Trump

Ik ontbreek wel aan totale overgave aan Trump en wie er nog meer in dat team zitten. Enkel de overgave aan God en het vertrouwen in Hem (wie of wat het mogen zijn) is waar ik dagelijks aan werk en wat ik beoefen.
Tenzij je gelooft dat Trump en de white hats door God gezonden zijn om voor eens en voor altijd met Het Kwaad af te rekenen. Ik ben hier nl. wel van overtuigd. Voor mij is dit dan ook geen verwachting maar een zekerheid:

Tb39di2452kssaap5rhc5wbvjul8675s0.jpg

Mike

Het ego geeft zich echter niet graag over, het wil het liefst alles controleren.

Dit zinnetje alleen al is de moeite waard om eens uitgebreid bij stil te staan. Vooral als je ervan bewust bent dat je ego je complete leven kan beheersen zonder dat je het (bij bepaalde dingen) in de gaten hebt.

Kevin

https://www.rushlimbaugh.com/daily/2020/10/09/mega-maga-the-largest-radio-rally-in-history/

MEGA MAGA! The Largest Radio Rally in History
Oct 9, 2020. Ook uitgeschreven.

Bo Yin Ra noemt het ego één van de willen van de krachten van de ziel.

" Je mag nimmer versagen bij je dikwijls nog vergeefse worsteling van de oppermacht van je eigen wil over de vele willen die in je ziel alleen zichzelf beogen.

Al je worstelen is slechts een voortdurende beproeving van je geduld en van je reeds verworven kracht in eigen wil."

Deze zin maakt mij aan het lachen en herinnert mij aan mijn verlangen als mens mijn volledige potentie te willen/kunnen ervaren en het ego als onderdeel van het pallet toch dikwijls te nemen met een korreltje zout:

" Het is gemakkelijker een woedende olifant aan een dun touwtje door het marktgedrang te voeren dan de velen willen van de zielekrachten die de ziel van een mens vormen, onder de ene wil van deze mens te verenigen."

Vooral als je ervan bewust bent dat je ego je complete leven kan beheersen zonder dat je het (bij bepaalde dingen) in de gaten hebt.

Kevin

Dat zou n mooi onderwerp van discussie zijn en menigeen zal verbaasd zijn hoezeer het van invloed is op je leven en de problemen die het heeft veroorzaakt en wat kevin ook aangeeft dit zonder dat menigeen het door heeft.

Ik heb de video nog niet helemaal gezien. Het gaat over Trump en de belangrijke rol van Flynn. Haal de spatie tussen ://en www weg.

https:// www.bitchute.com/video/73GK5a5vnOID/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan