828/posts/3217824384937281/?extid=0&d=n

Trump heeft nooit het woord bleach in zijn mond gehad. Zijn uitspraak over natuurlijke desinfectiemiddelen zoals UV licht etc zijn door Democraten volledig uit de context gerukt en verdraaid.

Die Chris D Jackson uit mijn vorige post is één van de mannen die dit dus de wereld in heeft gebracht.

Nee, ik hoor het hem idd ook niet zeggen. Wat bezielt dit soort mensen om meteen aan te nemen dat het om bleek gaat. Zo worden geruchten de wereld in verspreid en mensen nemen het gewoon klakkeloos over.

Tja, de Democraten zijn natuurlijk uit op de ondergang van Trump. Het is een zoveelste (wanhopige) poging om hem in diskrediet te brengen. Mensen gaan het nu steeds sneller doorzien omdat het schaakspel enorm goed gespeeld wordt door Trump en de Patriots.

Zo'n beetje alle hersenspoeling wordt stukje bij beetje aan banden gelegd, en mensen zien meer en meer dat zaken gewoon niet kloppen.

Dit filmpje heb ik niet bekeken omdat ze het erover hebben dat Trump de vorige keer met de hakken over de sloot gewonnen heeft. Volgend mij weten ze niet waar het over gaat.

Misschien is het toch een goed filmpje, maar ik haakte snel af.

Dorothé

Txxittajn9teeeqhi6hmduust3bol8lsz.jpg
Plaats hem maar even hier😉

Goedemorgen,
Toch even een vraag over de verkiezingen wat ik niet snap en iemand misschien kan uitleggen?

Eerst waren ze tegen het stemmen via mail.
Maar als ik de berichten van DJT zie is dat niet het geval..

Hoe zit dit in elkaar en is dit niet heel fraude gevoelig?

Alvast bedankt voor de reacties😊

Trump weet dat hij met zoveel corrupte gouverneurs en burgemeesters dit bedrog toch niet kan stoppen en dus laat hij ze op hun eigen zwaard vallen. Never interrupt an enemy while they're busy destroying themselves.

Er komt chaos op de verkiezingsavond en in de daaropvolgende weken. Trump en de patriots weten dit en zijn hier op voorbereid. Maar juist hierdoor zullen er versneld dingen naar buiten gaan komen. Not just another 4 year election. Voor Trump en de white hats is dit helemaal geen verkiezingsjaar maar de kapstop waar ze hun GROTE SCHOONMAAK aan op kunnen hangen. Alles draait om 'optics' (publieke perceptie).

Mike

Bereid je voor op een persconferentie waarin Trump tekst en uitleg gaat geven hoe hij zo snel heeft kunnen 'genezen' van COVID-19, dat wordt smullen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan