Tweede Kamerverkiezingen 2021

Ik zet deze op. Nog niet eerder gedragen maar op de 17e lijkt het me wel leuk om een statement te maken ;-)

lnv3mepukwepvtioosjfl3oz83qqnuyj.jpg

Je hebt niet goed gelezen. Geldt voor de mensen die de hele dag het stemhok bemannen, niet voor de stemmers.

Nou, dat valt dan gelukkig weer mee.

Voor de mensen die voet bij stuk willen houden voor wat betreft dat mondkapje, ik kan niet geloven dat velen hier zo naïef zijn. De genoemde volgende stappen worden idd werkelijkheid wanneer stemmen verloren gaan. Voor diegenen denk ik dan, of je ziet het of je ziet het niet. Zo niet, accepteer de gevolgen.

Op een begeleidend schrijven bij mijn stempas staat dat ik voor mezelf moet nagaan of ik ziek ben ja of nee. geen koorts of benauwd?

Heeft U corona gehad enz

Bent U in quarantaine enz.

Een van deze antwoorden Ja ga dan niet stemmen in het stemlokaal.

Plaats de video van Jeroen Sloendrecht ook maar even hier, ik vond het een interessante video wat betreft zijn kijk op stemmen:

&feature=youtu.be

Sampjes,

Kun je een korte samenvatting geven van die video? Wegens tijd gebrek geen tijd om te kijken.

Trouwens, even over Pieter Omzigt, wat doet die man in godsnaam bij het CDA. het zou toch een stunt zijn als Pieter Omzigt op het laatste moment het CDA verlaat en zich aan sluit bij FvD. Die man past helemaal niet bij het CDA naar mijn idee.

Ik blijf erbij. Hij hoort niet thuis bij het CDA. Hij zegt voor de verkiezingen met voorstellen te komen
Benieuwd wat hij voor de verkiezingen voor gaat stellen.

https://www.tubantia.nl/enschede/val-kabinet-geeft-twentse-terrier-pieter-omtzigt-geen-voldoening-de-staat-functioneert-niet-meer~a5c278fa/

Omtzigt als sleeper binnen CDA.... Een theorie die in lijn is met gedachten die ik zelf ook al had. Op zichzelf niet heel onlogisch ook. Omtzigt is op de hoogte van Demmink. Hij is in deze tegen alle gecorrumpeerde juridische muren aangelopen die je maar kunt verzinnen. Thierry heeft zich ook altijd positief uitgelaten over Pieter..

Toen kwam de verkiezingsfraude voor het lijsttrekkerschap binnen het CDA vorige jaar.. Hij liet dit zomaar over zijn kant gaan?

[Sting operation] Wij als Nederlanders moeten dit hoe dan ook onthouden. Een criminele daad moet eerst gepleegd worden voordat je de crimineel kan aanpakken.

@charza, wie weet heeft omzigt een rol in dit script. Hij liet het idd over zijn kant gaan. Anderzijds, heeft hij laten zien geen slappeling te zijn. De hele toeslagen ellende uitgezocht met succes. Nu is hij bezig met gedupeerde zzpers die destijds een beroep deden op BBZ.
Duizenden zzpers die gedupeerd werden waaronder ikzelf ook. Inmiddels zelf opgelost. Er is echt niks aan omzigt wat maakt dat hij onderdeel uit maakt van de huidige partijkartels.

Er is echt niks aan omzigt wat maakt dat hij onderdeel uit maakt van de huidige partijkartels.
Behalve zijn stemgedrag dan toch.

Als hij een sleeper is moet hij het spel meespelen en komt zijn tijd nog. Denk ook aan Wray als hoofd van de FBI in Amerika.

Mike

Doe de snelstemwijzer en je weet binnen 5 seconden waar je staat in het politieke spectrum:

https://snelstemwijzer.nl/start

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan