Trump

Trump tells UN General Assembly U.S. rejects 'global governance'.....…

https://www.facebook.com/IkaaOpil2020/videos/2925323701073228

Wat kinderachtig van dat beeld! Trouwens wie wil er nog naar een museum met wassen beelden, klinkt vrij suf... Vind het zo een toerist trap.

Complotdenker

Er is al veel geschreven over de kloon experimenten die de cabal wel/niet doet met mensen/kinderen/dieren.

Nav. een docu op een thema kanaal hier n link wat ze al uitspookten in 1930.
Je hoeft je niet af te vragen wat ze nu kunnen laat staan met alien technologie.
De betreffende scientist is later opgevolgd door een ander die nog een stap verder ging je mag zelf raden wat.
Vanaf 2.35 tot 8.00

En de brief van aartsbisschop Vigano in het Nederlands:
https://www.ninefornews.nl/aartsbisschop-waarschuwt-trump-voor-grote-reset-bedoeld-om-mensheid-te-vernietigen/

Altijd het zonnetje in huis, die Joke. Je zult jezelf ongetwijfeld zien als 'kritisch' en 'realistisch', ik noem het 'negatief' en 'glas half leeg'.

De reden waarom Ron Paul met al zijn goede bedoelingen volkomen kansloos was als presidentskandidaat is omdat hij te netjes is, hij heeft geen straatmentaliteit en vecht niet gemeen genoeg om de Deep State aan te kunnen. Ze zouden hem met twee vingers in de neus VERMORZELD hebben!

Trump is wel een straatvechter en hij weet dat je af en toe wat creatief moet om gaan met regels die hij overigens niet heeft verzonnen maar de DS zelf! Natuurlijk is dit 'government overreach', maar Trump gebruikt hun eigen tirannieke en ongrondwettelijke regels tegen [HEN]. Poetic justice noemen we dat!

Je zult me wel niet geloven want je blijft maar komen met dit soort 'kritische' geluiden, maar Trump gebruikt dit om het uiteindelijk voorgoed af te schaffen, zodat geen enkele andere president hier ooit weer over kan beschikken. Last van herfstdepressie soms?

Mike

Mijn man vroeg net, voel jij ook een bepaalde soort vage spanning? Vooral wat betreft komende week? Ik: ja onwijs! Redelijk gezonde spanning maar ook wel zorgen ofzo. Zorgen om Trump, ik doe elke dag een gebedje en vraag God om over hem te waken.

Gedachten zijn krachten. Kunnen we met zijn allen een tijd afspreken om te bidden voor Trump en de Wereld?

Bedankt mike dat je weer aan me denkt en anderen laat mee lezen in je analyses over anderen.

Helaas voor jouw ego, maar je conclusies hebben op mij in ieder geval geen impact en indruk maken doen ze nog minder.

Het heeft geen zin denigrerend te doen naar anderen het maakt de balk in je eigen oog niet minder het laat alleen maar zien dat er iets in je leven is gebeurt waardoor je steevast dit soort dingen doet en zegt meer over jouw dan over mij.

Verder heeft het schofferen van mensen als resultaat dat steeds minder mensen gaan reageren behalve een klein clubje wat je op een ander topic haarfijn is duidelijk gemaakt en je reactie was precies wat ik al verwacht had.

Daarom gun ik je gekwetste ego het laatste woord wat je zo vaak doet blijkbaar wil je graag winnen een typisch mannelijk trekje vrouwen willen gewoon delen.

Hier geen zorgen. Ben ervan overtuigd dat Trump gaat winnen en dat hem niks gebeurt.

Kunnen mensen ook gewoon het onderwerp ego afsluiten? Of word dit forum langzaam omgedoopt tot ego forum ofzo?

Goed nieuws dat Trump voor staat in Florida! Op het reguliere nieuws waren ze daar niet over uit (goh verrassend). Het schijnt dat als je Florida pakt, je vrijwel de verkiezingen binnensleept als ik dat goed begreep. We gaan het zien 2 dagen nog!

PS Binc, zoals onderwerpen op fora's vaak fases kennen, zal ook dit onderwerp vanzelf weer overwaaien; waai met de wind mee en voor je het weet zal de storm gaan liggen.

Daarom gun ik je gekwetste ego het laatste woord wat je zo vaak doet blijkbaar wil je graag winnen een typisch mannelijk trekje vrouwen willen gewoon delen.
Nee, mannen zeggen waar het op staat, vrouwen delen steken onder water uit en hanteren passieve agressie zodat ze later altijd de volmaakte onschuld kunnen spelen. Dit heb je nu iets te vaak gedaan, het werd tijd voor een koekje van eigen deeg.

Lees de positieve verwachtingen van anderen over Trump en de verkiezingen van a.s. dinsdag. Are you going to rain on their parade? De wereld staat op het punt om te veranderen en jij gaat op de valreep nog even de pessimist uithangen? Ik confronteer je daarmee. If you can't stand the heat, get out of the kitchen.

Mike

Kunnen we met zijn allen een tijd afspreken om te bidden voor Trump en de Wereld?
Goed idee! Wanneer lijkt jou een goed moment?

Mike

Ja Romagi, misschien moeten we dat idd doen. Hoeft ook niet bij 1 keer te blijven.

Ik las dat de uitslag langer op zich kan laten wachten dan 4 novebmber. Hiervan zag ik ook iets terugkomen in een tweet van Trump. Wat moeten we daarvan denken?

En dan dit, ze willen via rechtszaak in Texas de stemmen ongeldig verklaren. moeten we ons hier zorgen om maken? Of is dit fake nieuws? Dan toch maar wat vaker een gebed voor Trump idd.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5191911/verkiezing-verenigde-staten-amerika-liveblog-trump-biden

Goed nieuws dat Trump voor staat in Florida! Op het reguliere nieuws waren ze daar niet over uit (goh verrassend). Het schijnt dat als je Florida pakt, je vrijwel de verkiezingen binnensleept als ik dat goed begreep. We gaan het zien 2 dagen nog!

PS Binc, zoals onderwerpen op fora’s vaak fases kennen, zal ook dit onderwerp vanzelf weer overwaaien; waai met de wind mee en voor je het weet zal de storm gaan liggen.

Dankjewel voor de verhelderende uitleg. Ik las over je bericht heen. Als zo is wat jij zegt over Florida dan maakt het niet uit de er met de stemmen in Texas gebeurd?

Florida is niet de enige 'battle state', denk ook aan Ohio, Texas en Iowa. Maar Trump gaat ze alle 50 winnen, patriots in control!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan