Tweede Kamerverkiezingen 2021

Hoe graag mijn vrouw anders wilde, ze hebben toch echt de meeste stemmen geteld voor VVD, dan D66 en derde FvD :/

Joost

Bedankt voor de update Joost. Zijn daar bij jullie alle stemmen al geteld?

Landelijk gezien geloof ik niks van eerlijkheid. Alleen al het aantal reacties op Twitter en volgers geeft een verschil in links en rechts. In het voordeel van rechts. Zal mij benieuwen wat de eerste reactie gaat worden van FvD.

Stemmen tellen gestopt in veel gemeentes, gaan deze ochtend verder. Waar hebben we dat meer gezien?

Mike

Hoe graag mijn vrouw anders wilde, ze hebben toch echt de meeste stemmen geteld voor VVD, dan D66 en derde FvD :/

Joost

Geeft wel aan hoe goed de angst erin zit bij het volk en hoe goed de media zijn werk heeft gedaan.

T6yb44nidovy7endn1troepatb5roec2u.jpg

De video die al snel van YT werd verwijderd is hier te zien:
BLCKBX, March 17, 2021

De verkiezingen zijn zwaar beïnvloed, stelt politicus Wybren van Haga. “Dit is zorgwekkend”, stelt hij in een uitzending met Flavio Pasquino en Jorn Lukaszczyk, die onlangs een Podcast opnam en die vervolgens “gebannend” zag worden na 60.000 views. Een andere video waarin Van Haga te zien was over de IFR - in gesprek met Jaap van Dissel - werd ook verwijderd van Youtube. Programmamaker Flavio Pasquino behandelt deze gebeurtenissen maar stipt ook andere misstanden aan in het licht van de verkiezingen.
https://www.bitchute.com/video/AtcRIvGfRMhN/

Baudet houdt de kaarten nog even tegen de borst en wil nog niet reageren. Benieuwd naar wat hij te zeggen heeft!

Mike

Ja, dat denk ik ook. Hij heeft hiermee allang rekening gehouden. Gisteren waren ze niet in Amsterdam toen de NOS daar kwam. Logisch, waarom zou hij bedriegers te woord moeten staan.
Wie weet gaat ie Ollengren wel aanklagen vanwege veranderen van regels tijdens de verkiezingen.

Sampjes, je velen zullen hebben gestemd vanuit angst en hypnose. Maar dat niet alleen. Hoe kan D66 in 1 maand tijd even 13 zetels erbij hebben? Kijk naar de peilingen van februari.

Dit kwaad en bedrog is gewoon niet te bevechten en uit te schakelen.

De partijen komen samen voor een ontbijt!!!! In coronatijd! Mogen wij dat ook weer spoedig, dan ga ik de Valk bellen voor een brunchbuffet?

Dorothé

Dit zei volgens mij Janet ossebaard ver de verkiezingen ( en neee ben absoluut geen fan van haar) maar vond dit wel een goed stuk:

For the Dutch viewers: We krijgen vragen over de verkiezingen. Wat te doen, wat te verwachten, komt het ooit nog goed in NL?
Tja.... helaas hebben we geen glazen bol, maar wel Gezond Verstand en we hebben meerdere tijdlijnen bekeken. Hierbij ons antwoord:

De meest voor de hand liggende tijdlijn (die waar we nu opzitten, zonder verdere afsplitsingen) is dat Rutte opnieuw 'gekozen' wordt. Niet omdat het volk dat wil maar omdat het systeem dat wil. Denk verkiezingsfraude, Dominion, we hebben het in de VS al kunnen bestuderen. Maar... de vraag is: is dat slecht?

Natuurlijk is het een eng idee, maar kijk naar het grotere plaatje. Hoeveel mensen zijn er wakker in NL? Weinig, griezelig weinig vergeleken met andere landen. Kan het systeem vallen als het volk daar niet klaar voor is? Wij denken van niet.

Wat is er nodig om de massa wakker te maken? Een schok. Deels proberen we dat te bereiken met onze docu's, deels met stickeren, flyeren, demonstreren etc. Maar wat is er nodig om de totaal gehypnotiseerde mensen te bereiken? Probeer je te verplaatsen in hun schoenen...

HET MOET NOG VEEL ERGER WORDEN.

Pas als men zich realiseert in een politiestaat te leven, een concentratiekamp, dat werkelijk al onze vrijheid is afgenomen, dan pas wordt de rest wakker. Dat hebben we afgelopen weekend in Den Haag kunnen zien met het extreme geweld vd politie. Het kwam zelfs in het NOS journaal! Mensen over de hele wereld spreken er schande van. Politieagenten nemen ontslag, melden zich ziek omdat ze dit niet langer willen/kunnen.

Kortom: wij denken dat de kans het grootst is (in de tijdlijn waarin we nu zitten) dat het weer Rutte wordt. Laat het maar erger worden...

Stel je voor dat het de FvD wordt? Denk je dat Thierry en Wybren het land kunnen leiden? Dat ze geen andere partijen om zich heen krijgen die ervoor zorgen dat ze in een keurslijf worden geduwd? Denk je dat ze het systeem kunnen omgooien? Het totaal corrupte systeem? Denk je dat ze langer leven dan Pim Fortuyn?

Het Q team heeft het plan "to drain the swamp" minstens 20 jaar voorbereid. Denk Future Proves Past, denk Project Looking Glass. De FvD bestaat uit 2 mensen. Wat kunnen ze doen?

Betekent dit dat stemmen geen zin heeft? Ja en nee.
Gewoonlijk had ik gezegd: nee, geen enkele zin. Maar dit zijn uitzonderlijke tijden. Nu zouden wij wel degelijk stemmen. Al is het alleen maar om te kijken hoever de verkiezingsfraude gaat en of je het kunt beinvloeden.

Wij roepen iedereen op om FvD te stemmen. En dan verder te kijken. Alles is slechts een experiment. Alles. Ook dit. Stem FvD en dan.... wait and see.

Zondag a.s. geven wij weer een Nederlandse Zoom presentatie. Dat zal natuurlijk over dit onderwerp gaan: de verkiezingen en de toekomst van Nederland.

Wees erbij! En in Godsnaam, wees actief! Ga demonstreren (ook zonder vergunning!!!), blijf het politiegeweld filmen en stuur dat door naar ons), ga stickeren, ga meedoen met de bloemleg acties (zie de posts hierboven), ga meedoen met de fakkeloptochten!

Het volk zal nooit volledig klaar zijn voor verandering. Zij zijn ook degenen die de demo’s veroordelen en met de vinger naar de tegenstanders wijzen. Ja het moet eerst erger worden. Alleen in de tussentijd zijn er wel weer andere mensen die chantabel zijn en zich voegen bij links.

Tgpd5urp02w5qdvyunsr5ov4wpf41ecit.jpg
Goh, daar zijn we lekker mee zeg. Dit gedrocht komt in de kamer. Het dus idd nog erger.

Bij VVD is er een zetel vanaf. Die is naar Silvana gegaan vermoed ik.

https://www.geenstijl.nl

Waar baseer je dat op? Wat is de logica dan van de white hats in deze situatie om zo zijn gezicht nog even meermalen te laten zien? Welke motivatie zit hier dan achter??
Beetje vreemde reactie, Binc, als je bedenkt dat je dagelijks actief bent op dit forum en wekelijks naar Dotcom Radio luistert en ik de laatste 1,5 tot 2 jaar de theorie al uitspreek dat [ZE] allemaal reeds gearresteerd zijn en vervolgens losgelaten om [HUN][ agenda versneld en zeer opzichtig uit te rollen, zodat dit ook leidt tot een versnelde ontwaking.

Mike

Een demissionair kabinet met Rutte die herkozen kan worden. Waarom stond Hugo de Jonge niet op het verkiezingsformulier. En het belangrijkste: hoe kan het dat Hugo wil gaan stemmen met een verlopen paspoort... ik bedoel Hoe Dan? Dat verzint niemand en de theorie dat ze al gearresteerd zijn klinkt op zich logisch maar is voor mij nog onwerkelijk, maar ja dat was het afgelopen jaar ook.

Ja, het is een theorie. En voor ons is de agenda idd opzichtig opvallend.
Ik kan alleen niet geloven dat ze allemaal gearresteerd zijn.

Alpha, gisteren was te lezen op Twitter dat Hugo gezegd heeft dat zijn vrouw dat paspoort voor hem klaar had gelegd.  Mooie smoesjes. Die gatenkaas in zo een paspoort ontgaat toch niemand lijkt mij zo.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan