Trump

Gedachten zijn krachten. Kunnen we met zijn allen een tijd afspreken om te bidden voor Trump en de Wereld?

Jahoor lijkt mij een goed idee! Misschien gewoon even dagelijks op een vast tijdstip tot Trump ‘veilig’ is. En vanaf vandaag of morgen? Zeg het maar🙂

Dacht ik al dat jullie het een goed idee vonden.
Dan zouden we een wekker kunnen zetten want de tijd gaat zo snel dat voor je het weet het moment voorbij is (massaal).
Daarom denk ik aan 12 uur in de middag, 6 uur in de avond en 12 uur snachts. Wekker is een grapje.

scjsx0bxqgyu4x2iaywegqlqx0sxn883.jpg

Dacht ik al dat jullie het een goed idee vonden.
Dan zouden we een wekker kunnen zetten want de tijd gaat zo snel dat voor je het weet het moment voorbij is (massaal).
Daarom denk ik aan 12 uur in de middag, 6 uur in de avond en 12 uur snachts. Wekker is een grapje.

Nog een half uurtje te gaan voordat het zover is. 🙏

&fbclid=IwAR2aTN94lvyZKhEX4QaVkiiUgKMClt3dz6S7oFbgX4f_lvK1Bxc2p0Qws2c

Trump is geen edele ridder waar niets op aan valt te merken. Maar degenen die vallen over zijn tweets en zijn botte grappen, zouden zich eens af moeten vragen wat hun prioriteiten zijn.

Laten we hopen dat Trump morgen wint. Voor de Amerikanen, voor de wereld, en voor onszelf.

https://saltmines.nl/2020/11/02/waarom-trump-moet-winnen/

03-11-2020

Vandaag de dag voor Jo Biden zijn eerste bungeejump
Als het touwtje breekt wordt hij gevangen door ....

Binc dat rijmt niet, helemaal fout

We hebben toch geleerd onze vijand in armen te sluiten
hoe hard we gaan nijpen heb ik nergens gelezen... toch?

Ach shit 🤦‍♀️

Als het touwtje breekt wordt hij gevangen door ….TRUMP 😎

Als het touwtje breekt wordt hij gevangen door... de platte aarde!

Mike

Dat is een zeer mooie dump op de platte aarde na aanleiding van een gebroken touwtje door een geslaagde bungeejump.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan