Trump

Nou dat was zeker een tegenvallende persconferentie.. op zich is het goed natuurlijk maar had er meer van verwacht😔
Of zit hier een addertje onder het gras?

Je weet het natuurlijk nooit🙏🏻

Wat viel er tegen in die persconferentie? Heb het zelf niet gezien.

Trump heeft het over gewone griep. Maar Facebook en Twitter vinden dit feitelijk nep nieuws en daarom censuur. Natuurlijk zijn we hier niet verbaasd over.

https://www.ad.nl/buitenland/facebook-haalt-bericht-van-trump-weg-na-bagatelliseren-corona-ook-twitter-grijpt-in~a5edfe08/?fbclid=IwAR3EkFO0ghXwsQBO0PJhRtSDbTLuy62oI9LyfWsvS2IcU8L_XjDLhWu7Nug

Nee het was geen persconferentie van Trump maar van het house of Justice.. dacht dat ze wat bekend gingen maken over de massa arrestaties of iets dergelijks. Maar ging over IS en 2 gasten van de Beatles bende ofzo. Niet wat ik verwacht had dus en denk een heel hoop mensen niet..

Er staat wat te gebeuren maar moeten nog maar even geduld hebben denk

Er was wel degelijk een dubbele bodem. De persco gin teg over ISIS-leden die im Syrie misdaden hebben begaan tegen Amerikanen. Deze zullen hun straf niet ontlopen. Maar nu komt-ie: geen enkele terroristische organisatie in binnen- of buitenland zal ontsnappen aan het spiedende oog van Justitie. En welke organisatie is recentelijk tot terroristische organisatie verklaard en heeft tevens getraind met ISIS in Syrie (zie Q posts)? Juist ja, Antifa! Dit is een verkapte waarschuwing naar Antifa via ISIS!

Mike

ik heb de orginele discussie hier gemist, maar wel een flart opgevangen. Die regerationstuff is toch slecht spul? Waarom zet hij niet op hcq in?

goede post Binc # ...595 pag 434
o.a. op 4 minuten goed te zien, op veel minuten trouwens
Tijdens een intervieuw Draagt Biden een masker. De nek is van een veel jonger iemand

@Binc @naief
Het 'masker' van Biden is gewoon schaduw van de boord van zijn blouse op z'n nek. Zijn hoofd en een stukje van zijn nek zijn verlicht en de onderkant van z'n nek is schaduw.

Er staan vanuit allerlei hoeken lampen gericht, een van die studio lampen geeft een schaduw.
De presentator heeft in mindere mate ook soms een schaduw in de nek zie vanaf 7:30 min.

@naief "Tijdens een intervieuw Draagt Biden een masker. De nek is van een veel jonger iemand."

Als het een masker zou zijn waarom zou het dan Biden zijn die het draagt?! Lol
En hoezo is de nek van een jonger iemand, je ziet alleen donkere schaduw daarop kun je geen leeftijd schatting maken.

Dit soort dingen vind ik het probleem met Twitter en andere social media, omdat een groepje mensen de post liken en het 'ook zien' wil niet zeggen dat het waar is, mensen lijken gestopt te zijn met zelf observeren en nadenken!
Het geeft in ieder geval een slecht beeld over kritische mensen!

Herkenbaar Sprout. Mensen die zich kritisch noemen blijken meestal toch meer waarde te hechten aan hun eigen realiteit dan dat er objectief gekeken wordt.

Waarom praat Trump in het filmpje hierboven, zoals hij herhaaldelijk doet, positief of vaccins van moderna, pfizer of andere biotech giganten. Wat is het medicijn 'regeneron' van het bedrijf 'Lilly' precies? Klinkt als een wondermiddel, maar snel googelend kom je uit op een cocktail van antilichamen? Klinkt erg specific en niet als een wondermiddel, wat is de medische werkzaamheid? En vanwaar de suggestie dat dit middel ook voor andere kwalen en degeneratieve ziekten gebruikt kan worden?

Na het debat gezien te hebben is het voor mij duidelijk Pence, omdat het alternatief meer kwaad brengt.

hij praatte zo samenhangend, dat was ook al verdacht, dus..haha. Maar ze kunnen dit soort dingen natuurlijk wel. En daarom is het ook goed als kritische mensen elkaar controleren! En dat is één van de mooie en sterke dingen van dit forum. We zijn ook kritisch op elkaar en accepteren dat ook allemaal. In deze bullshit maatschappij stinken we er regelmatig in. Of aan dingen die we niet zien of dingen die wel wel zien maar vanuit de verkeerde hoek.

Dat filmpje van Trump die Kefirkev heeft geplaatst. Moet je eens luisteren rond 2 minuut 2, hij spreekt Cure wel apart uit? Ik hoor heel duidelijk Q-ure met Q.
Of misschien wil ik het gewoon graag horen 😅

Dat filmpje van Trump die Kefirkev heeft geplaatst. Moet je eens luisteren rond 2 minuut 2, hij spreekt Cure wel apart uit? Ik hoor heel duidelijk Q-ure met Q.
Of misschien wil ik het gewoon graag horen 😅

Yep, de nadruk ligt idd dik op Q

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan