Trump

Norbert Pols plaatste deze tekst bij filmpje erboven

Tqh3oli81nam90vj00010tbh91ui0kkrv.jpg

Tpy97udwe3cefzkuy59f4u44x0ced9wby.jpg

We weten al dat we naar een film kijken en die film heet de Trump kaart van D’Souza. Morgen gaat hij in première op een vrijdag de 9e. Trailer: https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=oK4OGh6HOzc

https://www.dineshdsouza.com/films/trump-card/

Dankje Sprout interessant. Die Joodse connectie is niet nieuw, maar blijft verontrustend en een punt om zeker in de gaten te houden. Trump's openlijke steun voor bepaalde biotech giganten en nu een Joods bedrijf dat mensen kennelijk wil inspuiten met een product van muizenstamcellen, wekt argwaan. Zou Trump inderdaad in hetzelfde schuitje zitten en een rolspelen in het farmaciekartel? Hoe zitten zijn financiën in elkaar, zou hij er belang bij hebben, zoals Osterhaus hier destijds? Als Trump werkelijk de messias is van het volk, zou hij zich op zijn minst wat nederiger kunnen opstellen, maar in plaats daarvan roept hij dat zelf...

Trump's wondermiddel waarvan gedacht werd dat het HCQ zou zijn is dus een nieuw middel op basis van bepaalde stamcellen. Waar zijn alle kritische reacties van mensen die zo hard tegen het vaccin schoppen/geschopt hebben nu? I.p.v. dat ze vragen stellen, twitteren en bejubelen ze Trump omdat hij komt met een gratis medicijn (voor een vaccin hoef je trouwens ook niet te zelf te betalen - maar niks is gratis, ook Trump's medicijn niet) en dat hij degene is die corona 'oplost'. Staan alle mensen nu ineens in de rij om dit nieuwe, experimentele medicijn, waar ook genetisch materiaal in kan zitten, in zich te laten spuiten?

De enige reden waarom Trump een held is, is door zijn patriots, filmpjes van Dave (X22), etc. En ik geloof ook in die filmpjes en die motivatie, maar stel je kijkt enkel naar Trump op basis van wat hij zelf zegt en post: ontkennen van Q-anon, pro vaccinatie (pfizer, moderna, J&J etc.), achter houden financiën en meer - volgens sommigen allemaal optics, 5D schaak en dichtbij houden van vijanden - dan ben ikzelf nog niet zeker van Trump zijn rol als redder. Spannende tijden en ik laat me graag door Trump verrassen (liever dat ik het mis heb), maar deze zet met Regeneron is opvallend en stof tot nadenken.

Een heel terechte evaluatie. Ik vind dit ook een opmerkelijke ontwikkeling, die niet helemaal goed voelt. Hoop van harte dat we er naast zitten, maar simpelweg Trust the plan roepen vind ik wat makkelijk. Ook Trump moet kritisch bekeken worden.

Ik kon het niet laten een reactie op ssrdam en Tizz te geven

Als ik naar Trump kijk en deze vergelijking nu eens plaats

Ik geloof in GOD maar ik vertrouw hem voor geen sodemieter

Als je tenminste eens kijk wat hij de laatste eeuwen heeft laten gebeuren zonder in te grijpen

Hij moet wel een advocaat van de duivel zijn.

Ik hoop dat hij gelijk heeft maar het kan geen kwaad kritisch te blijven kijken

Is hoop niet meer als onderdrukte vrees

Een schaakwedstrijd lijkt mij het aanschouwen niet waard

Je kan niet in het hoofd kijken van de schaakmeester

Maar gebaseerd op de behaalde resultaten kan je een goede zet verwachten

Ik ben niet zo'n gelovige maar hoop geeft volgens mij pas rust als het gebouwd is op vertrouwen

Achterdocht en vertrouwen kunnen niet samen in het zelfde huis leven

ehhh, mag ik nu zondag de preek doen ?.... shit ik moet weer even bang worden

De half uur COVID spot komt weer voorbij op de radio, nu al meer als 200 dagen

Henkie, die gedachten zijn niet gebaseerd op emoties of groeiende achterdocht. Het is een constatering die aansluit bij andere waarnemingen, en die zijn (voor mij) nog niet ontkracht.

Ik ben inmiddels over het punt dat mijn vertrouwen gebasseerd wordt op media, social media of voor mij niet controleerbare feiten; vertrouwen komt wel vanuit mezelf, kennis (voor het gemak ook Mike's interpretatie van het Q-gedachtengoed) en tastbare invloeden in de directe omgeving. In mijn optiek vindt je rust in jezelf en niet buiten jezelf; acceptatie is mogelijk ongeacht je omstandigheden, en dat is van de prachtige wonderen van mens en dier mits we bij onze innerlijke natuur blijven.

Interessante discussie die nu ontstaat met Henk. Hier mijn two cents:

Baseer je niet teveel op wat er aan de voorkant wordt getoond. You're watching a movie. Enjoy the show. Als het nu nog niet duidelijk voor je is dat hier een zorgvuldig uitgewerkt plan wordt uitgerold, dan weet ik niet wat ik nu nog moet zeggen om je hiervan te overtuigen. Optics are very important, de massa wordt langzaam maar zeker ge-redpilled en daar past niet het radicaal afbreken van bestaande structuren in, maar eerder de HERVORMING van deze structuren VAN BINNENUIT. Denk hierbij aan: politiek, media, Big Pharma, centralebankenstelsel, IMF, Wereldbank, NAVO, VN, etc. Uiteindelijk zullen sommige structuren daadwerkelijk worden afgebroken, maar sommige zullen blijven bestaan onder een nieuw, moreel leiderschap.

1 ding is zeker: niets verloopt zoals ook wij in de alternatieve media verwachten of misschien zelfs wel wensen of hopen. IEDEREEN wordt door Trump en het Q-team voortdurend op het verkeerde been gezet. Vanuit een strategisch standpunt is dit volkomen logisch, want als WIJ het verkeerd hebben, dan hebben [ZIJ] dat ook. Denk ook aan de recente verhandeling die Charza gaf over de wijze waarop FvD opereert in het politieke spectrum, opnieuw op basis van een uiterst intelligente vorm van totale verwarring van de tegenstander(s) maar ook van de FvD-kiezer zelf. Dit zou iedereen die het vertrouwen in de politiek heeft verloren en niet (meer) gelooft in FvD als Nederlandse tak van het Q-team op z'n minst aan het denken moeten zetten.

Wat ik hier proef is het kortetermijndenken van het ego, dat ONMIDDELLIJKE BEVREDIGING opeist en waar zowel Charza als ik het in de FvD-topic recentelijk ook over hebben gehad. Dit is een marathon, geen sprint. Dit is waar Trust the plan over gaat, het is de totale OVERGAVE aan een groep uiterst intelligente en spiritueel volwassen mensen die daadwerkelijk het beste met de wereld en met de mensheid voor hebben. Dit betekent dus ook accepteren dat je de details van dit plan niet kunt weten en deze pas zal ontdekken als het daadwerkelijk is geimplementeerd. Het ego geeft zich echter niet graag over, het wil het liefst alles controleren. Zie ook mijn zojuist geplaatste post hierover. The choice to know will be yours. Het is aan ieder van jullie om te bepalen of je geduld, geloof en vertrouwen wil hanteren of ongeduld, ongeloof en wantrouwen. Eigen wil, eigen keus, eigen verantwoordelijkheid.

Mike

Dat klinkt mooi maar als we naar china kijken en wij dezelfde kant op gaan, dat waarschijnlijk niet meer terug te draaien is, dan voel ik me boos worden en verdrietig. Machteloos.

Het is aan ieder van jullie om te bepalen of je geduld, geloof en vertrouwen wil hanteren of ongeduld, ongeloof en wantrouwen. Eigen wil, eigen keus, eigen verantwoordelijkheid.
Prima weergave.

Toch heb ik een vraagje. Het is toch van belang dat we allemaal een soort bewustzijnsontwikkeling doormaken en dus geredpilled worden. Dit zal niet voor iedereen mogelijk zijn, maar als het al bij een bepaald percentage is, dan switched het om.

Als we dus onze eigen keuze blijven doen, wat voor veel mensen inhoudt dat ze bij de bluepill versie blijven, krijgen we deze verandering niet.

Is het niet van belang dat we toch proberen iedereen te redpillen? Natuurlijk niet met geweld, maar wel proberen? Dus eigenlijk willen we die eigen keuze toch beïnvloeden zodat het een wwg1wga-keuze wordt.

