Interessante discussie die nu ontstaat met Henk. Hier mijn two cents:
Baseer je niet teveel op wat er aan de voorkant wordt getoond. You're watching a movie. Enjoy the show. Als het nu nog niet duidelijk voor je is dat hier een zorgvuldig uitgewerkt plan wordt uitgerold, dan weet ik niet wat ik nu nog moet zeggen om je hiervan te overtuigen. Optics are very important, de massa wordt langzaam maar zeker ge-redpilled en daar past niet het radicaal afbreken van bestaande structuren in, maar eerder de HERVORMING van deze structuren VAN BINNENUIT. Denk hierbij aan: politiek, media, Big Pharma, centralebankenstelsel, IMF, Wereldbank, NAVO, VN, etc. Uiteindelijk zullen sommige structuren daadwerkelijk worden afgebroken, maar sommige zullen blijven bestaan onder een nieuw, moreel leiderschap.
1 ding is zeker: niets verloopt zoals ook wij in de alternatieve media verwachten of misschien zelfs wel wensen of hopen. IEDEREEN wordt door Trump en het Q-team voortdurend op het verkeerde been gezet. Vanuit een strategisch standpunt is dit volkomen logisch, want als WIJ het verkeerd hebben, dan hebben [ZIJ] dat ook. Denk ook aan de recente
verhandeling die Charza gaf over de wijze waarop FvD opereert in het politieke spectrum, opnieuw op basis van een uiterst intelligente vorm van totale verwarring van de tegenstander(s) maar ook van de FvD-kiezer zelf. Dit zou iedereen die het vertrouwen in de politiek heeft verloren en niet (meer) gelooft in FvD als Nederlandse tak van het Q-team op z'n minst aan het denken moeten zetten.
Wat ik hier proef is het kortetermijndenken van het ego, dat ONMIDDELLIJKE BEVREDIGING opeist en waar zowel Charza als ik het in de FvD-topic recentelijk ook over hebben gehad. Dit is een marathon, geen sprint. Dit is waar Trust the plan over gaat, het is de totale OVERGAVE aan een groep uiterst intelligente en spiritueel volwassen mensen die daadwerkelijk het beste met de wereld en met de mensheid voor hebben. Dit betekent dus ook accepteren dat je de details van dit plan niet kunt weten en deze pas zal ontdekken als het daadwerkelijk is geimplementeerd. Het ego geeft zich echter niet graag over, het wil het liefst alles controleren. Zie ook mijn zojuist geplaatste
post hierover. The choice to know will be yours. Het is aan ieder van jullie om te bepalen of je geduld, geloof en vertrouwen wil hanteren of ongeduld, ongeloof en wantrouwen. Eigen wil, eigen keus, eigen verantwoordelijkheid.
Mike