Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een sketch op Saturday Night Live. Het begint leuk met een grappige imitatie van Trump. Totdat Infowars en Alex Jones erbij wordt gehaald, met referenties naar shapesgiftende aliens. Propaganda vermomd als humnor!
Donald Trump is helemaal klaar met Noord-Korea. Amerikaans militair ingrijpen tegen het grillige regime van Kim Jong-un is nu voor hem een serieuze optie. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Rex Tillerson reist op dit moment door Azië en doet daar de grootste militaire machten aan.
Ik sta hier heel dubbel in. Ik ben bang voor militaire escalatie met landen als Iran en Noord-Korea en, in het verlengde daarvan, Rusland en China. Ook ben ik niet blij met de verhoging van het Amerikaanse defensiebudget met 10%:
Anderzijds kan het ook pure strategie zijn om te laten zien dat er nu een andere wind waait in het Witte Huis en dat hier niet mee te sollen valt. Ik hoop dan ook dat de soep niet zo heet wordt gegeten als deze wotdt opgediend.