Na de verkiezingen waar Trump dan weer herkozen zal gaan worden, zal BOOM na BOOM bekend gaan worden. Dus dan komt de redpill van alleen en zullen de hardcorebluepillers een hardhandige landing gaan doormaken.

Waarom is het dan zo van belang dat wij allemaal al van te voren ontwaken en dat wij het toch zelf moeten doen...als uiteindelijk de redpill toch komt?

Ik ben ook soms mismoedig. Nu heb ik zojuist dat ARD-filmpje geplaatst in het topic corona. Van de ene kant fijn, van de andere kant denk ik dat ze zo onder een veroordeling uit willen komen.

Er zullen nu steeds meer berichten naar buiten gaan komen dat alles in een ander daglicht gaat plaatsen omdat ze er niet meer onderuit komen en de gevolgen willen ontkomen.

Het probleem daarmee is, dat de overgrote bluepillpeople dit niet zullen doorzien en menen dat de overheid en de staat dit niet van tevoren kon weten en dat diezelfde overheid en media goed gehandeld heeft en nu wederom goed handelt en ons zuivere info doorgeeft.

Ik ben met mijn repilling van mijn vader nu zover dat hij zegt dat hij zou kunnen geloven dat alles inderdaad anders is dan tot nu toe medegedeeld geworden is en ja, zoals ik hem al vaker heb medegedeeld.

Op mijn vraag of hij dan ook inziet dat de overheid en media misdadig bezig geweest is en dus crimineel is, zegt hij: Nee, zo wil ik het niet stellen, die konden het ook niet weten en hebben gedaan wat ze op dat moment konden doen. Ik gaf aan hoe hij dat dan kon rijmen met het feit dat velen en ik het wel wisten en het door protesten van de daken schreeuwden.

Tja, dat wordt ook nog een harde dobber om de menigte daarvan te overtuigen. Zeker als media en overheid gaat terugkrabbelen.

Ik hoop dat ze niet hun schuld zullen ontkomen.

Dorothé

Dorothe, het antwoord op je vraag is kort en simpel: nothing can stop what is coming, nothing. Noch de media, noch de politiek, noch de wetenschap zal kunnen ontkomen aan hun BEWUSTE en MOEDWILLIGE medeplichtigheid aan dit kwaad. Dark to light. Noch jouw vader, noch de vriendin die recentelijk met jou is gekapt, noch wie dan ook zal kunnen ontsnappen aan deze keiharde werkelijkheid. Het is aan ieder van ons om de keuze te maken voor een harde landing of een zachte landing. Hoe dan ook zullen we er voor anderen moeten zijn als het allemaal uit is gekomen. Bereid je hier alvast psychologisch op voor, het helpt je om nu al je medemens met meer liefde te beschouwen dan zij wellicht naar jou doen. Liefde is onvoorwaardelijk, dus je mag het ook niet terug verwachten. Joke schreef in Coronavirus gisteren nog heel terecht:

Wie begint met 'n verwachting eindigt altijd met 'n teleurstelling

Mike

Ja, klopt.

Ik vind het in ieder geval al een megaredpill dat mijn vader de mogelijkheid openstelt dat het coronaverhaal niet klopt.

Dorothé

nothing can stop what is coming, nothing. Noch de media, noch de politiek, noch de wetenschap zal kunnen ontkomen aan hun BEWUSTE en MOEDWILLIGE medeplichtigheid aan dit kwaad.
Dit klinkt anders wel als een verwachting.

Voor mij persoonlijk is dit is geen ego, behoefte aan onmiddelijke bevrediging of controle. Ik ontbreek wel aan totale overgave aan Trump en wie er nog meer in dat team zitten. Enkel de overgave aan God en het vertrouwen in Hem (wie of wat het mogen zijn) is waar ik dagelijks aan werk en wat ik beoefen. Ik constateer alleen af en toe wel rechte rechte bananen. Bijvoorbeeld twitteraars als ‘leef vrij en volop’ wie altijd lovend zijn over Trump, maar als Gates (wel een gevaarlijk voorbeeld) hetzelfde zou zeggen, dan komen de kritische noten (begrijpelijkerwijs) de spuigaten uit.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan