Tweede Kamerverkiezingen 2021

Een exitpoll is een peiling op basis van het stemgedrag van mensen. Dus het zijn geen getelde stemmen. Het moet nog beginnen.

Nou, net laten ze zien dat 73% voor forum stemde tegenover een lager procent tegen VVD.

Maar wat bedoel je met het korting beginnen? Bestaat de mogelijkheid dat het nog helemaal anders word die uitslag? Ik snap wel dat het allemaal nog niet rond is. Maar dit belooft niet veel goeds.

Al die thema's die ze bij NOS noemen allemaal pro kartel partijen, dat was te verwachten.

Het enigste pro FvD was waarom men voor de Baudet en Hagga partij koos was het onderwerp COVID maatregelen. Met de allerbeste wil van de wereld dat dit bij zo'n minderheid een speerpunt zou zijn bij de kiezers.

De logica ontbreekt bij mij

Alsof of er geen crisis heeft plaatsgevonden

Ik had al verwacht dat er een luchtje zou zitten aan deze stemronde in Nederland

https://gedachtenvoer.nl/2021/03/16/17-maart-de-misdaden-vol-in-de-spotlights/

Ik laat het maar los dat forum nog gaat winnen. Als het nu al deze uitslag is geloof ik er niet meer in op dit moment. Morgen lees ik de rest wel weer.

Laatste video, zet die mondkap op een controleer de stemmen. Dat is nu veel belangrijker dan een statement maken zonder mondkap. Pfff... Links lacht zich kapot om zo'n video

Klopt, ze had beter een mondkap kunnen dragen... Maar ja ze zegt zelf dat al die andere lui hun mondkap afdeden zodra ze naar buiten ging... pfff

Het duurt lang voordat die gemeenten geteld worden. 3 gemeenten geteld pas. En Maurice zegt dat eerst de poststemmen van de vorige dagen geteld zijn en die van vandaag nog moeten. Laten we hopen dat er nog wat veranderd.
Maar laat die NOS. Kijk naar Geen Stijl. Dan valt er van deze teleurstelling die de NOS presenteert nog wat te lachen. Slaap lekker!

De stemburo,s gingen om 21.00 uur dicht en toen hadden ze het al over de overwinning van de VVD en Kaag.

NOS had al een exit poll om 21:00

Schijnbaar een soort steekproef onder stemmers bij verschillende stembureaus.
NOS zei er kort iets over in de uitzending.

Er gebeurde gister iets vaags nog ook in de uitzending van NOS. Heb het niet heel erg gevolgd maar voel me op dat het ken of Iers mis ging. 1 van die gasten riep verkeerde volgorde van de partij. Heb het niet opgeslagen. Heb ook Maurice gevolgd en hij zei iets wat een poos geleden in mijn gedachten ook op was gekomen. Dat er een mogelijkheid is dat er in de eerste kamer grote veranderingen kunnen komen. Weet het verder ook niet. Duidelijk is wel dat er fraude is gepleegd. Of de stemmen die opgeslagen worden in die gesealde containers nog geteld gaan worden?

Zijn er FVD leden geweest die de oproep van Baudet serieus genomen hebben en bij de telling gecontroleerd hebben? Zo ja, welk bewijs kan daar nog uit komen? In het ergste geval mogen we de komende 4 jaar geconfronteerd worden met regels voor wat betreft de Corona.

Mijn uitzonderingskaart deed zijn werk.
Bijna 7 uur in het stembureau geweest.

Heb jij stemmen geteld dat je daar zo lang was?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan